تغییرات قانون مراقبت مقرون به صرفه در الزامات پوشش


در 11 اکتبر 2022، و، ،انه داری ایالات متحده (،انه داری) و خدمات درآمد داخلی (IRS) مقررات نهایی را برای اصلاح نحوه تعیین قیمت استطاعت تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) برای پیشنهاد پوشش به یکی از اعضای خانواده توسط یک عضو خانواده صادر ،د. طرح سلامت گروهی تحت حمایت کارفرما، که برای سال مالیاتی که از 31 دسامبر 2022 شروع می شود، لازم الاجرا است. با تغییر تجزیه و تحلیل مقرون به صرفه بودن برای بررسی کل هزینه برای پوشش اعضای خانواده – به جای هزینه فقط برای کارمند – قانون جدید واجد شرایط بودن را گسترش می دهد. اعتبارات مالیاتی حق بیمه (PTC) را در بازار ACA به همسر و وابستگان کارمند دریافت کنید.

عمیق


زمینه

قانون نهایی در نظر گرفته شده است تا “شکلی خانوادگی” را حل کند، یک پیامد غیرعمدی از چگونگی مقرون به صرفه بودن قبلا توسط ACA تعیین شده بود که باعث می شد اعضای خانواده از دریافت PTC در بازار ACA محروم شوند. ACA به برنامه های بهداشتی تحت حمایت کارفرما نیاز دارد تا پوششی را ارائه دهند که حداقل ا،امات ارزش را برآورده کند و مقرون به صرفه باشد، اما مقرون به صرفه بودن فقط بر اساس هزینه پوشش برای کارمند بود – نه اعضای خانواده کارمند. قبل از اجرای قانون نهایی، اگر یکی از اعضای خانواده به پوشش بهداشتی تحت حمایت کارفرما دسترسی داشته باشد که حداقل شرایط ارزش و مقرون به صرفه را داشته باشد، اعضای خانواده از PTC ها برای بازار ACA محروم می شوند. در نتیجه، پوشش خانواده ارائه شده توسط یک کارفرما ممکن است برای اعضای خانواده غیرقابل استطاعت باشد، اما همسران و افراد تحت تکفل همچنان بر اساس مقرون به صرفه بودن پوشش فقط کارمند، برای PTC ها برای بازار ACA واجد شرایط نیستند. قانون جدید تعیین اینکه آیا اعضای خانواده واجد شرایط دریافت یارانه های مالیاتی برای بازار ACA هستند یا خیر، بر اساس پیشنهاد پوشش به همسر یا افراد تحت تکفل تغییر می کند.

قانون نهایی

1. مقرون به صرفه بودن و حداقل ارزش

قانون نهایی نشان می‌دهد که در صورتی که هزینه پوشش خانواده از 9.5 درصد درآمد خانوار تجاوز نمی‌کند، پیشنهاد پوشش از یک طرح بهداشتی تحت حمایت کارفرما برای اعضای خانواده کارمند مقرون به صرفه است. برای سال 2023، این درصد 9.12٪ است. مشابه مقررات موجود برای ارائه پوشش فقط برای کارمندان، یک طرح سلامت در صورتی که حداقل 60 درصد ارزش اکچوئری داشته باشد و «پوشش قابل توجهی» از خدمات بیمارستان بستری و خدمات پزشک را ارائه دهد، حداقل ارزش را برای یکی از اعضای خانواده فراهم می‌کند. . اگر دامنه مزایا و تسهیم هزینه های ارائه شده به کارکنان مانند اعضای خانواده باشد، قانون نهایی روشن می کند که این حداقل ارزش در نظر گرفته می شود.

2. مأموریت کارفرما

حتی اگر استطاعت برای اعضای خانواده اکنون بر اساس هزینه پوشش خانواده است، مقرون به صرفه بودن برای کارمندان تحت دستور کارفرما ی،ان است. در نتیجه، قانون نهایی تأیید کرد که مسئولیت یک کارفرمای بزرگ تحت دستور کارفرما تحت تأثیر قانون جدید قرار نخواهد گرفت و مجازات‌ها تنها در صورتی بر روی کارفرما ارزیابی می‌شوند که پوشش بر اساس پوشش فقط کارمند مقرون به صرفه نباشد. این به این دلیل است که ACA فقط به برنامه های بهداشتی تحت حمایت کارفرما برای ارائه حداقل ارزش و پوشش مقرون به صرفه به کارکنان نیاز دارد. این با ا،امی متفاوت است که برنامه های بهداشتی تحت حمایت کارفرما حداقل پوشش ضروری را برای کارکنان تمام وقت و افراد تحت تکفل آنها، ی،ی آستانه بسیار پایین تر، ارائه می دهد. بنابراین، یک کارفرما همچنان می‌تواند با ارائه پوشش فقط به کارکن، که هم حداقل ارزش و هم شرایط مقرون به صرفه را برآورده می‌کنند، از مجازات‌های تحت ACA اجتناب کند. با این حال، هر یک از اعضای خانواده چنین کارمند، ممکن است اکنون واجد شرایط PTC باشند، اگر پوشش بر اساس هزینه پوشش خانواده مقرون به صرفه نباشد – اما این منجر به جریمه اجباری کارفرما برای کارفرما نمی شود. علاوه بر این، قو،ن نهایی روشن می کند که بنادر امنی که کارفرما ممکن است برای تعیین مقرون به صرفه بودن تحت مقررات دستور کارفرما استفاده کند نیز بدون تغییر باقی می مانند.

اطلاعیه 2022-41

و، ،انه داری و IRS به طور همزمان اعلامیه 2022-41 را در رابطه با قانون نهایی برای اجازه دادن به کارفرمایان با سال غیرتقویمی قصد دارد برنامه های بخش 125 خود را اصلاح کند (همچنین به ،وان طرح کافه تریا یا طرح حساب هزینه های انعطاف پذیر شناخته می شود) تا امکان تغییر در انتخابات میانسال را فراهم کند. پس از آن اعضای خانواده می توانند پوشش طرح بهداشتی تحت حمایت کارفرما را کنار بگذارند و در صورت واجد شرایط بودن برای PTC به بازار ACA بروند. این امر یا در طول ثبت نام آزاد سالانه یا در طول دوره ثبت نام ویژه برای بازار ACA انجام می شود. این راهنمایی مجاز است و فقط برای پوشش طرح سلامت گروهی که حداقل پوشش ضروری تحت ACA است، اعمال می‌شود، نه حساب‌های هزینه‌های انعطاف‌پذیر. این اخطار در مورد انتخاباتی اعمال می‌شود که در تاریخ و پس از 1 ژانویه 2023 اجرا می‌شود. انتظار این است که مقررات در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های کارفرما شود، اگرچه تعداد کمی از افراد ممکن است در ابتدا به بازار ACA نقل مکان کنند.

مراحل بعدی

ممکن است برای کارفرمای، که مواد ثبت نام سالانه را نهایی کرده اند دیر باشد تا تغییرات طراحی طرح را در پاسخ به قانون جدید در نظر بگیرند. با این حال، سایر کارفرمایان ممکن است وسوسه شوند که هزینه پوشش خانواده را افزایش دهند تا انگیزه مهاجرت همسران و افراد تحت تکفل از طرح بهداشتی تحت حمایت کارفرما را فراهم کنند و به اعضای خانواده اجازه دهند تا واجد شرایط PTC در بازار ACA باشند. کارفرمایان باید در نظر بگیرند که آیا چنین تغییراتی می‌تواند باعث شود همسران و وابستگان کم‌خطر به بازار ACA نقل مکان کنند و باعث ایجاد عدم تعادل در افراد در معرض خطر تحت پوشش این طرح شود. تغییر در هزینه پوشش خانواده نیز ممکن است به ،وان یک رویداد ویژه تغییر انتخابات در اواسط سال تحت برخی برنامه های بخش 125 در نظر گرفته شود، اما کارفرمایان باید در نظر بگیرند که آیا اصلاح طرح و تغییرات خلاصه طرح برای اجرای این تغییر ضروری است یا خیر.

پیش بینی می شود که قانون نهایی با چالش های قانونی روبرو شود. صرف نظر از این، کارفرمایان باید با مشاور حقوقی و کارگزاران و فروشندگان طرح سلامت خود مشورت کنند تا بهترین اقدام را برای برنامه های سلامت خود در آینده تعیین کنند.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/fun-w،le-family-more-aca-subsidies-apply