تأثیر اقتصادی بر بازار M&A معامله مراقبت بهداشتی


بازار ادغام‌ها و ادغام‌های مراقبت‌های بهداشتی (M&A) همچنان با سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی در پلتفرم‌های مستقل و تراکنش‌های افزونه پلت‌فرم، سرمایه‌گذاری خصوصی است. همچنین سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک سهام خصوصی در سرمایه‌گذاری‌های مش، با سرمایه‌گذاران استراتژیک غیرقابل کنترل هستند که به پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری مش، ارزش افزوده‌اند. این مدل نسبتا جدید به طور فزاینده ای در محیطی که بر ابتکارات مراقبت مبتنی بر ارزش و برنامه های مبتنی بر ریسک متمرکز است، محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

طی چهار سال گذشته، بازار در پلتفرم‌های تخصصی مانند اورولوژی، پوست، چشم، گوارش و ارتوپدی رشد چشمگیری داشته است. همانطور که این تخصص های مستقل بالغ می شوند، تراکنش های ثانویه برای این پلت فرم های تاسیس شده در حال افزایش است. همزمان، پلتفرم های تک تخصصی و پلتفرم های چندتخصصی جدید در حال ظهور هستند. در میان یک بازار تخصصی پررونق با مدل‌های پزشک/ارائه‌دهنده، علاقه فزاینده‌ای به فرصت‌ها و توسعه مراقبت از بیمار در خانه و راه‌حل‌های مراقبت مبتنی بر فناوری وجود دارد.

تأثیر اقتصادی بر بازار معامله مراقبت های بهداشتی

از منظر M&A، بازار نشانه‌هایی از کندی را در نتیجه تورم، ترس از رکود، یا مسائل مختلف زنجیره تامین که بر سایر بخش‌ها تأثیر می‌گذارد، نشان نداده است. در حالی که ممکن است بازار نسبت به سه ماهه چهارم سال گذشته کمتر فعال باشد، فعالیت همچنان با،ت و بسیار فروشنده پسند است. با این حال، بخش‌های خاصی به دلیل تأثیر همه‌گیری کووید-19 شاهد شتاب مصنوعی درآمدها و درآمدها بوده‌اند که در برخی مواقع باعث ایجاد قطع ارتباط در انتظارات و مذاکرات بین ،یداران و فروشندگان شده است. در حالی که این عوامل تأثیر قابل توجهی بر حجم معاملات نداشته است، این انتظار وجود دارد که به دلیل افزایش نرخ بهره و هزینه سرمایه، چندین برابر معاملات عادی شود.

روند در نمایندگی و بیمه گارانتی

افزایش قیمت بیمه نامه و گسترش استثناهای پوشش (از جمله صورتحساب و کدگذاری، حریم خصوصی داده ها و غیره) منجر به کاهش استفاده از نمایندگی و بیمه گارانتی شده است. به دلیل این روند، مفاد غرامت مورد مذاکره کامل تر برای رسیدگی به موقعیت هایی که در آن بیمه نامه نمایندگی و ضمانت برای یک معامله در دسترس یا مطلوب نیست، افزایش یافته است.

نکات و استراتژی ها در محیط کنونی

بسیاری از مشکلاتی که طرفین در بازار امروز با آن روبرو هستند را می توان در اوایل زندگی یک معامله کاهش داد. انجام این سه مرحله می تواند خطر را به حداقل برساند:

  • با مشاوران و مشاوران پیچیده کار کنید.

  • از عجله در بازار خودداری کنید.

  • برای رویارویی با مسائلی که ممکن است در طول کوشش سنتی به وجود بیاید، سعی کنید از طرف فروش شخص ثالث شروع کنید.

داستان‌های احتیاطی فراوان هستند، با نمونه‌های اخیر از روش‌های پزشک که با تعدیل‌های پیش‌فرم، بسیار تهاجمی وارد بازار شده‌اند. این می تواند باعث شود ،یداران پایداری ،ید را زیر سوال ببرند. مثال دیگر: اه، برنامه‌ریزی مالیاتی خاص و نیازهای ساختاری را با توجه به شرکای عملی ورودی یا ،وجی مورد توجه قرار نمی‌دهند. سایر اشتباهات رایج معاملاتی شامل موارد قانونی و قانونی تبدیل شدن به اقلام درگاهی از منظر زمان بندی (به ،وان مثال، گواهی نیاز، ملاحظات ضد تراست، و غیره) است. در حالی که اقلام دقت و تلاش واقعی برای توقف نمایش نادر هستند، پیشی گرفتن زودهنگام از این مشکلات احتمالی کلید موفقیت کلی یک تراکنش است.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/ma-joint-ventures-and-private-equity-health-care-2022-deal-trends-review