آربیتراژ مثبت – قدرت بزرگ مستلزم کمی مسئولیت است


پست قبلی ما سری تخفیف ما را با معرفی مفاهیم و اصطلاحات اصلی آغاز کرد. با این حال، برای هر قانون، یک استثنا وجود دارد. و همانطور که به زودی خواهید آموخت، برای هر استثنا یک استثنا برای آن استثنا وجود دارد (به جز مواردی که وجود ندارد).

دو ،مت بعدی بر روی به اصطلاح استثناهای زم، تمرکز خواهند کرد. در دنیای تخفیف، سه استثنا وجود دارد: استثناء هزینه های 6 ماهه، 18 ماهه و دو ساله به شرط تخفیف. دو نکته کلی را باید در نظر داشت: (1) هر یک از این استثناها مستقل از بقیه هستند. بنابراین یک موضوع می تواند تحت بیش از یک مورد واجد شرایط باشد، و (2) استثناهای هزینه به طور خودکار اعمال نمی شوند. بنابراین یک صادر کننده می تواند انتخاب کند که آنها را اعمال نکند.

این پست استثناهای مخارج 6 ماهه و 18 ماهه را پوشش می دهد و بهترین (یا صادقانه بگویم، گیج کننده ترین) را برای آ، ذخیره می کند.

اپیزود 2: تخفیف و آربیتراژ 101 – استثناهای ،ج 6 ماهه و 18 ماهه

استثنائات شرط تخفیف که ناشر را م،م به تخفیف آربیتراژ غیرمجاز به ،ت فدرال می‌کند، به ناشر اجازه می‌دهد تمام درآمدهای بهره را که در غیر این صورت مشمول تخفیف می‌شد، حفظ کند.

چرا ،ت فدرال این اجازه را می دهد؟ هرچه عواید اوراق قرضه سریعتر ،ج شود، در وهله اول ناشران کمتر می توانند سود آربیتراژ ،ب کنند. همچنین، امکان حفظ سود آربیتراژ در صورتی که عواید اوراق قرضه با سرعت کافی ،ج شود، به ،وان یک انگیزه مثبت برای هزینه سریع درآمدهای اوراق قرضه، نتیجه ای که ،انه داری به آن علاقه دارد، عمل می کند.

استثناء هزینه 6 ماهه

شرط تخفیف برآورده شده تلقی می شود، به ،وان مثال، درآمد آربیتراژ نیازی به تخفیف به ،انه داری ایالات متحده نخواهد داشت، اگر:

  1. تمام عواید ناخالص (تعریف شده در ،مت 1)، مشروط به برخی استثناء، به هزینه‌های ،تی انتشار ظرف 6 ماه از تاریخ انتشار اوراق قرضه اختصاص می‌یابد. و

  2. درآمدهای مبالغی که نیازی به ،ج ، آنها در دوره 6 ماهه نیست (به جز مبالغ موجود در صندوق خدمات بدهی با حسن نیت واجد شرایط) به موقع به ،وان تخفیف به ایالات متحده پرداخت می شود.

و در اینجا یک استثنا برای استثناء هزینه های 6 ماهه وجود دارد: دوره 6 ماهه 6 ماه دیگر تمدید می شود اگر عواید ناخالص مصرف نشده در پایان دوره 6 ماهه اصلی از 5٪ درآمد حاصل از صدور تجاوز نکند. .

مسائل بازپرداخت نیز واجد شرایط هستند (و در واقع، فقط برای استثنای 6 ماهه واجد شرایط هستند). اگر تمام عواید ناخالص یک موضوع بازپرداخت (به غیر از درآمدهای منتقل شده) ظرف 6 ماه پس از تاریخ صدور هزینه شود، هیچ گونه درآمد آربیتراژی نیازی به تخفیف نخواهد داشت. درآمدهای منتقل شده از بازپرداخت اوراق قرضه همچنان مشمول تخفیف است مگر اینکه یک استثناء مخارج برآورده می شود، با تاریخ انتشار اوراق قرضه بازپرداخت شده به ،وان نقطه شروع برای تعیین اینکه آیا یک استثناء هزینه برآورده شده است یا خیر.

استثناء هزینه 18 ماهه

استثناء مخارج 18 ماهه، که تنها مورد از سه استثناء مخارج ایجاد شده توسط مقررات و نه آیین نامه است.[1] ممکن است اعمال شود اگر:

  1. کلیه عواید ناخالص، مشروط به برخی استثناءها، طبق برنامه زم، زیر به مخارج مربوط به اه، ،تی این موضوع اختصاص می‌یابد که هر کدام از تاریخ صدور اندازه‌گیری می‌شوند:

    1. حداقل 15% از درآمد ناخالص تخصیص یافته در مدت 6 ماه؛

    1. حداقل 60 درصد از درآمد ناخالص تخصیص یافته در طی 12 ماه؛ و

    1. 100% ظرف 18 ماه، مشروط به حفظ معقول و استثناء حداقلی (در زیر بحث شده است). و

  2. درآمدهای مبالغی که لازم نیست در دوره 18 ماهه ،ج شوند (به استثنای مبالغ موجود در صندوق خدمات بدهی با حسن نیت واجد شرایط) به موقع به ،وان تخفیف به ایالات متحده پرداخت می شود.

برای تعیین انطباق با دو نقطه عطف اول – 6 ماه و 12 ماه – میزان درآمد سرمایه گذاری که در عواید ناخالص گنجانده شده است بر اساس انتظارات معقول ناشر در تاریخ انتشار است.

احتباس بخشی از پرداخت است که به طور موقت توسط صادرکننده نگهداری می شود تا اطمینان حاصل شود که پیمانکار یک پروژه را به درستی کامل می کند (یا به طور قابل ملاحظه ای تکمیل می کند). اگر معقول باشد[2] احتباس به مخارج ظرف 30 ماه از تاریخ صدور تخصیص داده می شود، این موضوع در برآوردن استثناء هزینه 18 ماهه ش،ت نخواهد خورد. بعلاوه، اگر مقدار کمتری از درآمد – برابر با کمتر از 3٪ از درآمدهای موجود یا 250,000 دلار – به مخارج در بازه زم، 18 ماهه (یا بازه زم، 30 ماهه در صورت حفظ معقول) تخصیص داده نشود، ناشر ممکن است هنوز استثناء هزینه 18 ماهه را رعایت می کند.


[1] این یک مشکل Goldilocks را حل کرد: استثنای ،ج 6 ماهه خیلی کوتاه بود و استثنای مخارج دو ساله آنقدر گیج کننده و محدود بود که برای ا،ر تراکنش ها من، نبود. بنابراین، استثناء ،ج 18 ماهه است (اکنون مرا تحمل کنید) justsstt righttt.

[2] به این م،ی که بیش از 5٪ از درآمد موجود حفظ نمی شود.

© Copyright 2023 Squire Patton Boggs (US) LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 138


منبع: https://www.natlawreview.com/article/keep-your-paws-my-positive-arbitrage-great-power-comes-some-responsibility