برد بزرگ Humana TCPA از شکست شاکی در ادعای بازدهی ابطال


سریع امروز صبح برای شما TCPAWorld.

بنابراین گفته می شود که Humana تماس های بازاریابی از قبل ضبط شده را برای اعضا ارسال می کرد. یکی از افراد به نام جیمز کلمن ادعا کرد که از هومانا خواسته تا با او تماس نگیرد اما آنها ادامه دادند. به طور خاص شاکی ادعا می کند: “مکرراً به تماس گیرندگان توصیه کرد که به این سرویس علاقه مند نیست و درخواست کرد که از لیست های تماس حذف شود.”

هومانا با این استدلال که این ادعاها کافی نبودند، اقدام به رد کرد زیرا شاکی هرگز تاریخ ابطال را ادعا نکرد – بنابراین شاید همه تماس ها برقرار شده باشد. قبل از او بارها درخواست کرد که از لیست حذف شود.

از نظر من این یک پیچیدگی قطعی بود. قرار است دادگاه در مرحله شکایت، شکایت را به شاکی بدهد. و ادعاها در مورد درخواست‌های «مکرر» برای توقف تماس‌ها، مطمئناً نشان می‌دهد که تماس‌ها پس از درخواست توقف ادامه یافته است.

اما دادگاه در این مورد با هومانا طرف شد:

این ش،ت [to allege a revocation date] بسیار مهم است زیرا تنها تماس هایی که توسط Humana پس از ابطال رضایت شاکی انجام می شود به طور قابل قبولی قابل اقدام است. بدون هر گونه تاریخ ادعایی ابطال، شاکی به سادگی نتوانسته است ادعای خود را از حد قابل تصور به قابل قبول منتقل کند. T،ly, 550 US at 570. اگرچه شاکی استدلال می کند که ادعاهای او کافی است زیرا تاریخ دریافت تماس ها، شماره تلفنی که از آن تماس گرفته شده و محتوای تماس ها را ادعا کرده است، هیچ یک از این اطلاعات مشخصات لازم برای ادعا را ارائه نمی دهد. که او رضایت خود را لغو کرد. به ،وان مثال، به Cataldi v. Ocwen Loan Servicing, LLC, 17-11487, 2017 WL 5903440, در *2 (ED Mich. 30 نوامبر 2017) مراجعه کنید («به سادگی ادعا می کند که او از متهم خواسته است که تماس “در یک نقطه” را متوقف کند. بعد از [plaintiff] شروع دریافت تماس ها محتوای واقعی لازم را ارائه نمی دهد. بدون هیچ اشاره ای به زم، که مدعی رضایت خود را لغو کرده است، او اساساً ادعا کرده است که “در مقطعی” رضایت خود را لغو کرده است.

دادگاه همچنین یک تفکیک بسیار خوب از قو،ن CMS مربوط به برنامه های مدیریت دارودرم، و نحوه تلاقی آن قو،ن با TCPA ارائه می دهد:

حامیان Medicare Part D مانند Humana باید به طور خودکار شرکت‌کنندگان خاصی را در برنامه‌های MTM خود ثبت‌نام کنند و آن برنامه‌های MTM باید بررسی‌های سه ماهه و سالانه دارو را ارائه دهند. در حالی که ممکن است یک شرکت‌کننده از بخشی از برنامه MTM انصراف دهد، رد ، یک سرویس خاص او را از برنامه MTM حذف نمی‌کند. همچنین ممکن است یک شرکت‌کننده در سال‌های جاری و آینده به‌طور دائم از برنامه MTM انصراف دهد، اما آن شرکت‌کننده می‌تواند در صورت داشتن معیارهای واجد شرایط بودن، متعاقباً تصمیم بگیرد که دوباره در برنامه MTM ثبت‌نام کند.

خوب.

برداشتن در اینجا کاملاً واضح است – یک شاکی نمی‌تواند فقط ادعا کند که رضایت خود را «در مقطعی» لغو کرده‌اند و انتظار داشته باشد که ادعایی را بیان کند. داده های واضحی از لغو ادعایی باید بیان شود. چیزهای خیلی خوبی برای صبح چهارشنبه

مورد است کلمن علیه هومانا، خیر 5:22-CV-321-BO، 2023 WL 3485242 (ED Cal. 16 مه 2023)


منبع: https://www.natlawreview.com/article/be-more-specific-plaintiff-s-failure-to-allege-date-revocation-yields-big-tcpa-win