FDIC برای جبران هزینه های بانک سیلیکون ولی گزارش ثبات فدرال رزرو


هیئت مدیره شرکت بیمه سپرده فدرال (“FDIC”) به (3-2) رای موافق داد یک ارزیابی ویژه پیشنهاد کنید برای جبران 15.8 میلیارد دلار هزینه مورد انتظار برای صندوق بیمه سپرده “(DIF”) در پی درخواست استثنای ریسک ویژه (“SRE”) برای پوشش تمام سپرده ها در بانک سیلی، ولی و بانک امضا در مارس. را اطلاعیه قو،ن پیشنهادی (“NPR”) به مدت 60 روز از زمان انتشار در ثبت فدرال مشمول اظهار نظر خواهد بود.

NPR یک ارزیابی 12.5 نقطه پایه را در مورد سپرده‌های بدون بیمه ،نی مؤسسه سپرده‌گذار بیمه‌شده که در پایان سال 2022 گزارش شده است، ارزیابی می‌کند. مارتین گرونبرگ، رئیس FDIC، با استفاده از این سپرده‌های بدون بیمه ،نی به ،وان مبنای ارزیابی برای ارزیابی، اظهار داشت:[t]پیشنهاد وی ارزیابی ویژه را در مورد انواع سازمان‌های بانکی که بیشترین بهره را از حمایت از سپرده‌گذاران فاقد بیمه داشته‌اند، اعمال می‌کند.

نایب رئیس تراویس هیل و مدیر جاناتان مک کرنان در جلسه هیئت مدیره نگر، های خود را در مورد کالیبراسیون این پیشنهاد مطرح ،د و خاطرنشان ،د که بسیاری از بانک هایی که با جریان های زیادی از سپرده ها در حال فرار به سمت ایمنی درک شده بودند، از SRE سود نبردند، اما پرداخت خواهند کرد. بیشترین سهم از این ارزیابی ویژه است. هم نایب رئیس هیل و هم مدیر مک کرنان به این پیشنهاد رای منفی دادند.

استفاده از سپرده های بیمه نشده به ،وان مبنای ارزیابی یک رویکرد جدید توسط FDIC است. را یادداشت کارکنان FDIC در مورد پیشنهاد ،ن می‌زند که این پیشنهاد منجر به پرداخت 113 مؤسسه ارزیابی ویژه می‌شود و تقریباً 48 مؤسسه با دارایی بیش از 50 میلیارد دلار، کمی بیش از 95 درصد ارزیابی‌های ویژه را پرداخت می‌کنند.

خواهیم دید که آیا هر یک از نظرات منجر به تغییر در پیشنهاد می شود یا خیر. نظرات ارائه شده توسط نایب رئیس هیل و مدیر مک کرنان در جلسه هیئت مدیره ممکن است نشان دهد که بزرگترین مؤسسات ممکن است با توجه به جریان عظیم سپرده هایی که حتی قبل از SRE دیده اند، استدلال کنند و اینکه مح،ه بهتر پایه ارزیابی ممکن است باشد. به جای یک عدد مطلق، به درصد سپرده های بیمه نشده در مقایسه با کل سپرده ها گره خورده است.

فدرال رزرو آ،ین گزارش ثبات مالی را منتشر کرد

در اوایل این هفته، هیئت مدیره فدرال رزرو (“FRB”) آ،ین گزارش شش ماهه خود را منتشر کرد. گزارش ثبات مالی.

همانطور که در تکرارهای گذشته، گزارش اشاره می‌کند که چارچوب نظارتی FRB “بین شوک‌ها و آسیب‌پذیری‌های سیستم مالی تمایز قائل می‌شود،” و “در درجه اول بر ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها، با تاکید بر چهار دسته کلی و چگونگی آن دسته‌ها تمرکز می‌کند. تعامل برای تقویت استرس در سیستم مالی. چهار دسته از آسیب پذیری ها عبارتند از (1) فشارهای ارزش گذاری، (2) استقراض توسط مشاغل و خانوارها، (3) اهرم در بخش مالی، و (4) ریسک های تامین مالی.

بررسی اجمالی گزارش به ورش،تگی های بانکی که از زمان انتشار گزارش نوامبر 2022 رخ داده است و همچنین اقدامات انجام شده توسط FRB، شرکت بیمه سپرده فدرال و و، ،انه داری در پاسخ به منظور «حفاظت از سپرده گذاران بانکی و حمایت از ادامه جریان اعتبار به خانوارها و مشاغل. این گزارش در ادامه خاطرنشان کرد که «بازارهای بانکی و مالی عادی شدند و جریان سپرده‌ها از ماه مارس تثبیت شد، اگرچه برخی از بانک‌هایی که ،وج سپرده‌های بزرگی را تجربه ،د، همچنان استرس را تجربه ،د».[t]این تحولات ممکن است بر شرایط اعتباری در آینده تأثیر بگذارد.

این گزارش چندین خطر کوتاه مدت شناسایی شده توسط پاسخ دهندگان نظرسنجی FRB را شناسایی کرده است که می تواند با چهار آسیب پذیری مالی تعامل داشته باشد، از جمله “سیاست محدودتر برای مق، با تورم مداوم، استرس در بخش بانکی، املاک تجاری و مس،، و تنش های ژئوپلیتیک”.

© کپی رایت 2023 Cadwalader, Wickersham & Taft LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 134


منبع: https://www.natlawreview.com/article/fdic-proposes-special-deposit-insurance-،essment-after-systemic-risk-exception