در طول فرآیند تحقیق تجاری FTC چه انتظاری باید داشت


شرکت ها در سراسر هیئت می توانند مورد بررسی قرار گیرند کمیسیون تجارت فدرال (FTC). این آژانس فدرال مسئول اجرای طیف گسترده ای از قو،ن حمایت از مصرف کننده است که پیروی از تمام قو،نی را که نظارت می کند دشوار می کند.

اگر یاد بگیرید که FTC قرار است شرکت شما را بررسی کند، احتمالاً سؤالاتی در مورد آنچه در طول فرآیند تحقیق FTC انتظار دارید دارید و می خواهید بد،د که چگونه از تجارت خود دفاع کنید. دکتر نیک اوبرهایدن یک وکیل تحقیقاتی FTC در شرکت حقوقی ملی Oberheiden PC است در اینجا برخی از سوالاتی که اغلب از او پرسیده می شود و چند استراتژی دفاعی که او در گذشته برای محافظت از مشتریان استفاده کرده است آورده شده است.

سوالات متداول درباره تحقیقات FTC

1. برخی از قو،نی که FTC اجرا می کند چیست؟

FTC صلاحیت اجرای قو،ن متعدد در سراسر ایالات متحده را دارد. برخی از این قو،ن بسیار محدود هستند، مانند:

با این حال، برخی دیگر بسیار گسترده هستند، مانند:

قانون کمیسیون تجارت فدرال به ویژه گسترده است. قانون FTC به کمیسیون اجازه می دهد تا از فرآیندهای اجباری در تحقیقات خود استفاده کند. همچنین تمام اقدامات تجاری را که “ناعادلانه یا فریبنده” هستند، ممنوع می کند. این به FTC این امکان را می دهد که تقریباً هر چیزی را در بازار که جدید یا حتی از راه دور مشکوک است بررسی کند و همچنین اطلاعات محرمانه را با سایر سازمان های اجرایی من،، مشروط به محدودیت های من، و تضمین های محرمانه به اشتراک بگذارد.

2. تحقیقات FTC چگونه آغاز می شود؟

تحقیقات FTC می تواند به طرق مختلف آغاز شود. با این حال، دو مورد از رایج ترین آنها عبارتند از:

  1. ادعای افشاگر

  2. مغایرت در اسناد عمومی و افشای اطلاعات

اگر FTC متوجه شود که یک افشاگر شواهد بالقوه مجرمانه را به سازمان مجری قانون دیگری آورده است، احتمالاً در این پرونده دخالت کرده و تحقیقات خود را انجام خواهد داد. این می تواند به ویژه برای شما و ،ب و کارتان ناامید کننده باشد زیرا افشاگران اغلب انگیزه پنه، برای ثبت شکایات خود دارند. در بسیاری از موارد، آنها کارمندان سابق، مشتریان عصب، یا حتی رقبای آشکاری هستند که می خواهند شاهد ش،ت شرکت شما باشند و مایلند از سیستم قانونی برای انجام آن استفاده کنند.

FTC همچنین ممکن است تحقیقاتی را بر اساس علائم تخلفی که پرسنل آژانس در اسناد عمومی یا افشای اطلاعات مربوط به شرکت شما پیدا کرده اند، آغاز کند. با این حال، این موارد اغلب ناشی از مغایرت های یافت شده توسط برنامه های داده کاوی آژانس است، که مملو از نادرستی است که نتایج مثبت کاذب ایجاد می کند زیرا زمینه تراکنش های مشکوک را در نظر نمی گیرند.

3. آیا پرونده های FTC مدنی هستند یا کیفری؟

FTC در واقع می تواند سه نوع مختلف پرونده را شروع کند:

  1. جنایی

  2. مدنی

  3. اداری

با این حال، فقط می تواند پرونده های مدنی و اداری را در دادگاه منطقه فدرال پیگیری کند. اگر FTC شواهدی از رفتار مجرمانه بالقوه کشف کند، پرونده را به این سازمان ارجاع می دهد و، دادگستری ایالات متحده (DOJ)، که سپس می تواند تحقیقات خود را انجام دهد و اتهامات جنایی را در دادگاه فدرال تشکیل دهد.

اما حتی اقدامات اجرایی مدنی یا اداری می تواند جریمه های هنگفت و مجازات های دیگری را به همراه داشته باشد که می تواند برای سال های آینده به شرکت شما آسیب برساند.

4. چه مجازات هایی می توانم با آن روبرو شوم؟

مجازات ها بستگی به تخلفات قانونی ادعا شده و اینکه آیا پرونده به ،وان جرم دنبال می شود یا خیر بستگی دارد.

در بدترین موارد، جایی که تحقیقات FTC شواهدی از رفتار مجرمانه را کشف می کند و پرونده به DOJ ارجاع می شود، ممکن است به دلیل اتهامات خاصی با بیش از یک دهه زندان روبرو شوید.

با این حال، حتی اگر این پرونده به یک اتهام جنایی تبدیل نشود، مجازات هایی که با تشخیص مسئولیت مدنی همراه است می تواند برای فلج ، شرکت شما کافی باشد. در حالی که جزئیات دقیق به اتهامات خاص بستگی دارد، شما اغلب مجبور خواهید بود وجوه غیرقانونی به دست آمده را تخلیه کنید و برای هر تخلف جریمه مدنی بپردازید.

استراتژی های دفاعی برای تحقیقات FTC

1. یک وکیل باتجربه تحقیقات FTC استخدام کنید

یکی از مهم ترین کارهایی که می تو،د برای محافظت از خود و شرکت خود در طول تحقیقات FTC انجام دهید، استخدام یک متخصص با تجربه است وکیل تحقیقات FTC برای ارائه مشاوره و راهنمایی به شما این تحقیقات می تواند به اتهامات جنایی جدی تبدیل شود. فقط با کمک یک وکیل می تو،د تصمیم آگاهانه ای در مورد بهترین راه برای دفاع از ،ب و کار خود بگیرید.

2. مشخص کنید چه ،ی تحت بررسی است

این ممکن است یک استراتژی دفاعی عجیب به نظر برسد، اما FTC به دلیل صدور احضاریه یا درخواست‌های تحقیق مدنی (CID) نه تنها برای هدف تحقیقات خود، بلکه برای هر ،ی که ممکن است اطلاعات مرتبط با پرونده را داشته باشد، شناخته شده است. زم، که ،ب و کارها تحت بررسی آژانس نیستند، دریافت یکی از این درخواست های رسمی برای اطلاعات غیرمعمول نیست.

در حالی که شما باید مراقب باشید، صرف نظر از این، علایق شما باید تغییر کند اگر هدف تحقیق باشید یا نه. پی بردن به این که آیا همیشه آسان نیست، و اغلب به مطالعه دقیق و آگاهانه درخواست سند و زمینه ای که در آن آن را دریافت کرده اید، نیاز دارد.

3. مهلت بازبینی افشای خود را تمدید کنید

تحقیقات FTC معمولاً با درخواست تحقیق مدنی (CID) یا احضاریه برای به دست آوردن اسناد موجود و درخواست حجم عظیمی از داده ها، پرونده ها و سایر اطلاعات آغاز می شود و زمان بسیار کمی برای ارائه آنها می دهد. در بسیاری از موارد، جمع آوری تمام اطلاعاتی که آژانس می خواهد ببیند تقریبا غیرممکن است. درخواست تمدید معمولاً به نفع شماست.

درخواست تمدید به طور کلی باید یکی از اولین کارهایی باشد که در این مرحله از فرآیند انجام می دهید. حتی اگر امکان افشای آن در زمان تعیین شده وجود داشته باشد، باید قبل از تحویل دادن، تمام اطلاعات را مرور کنید. این ممکن است زمان ببرد.

همانطور که دکتر نیک اوبرهیدن، وکیل تحقیقات FTC توضیح می دهد، “با بررسی بسته افشای قبل از ارائه آن به FTC، می تو،د ببینید که آنها در حال دریافت چه اطلاعاتی هستند و به خود فرصت کنترل آن را می دهید. اگر چیزی مجرمانه وجود داشته باشد، ممکن است بتو،د به طور موجه از آن خودداری کنید، معمولاً با استفاده از امتیازی مانند امتیاز وکیل-موکل، یا استدلال کنید که خارج از محدوده درخواست است. اگر اجتناب از افشای نفرین‌آمیز وجود ندارد، حداقل می‌تو،د گام بعدی دفاعی خود را آماده کنید و می‌تو،د توضیحی در مورد اینکه چرا شواهد آنقدر که به نظر می‌رسد بد نیستند، ارائه دهید.»

Oberheiden PC © 2022 بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 297


منبع: https://www.natlawreview.com/article/defense-strategies-ftc-investigations-and-faqs-about-process