اظهارنامه های حساب بازنشستگی مربیان اطلاعات گم شده است


روز دوشنبه، 18 جولای 2022، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اتهامات کلاهبرداری را علیه شرکت بیمه عمر مالی Equitable (“Equitable”)، یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت Equitable Holdings, Inc. (“EH”) اعلام کرد. برای ارائه صورت‌حساب به حدود 1.4 میلیون سرمایه‌گذار که (همانطور که در 18 ژوئیه 2022، SEC بی،ه مطبوعاتی اعلام شد) “شامل تحریف‌های گمراه‌کننده با اهمیت و حذفیات مربوط به کارمزد سرمایه‌گذاران است.” این بی،ه مطبوعاتی همچنین خاطرنشان می‌کند که بیشتر سرمایه‌گذاران آسیب‌دیده «معلمان و کارکنان مدارس ،تی هستند».

Equitable و ،ب و کارهای وابسته به آن (شامل 64 درصد سود در مشاور سرمایه گذاری AllianceBernstein Holding، LP، که تا 31 دسامبر 2021، 779 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشت)، همه متعلق به EH، یکی از بزرگترین شرکت های مالی و بیمه ای آمریکا را تشکیل می دهند. شرکت ها Equitable در سال 1859 توسط هنری بالدوین هاید در شهر نیویورک تاسیس شد. در سال 1870، ساختمان دفتر مرکزی جدید خود را در برادوی پایین در منطقه مالی شهر افتتاح کرد. پس از اینکه آن ساختمان در سال 1912 در اثر آتش سوزی ویران شد، Equitable در همان محل بازسازی شد و ساختمان مقر معروف خود را در 120 برادوی برپا کرد. [The aut،r cannot help noting that his ،her got his first job in America as an electrician in the Equitable Building, after arriving from Scotland in 1929.] Equitable در ابتدا تحت قانون نیویورک به ،وان یک شرکت مش، سازماندهی شد، اما تصمیم گرفت (همانطور که چندین شرکت بیمه دیگر و مؤسسه پس انداز متقابل در آن زمان انجام دادند) در دسامبر 1990 به منظور دسترسی بیشتر به بازارهای سرمایه، غیر متقابل شود. در ژوئیه 1991، در میان نگر، ها در مورد پرداخت بدهی Equitable، 49٪ سود را به AXA SA (“AXA”)، یک شرکت بیمه فرانسوی پیشرو، به قیمت 1 میلیارد دلار فروخت. در سال 2018، AXA، در پاسخ به قو،ن سخت‌گیرانه‌تر اتحادیه اروپا، تصمیم گرفت سهام خود در Equitable و شرکت‌های وابسته به آن را جدا کند. این اسپین آف در یک سری از سه عرضه عمومی انجام شد که حدود 10 میلیارد دلار برای AXA به همراه داشت. در ژانویه 2020، آن مشاغل Equitable به EH تغییر نام دادند.

اقدام اجرایی SEC با یک دستور در تاریخ 18 ژوئیه 2022، به اجرا درآمد، که Equitable با آن موافقت کرد. SEC دریافت که حداقل از سال 2016، Equitable محصولات مستمری متغیر (به نام محصولات EQUI-VEST)، عمدتاً به معلمان مدارس ،تی ک، دوازدهم مهدکودک و سایر کارکنان مدرسه، به ،وان برنامه‌های بازنشستگی تحت بخش‌های 403(b) بازاریابی و فروخته است. یا 457 (ب) قانون بازنشستگی فدرال، که برنامه های بازنشستگی با سهم معوق را پوشش می دهد. دفترچه های مورد استفاده برای فروش محصولات EQUI-VEST هزینه هایی را که سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در محصولات متحمل می شوند، مشخص می کند.

هر سرمایه‌گذار در یک محصول EQUI-VEST صورت‌حساب‌های سه‌ماهه‌ای دریافت می‌کرد که در صفحات اول اقلام خطی خاصی از جمله (طبق سفارش) موارد زیر وجود داشت: «نتایج خالص سبد سرمایه‌گذاری»، «کل ارزش حساب» و «کارمزدها و هزینه‌ها». ” همانطور که در این دستور ذکر شده است، “هیچ چیز در صورت حساب مشخص نمی کند که “هزینه ها و هزینه ها” به طور برجسته نمایش داده شده … شامل همه هزینه ها و هزینه ها نمی شود. علاوه بر این، به دلیل مشکلات زمان‌بندی، صورت‌حساب‌های حساب «ا،راً «هزینه‌ها و هزینه‌ها» را در صفحه اول به‌،وان 0.00 دلار برای سه ماهه یا برای هر سه ماهه و سال گزارش می‌کنند.

دستور خاطرنشان می کند که “[i]سرمایه‌گذاران صورت‌های حساب Equitable خود را به منظور ارزیابی تأثیر کارمزدها بر سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری‌های جاری خود، از جمله اینکه آیا سرمایه‌گذاری اضافی در سالیانه متغیر EQUI-VEST انجام دهند، بررسی ،د. صورت‌های حساب دارای ورودی‌های متعددی بود که سرمایه‌گذار 0.00 دلار کارمزد پرداخت کرد… [when] بجای [they] پرداخت قابل توجهی کرده بود… [fees] که… [could have amounted] به هزاران دلار در سال.” اظهارات “در واقع کمتر از سه درصد از درآمدی را که Equitable دریافت کرده است” از این کارمزدها شرح می دهد. این دستور همچنین خاطرنشان می‌کند که سرمایه‌گذاران توانایی دائمی برای تصمیم‌گیری در مورد ادامه سرمایه‌گذاری در محصولات EQUI-VEST “و شروع، توقف، افزایش یا کاهش مقدار سرمایه‌گذاری دوره‌ای خود را دارند.” در واقع، Equitable فعالانه «سرمایه‌گذاران را تشویق کرد تا سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش دهند»، (در صورت دقیق بودن) «محدودیت‌های مشارکت در حال افزایش است» و «Equitable برای سرمایه‌گذار به ،وان «برنده جایزه خدمات سالیانه» تبلیغ کرد.

در ماه مه 2017، Equitable با یک کمیته مشورتی در منطقه مدرسه ملاقات کرد “که Equitable بیشترین تجارت را با آن از نظر دارایی های سرمایه گذاری شده و تعداد سرمایه گذاران انجام داد.” رئیس کمیته به Equitable گفت که افشای کارمزد در صورت‌حساب‌ها نامشخص و احتمالاً نادرست است. در ماه مه 2019 همان کمیته “به طور خاص از … Equitable … خواست تا هزینه های سالیانه را در صفحه اول … صورتحساب های آینده فهرست کند.” Equitable موافقت کرد و افشای هزینه را از 20 آوریل 2021 تا 31 دسامبر 2021 برای سرمایه گذاران در آن ناحیه مدرسه آغاز کرد، اما نه برای سایر سرمایه گذاران EQUI-VEST.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار دریافت که Equitable بند 17 قانون اوراق بهادار سال 1933 را که اصلاح شده است (“قانون ’33”) را نقض کرده است، که هر شخصی را از به دست آوردن پول یا دارایی از عرضه یا فروش اوراق بهادار با استفاده از هرگونه اظهارات نادرست واقعیت یا واقعیت مادی منع می کند. هرگونه حذف حقایق با اهمیت مورد نیاز برای بیان اظهارات غیر گمراه‌کننده، و از درگیر شدن در شیوه‌های تجاری که به ،وان یک کلاهبرداری یا فریب برای ،یدار امنیت عمل می‌کند. لازم نیست کمیسیون ثابت کند که یک دانشمند در مورد نقض قانون 33 دفاع می کند.

Equitable موافقت کرد که موضوع را توسط:

  1. پرداخت جریمه مدنی 50 میلیون دلاری، که برای بازپرداخت افراد EQUI-VEST که بین 1 ژانویه 2016 تا 18 ژوئیه 2022 سرمایه گذار هستند یا بوده اند، به “صندوق منصفانه” پرداخت می شود، با مبلغ قابل پرداخت به هر سرمایه گذار تعیین می شود. تا حدی بر اساس مدت زمان سرمایه گذاری و میزان هزینه های فاش نشده ای که از حساب وی پرداخت شده است. Equitable این است که صندوق منصفانه را اداره کند و تمام پرداخت های مورد نیاز را با سوابق دقیق به کمیسیون ارائه کند.

  2. ارسال هر یک از سرمایه گذاران فعلی و سابق یک نسخه از دستور به همراه یک نامه حمایتی رضایت بخش به کمیسیون.

  3. تغییر فوری صورت‌های حساب سه‌ماهه EQUI-VEST که با صورت‌های سه‌ماهه از اول آوریل 2022، 30 ژوئن 2022 شروع می‌شود، به‌گونه‌ای که برای کمیسیون رضایت‌بخش باشد، که تغییرات باید با جزئیات تمام هزینه‌هایی را که به حساب آن سرمایه‌گذار در طول هر سه ماهه اعمال می‌شود، افشا کند. . Equitable باید انطباق با کمیسیون را در یک روایت دقیق با نمایشگاه های پشتیب، تأیید کند.

  4. توقف و دست برداشتن از ارتکاب یا ایجاد هرگونه نقض قانون سال 33 در آینده.

این مورد نه تنها نشان می‌دهد که نام «Equitable» دروغ است، بلکه این سؤال را نیز ایجاد می‌کند که چگونه افراد مالی ماهر که تمام هزینه‌های ممکن را در دفترچه‌های EQUI-VEST بیان کرده‌اند، تعهد مستمر به افشای هزینه‌ها در فصلنامه را نادیده می‌گیرند. صورت حساب؟ بعلاوه، پس از اینکه Equitable توسط کمیته مشورتی یک ناحیه مدرسه مورد بازخواست قرار گرفت (و پس از آن افشای هزینه من، را برای سرمایه گذاران در آن منطقه ارائه کرد) چگونه می‌توان این عدم افشا را ادامه داد؟ آیا این فقط یک مورد تنبلی اداری بود؟ یا این تصور وجود داشت که معلمان مدارس ،تی واقعاً نیازی به دانستن اینکه چه مقدار از پول سرمایه‌گذاری شده‌شان به ،وان شهریه صرف می‌شود؟ در هر صورت، فرد امیدوار است که 50 میلیون دلار به ،وان «شهریه» کافی برای «مدرسه» Equitable و کارکنان آن باشد.

©2022 Norris McLaughlin PA، کلیه حقوق محفوظ استبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 297


منبع: https://www.natlawreview.com/article/equitable-tea،g-sec-fails-variable-annuity-retirement-plans-educators