انعطاف‌پذیری‌های موقت ICE برای تأیید استخدام در 31 ژوئیه منقضی می‌شود


Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

ایالات متحده اداره مهاجرت و گمرک (ICE) دارد اعلام کرد که اقامتگاه های موقت COVID-19 برای فرم I-9، تأیید صلاحیت استخدام، در 31 ژوئیه 2023 منقضی می شود. کارفرمای، که به سیاست موقت برای انجام بازرسی های I-9 از راه دور متکی بوده اند، حدا،ر سی روز فرصت دارند تا با بازرسی فیزیکی سند فرم I-9 مطابقت داشته باشند. ا،امات پس از پایان انعطاف پذیری COVID-19. این بدان م،است که تا 30 آگوست 2023، کارفرمایان م،م خواهند بود که بازرسی فیزیکی اسناد اصلی را انجام دهند و فرم I-9 را برای کارمند، که اسنادشان از راه دور در طول سیاست انعطاف پذیری موقت COVID-19 بازرسی شده است، به روز کنند، مگر اینکه بازرسی فیزیکی زودتر بر اساس آن آغاز شود. سیاست.

بازدید سریع

  • خط مشی موقت DHS/ICE که به کارمند، که به دلیل اقدامات احتیاطی مرتبط با COVID-19 منحصراً در تنظیمات از راه دور کار می کنند، تأیید از راه دور اسناد فرم I-9 را مجاز می کند، در 31 ژوئیه 2023 پایان می یابد.

  • کلیه بازرسی های فیزیکی حضوری مورد نیاز از مدارک واجد شرایط بودن هویت و اشتغال که از راه دور در طول دوره انعطاف پذیری موقت بازرسی شده اند باید تا 30 اوت 2023 تکمیل شود.

  • DHS قصد دارد قانونی را منتشر کند تا روشهای جایگزین برای تأیید اسناد مورد نیاز فرم I-9 را مجاز کند.

ICE تأیید از راه دور فرم I-9 را برای برخی از کارمندان از مارس 2020 مجاز کرده است. بازرسی از راه دور می‌تواند شامل تأیید ویدیو، ف، یا ایمیل باشد و باید مستند باشد. آ،ین نسخه از سیاست بازرسی آسان I-9 بیان کرد که کارفرمایان واجد شرایط مجاز هستند اسناد را از طریق پیوند ویدیویی، ف، یا ایمیل تأیید کنند تا زم، که کارمندان آسیب‌دیده شروع به «اشتغال غیر از راه دور به صورت منظم، ثابت یا قابل پیش‌بینی» کنند. یا تا پایان انعطاف‌پذیری‌ها در 31 ژوئیه 2023 – هر کدام زودتر بود – پس از آن کارفرمایان م،م به انجام معاینه فیزیکی حضوری اسناد I-9 در مدت سه روز کاری خواهند بود.

برای کارمند، که از راه دور به کار خود ادامه می دهند، ICE اشاره کرده است که یک کارفرما ممکن است از یک نماینده مجاز برای تکمیل حضوری و تأیید فیزیکی اسناد I-9 از طرف کارفرما استفاده کند. صرف نظر از روشی که برای بازرسی فیزیکی اسناد فرم I-9 استفاده می شود، کارفرمایان می خواهند اسناد را به طور مداوم و بدون تبعیض تأیید کنند.

و، امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) در نظر دارد مقرراتی را منتشر کند که به آژانس اجازه می دهد تا جایگزین هایی را برای بازرسی حضوری اسناد هویت و مجوز استخدام در فرآیند فرم I-9 مجاز کند. آ قانون پیشنهادی در آگوست 2022 منتشر شد و دوره نظرات عمومی در 17 اکتبر 2022 بسته شد. به گفته ICE، DHS در حال حاضر در حال بررسی بازخورد عمومی در مورد این پیشنهاد است و قصد دارد در اوا، سال جاری قانون نهایی را صادر کند.

© 2023، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 132


منبع: https://www.natlawreview.com/article/i-9-compliance-flexibility-to-end-july-31-2023-employers-have-until-august-30-2023