استانداردهای بررسی ایمنی محیط کار سخت DOJ


جمعه 18 نوامبر 2022

در 9 سپتامبر 2015، معاون دادستان کل ایالات متحده، سالی کویلیان یتس، یادداشت“مسئولیت پذیری فردی در برابر اشتباهات شرکتی”، که ،زه بر ستون فقرات افراد حاضر در جامعه ایمنی محل کار انداخت. ماهیت آن یادداشت این بود که برای اینکه یک کارفرما در طی یک پیگرد کیفری تسکین یابد، باید برای پاسخگو ، افراد “همکاری کامل” داشته باشد. در 15 سپتامبر 2022، معاون دادستان کل ایالات متحده، لیزا موناکو، یک نامه را صادر کرد یادداشت-“بازبینی های بیشتر در سیاست های اجرای جنایی شرکتی پس از بحث و گفتگو با گروه مشاوره جرایم شرکتی” – برای روشن شدن یادداشت یتس با توجه به اینکه “چه چیزی به م،ای همکاری توسط یک شرکت است.”

یادداشت موناکو یادداشت یتس را بسط می دهد و جزئیات بسیار بیشتری را در مورد آنچه که از یک شرکت برای تأمین اعتبار برای همکاری با ،ت لازم است ارائه می دهد – هم از نظر رفتارهای قبل از تحقیق و هم رفتارهای طی یک تحقیق. (یادداشت موناکو همچنین بازنگری های بیشتری را به و، دادگستری ایالات متحده اعلام می کند [DOJ] سیاست ها و شیوه های اجرای جنایی شرکتی موجود. یادداشت موناکو به طور خاص به یادداشت 28 اکتبر 2021، با ،وان “گروه مشاوره جرایم شرکتی و تجدید نظرهای اولیه در سیاست های اجرای جنایی شرکتی” استناد می کند، که دستورالعمل های قبلی را لغو کرد که به شرکت ها اجازه می داد در ازای ارائه مربوطه، اعتبار همکاری دریافت کنند. اطلاعات ممتاز در مورد افرادی که «به طور قابل توجهی درگیر» در این رفتار نادرست هستند.) برای تضمین اعتبار برای همکاری تحت یادداشت Yates، یک کارفرما باید:

تمام حقایق مرتبط در مورد تخلفات فردی را به طور کامل به و، افشا کنید. شرکت ها نمی توانند حقایقی را برای افشای انتخاب و انتخاب کنند. به این م،ا که شرکت برای واجد شرایط بودن برای هر گونه اعتبار برای همکاری، باید تمام افراد دخیل یا مسئول تخلف مورد بحث را بدون در نظر گرفتن موقعیت، وضعیت یا ارشدیت آنها شناسایی کند و تمام حقایق مربوط به این تخلف را در اختیار و،خانه قرار دهد. … میزان اعتبار همکاری به همه عوامل مختلفی بستگی دارد که به طور سنتی در انجام این ارزیابی اعمال می شود (به ،وان مثال، به موقع بودن همکاری، دقت، دقت، و سرعت تحقیقات داخلی، ماهیت فعالانه همکاری، و غیره.).”

بر اساس بازنگری های اخیراً صادر شده، برای اینکه یک شرکت اعتبار همکاری را تضمین کند، یک شرکت باید:

تمام حقایق مرتبط و غیر ممتاز در مورد تخلفات فردی را به و، فاش کنید. … اما تنها افشای سوابق کافی نیست. … [I]t ضروری است که دادستان های دپارتمان به سرعت و بدون تأخیر به تمام حقایق مرتبط و غیر ممتاز در مورد تخلفات فردی دسترسی پیدا می کنند. (تأکید اضافه شده است.) … [C]شرکت ها باید روی الف تولید کنند به موقع همه حقایق و شواهد و شواهد مرتبط و غیر ممتاز در مورد سوء رفتار فردی را به گونه‌ای که دادستان‌ها این فرصت را داشته باشند که به طور مؤثر تحقیق کنند و به دنبال اتهامات جنایی علیه افراد مجرم باشند، باشد. (تاکید در اصل.) شرکت هایی که حقایق مهم را شناسایی می کنند اما افشای آنها را به تاخیر می اندازند، واجد شرایط بودن آنها برای اعتبار همکاری را به خطر می اندازند. شرکت هایی که به دنبال اعتبار همکاری هستند، در نهایت مسئولیت اطمینان از ارائه به موقع اسناد به دادستان را بر عهده دارند. (تأکید اضافه شده است.)

در ادامه، در ارتباط با هر قط،امه شرکتی، دادستان های و، باید به طور خاص ارزیابی کنند که آیا شرکت به موقع همکاری کرده است یا خیر. برای مثال، دادستان ها بررسی خواهند کرد که آیا یک شرکت بلافاصله پس از کشف اطلاعات مرتبط، به دادستان ها اطلاع داده است یا اینکه شرکت در عوض افشای آن را به نحوی که مانع از تحقیقات ،ت شود، به تأخیر انداخته است. در مواردی که دادستان تاخیر ناروا یا عمدی در تولید اطلاعات یا اسناد را تشخیص دهد – به ویژه در رابطه با اسنادی که بر توانایی ،ت در ارزیابی مجرمیت فردی تأثیر می گذارد – اعتبار همکاری کاهش یا حذف خواهد شد. (تأکید اضافه شده است.)

بنابراین، در حالی که تاکنون یک شرکت می‌توانست اطلاعات مرتبط و غیرمجاز را در مورد افرادی که به طور عمده درگیر بودند ارائه دهد، یادداشت موناکو مست،م آن است که شرکت اطلاعات مربوط به هر ، به طور بالقوه به سوء رفتار ادعایی مرتبط است. تأثیری که این امر می‌تواند بر شرکت‌ها داشته باشد این است که اکنون مدیران بیشتر آنها و همچنین مقامات C-suite می‌توانند در افشای داوطلبانه تخلفات شرکت‌ها دخیل باشند و افراد و شرکت‌ها را تحت تعقیب کیفری قرار دهند. دستورالعمل جدید همچنین تأکید زیادی بر تولید «حقایق مرتبط و غیر ممتاز درباره تخلفات فردی به‌سرعت و بدون تأخیر» برای برآورده ، ا،امات به موقع دارد.

بخش محیط زیست و منابع طبیعی و، دادگستری (ENRD) با پرسنل اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) و اداره ایمنی و بهداشت معدن (MSHA) برای بررسی و پیگرد تخلفات جنایی قانون ایمنی و بهداشت شغلی (قانون OSH) همکاری می کند. و قانون فدرال ایمنی و سلامت معدن در سال 1977 (قانون معدن). در حالی که تصور رایجی وجود دارد که تخلفات کیفری تحت قانون OSH و قانون مین به مسئولیت کیفری جنحه محدود می شود، تعداد زیادی از تخلفات جنایی وجود دارد که می توانند تحت هر دو مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

علاوه بر این، انبوهی از قو،ن زیست محیطی وجود دارد که مسئولیت کیفری را برای تخلفات ایجاد می کند.

در حالی که همیشه برای کارفرمایان مهم بوده است که به دقت بررسی کنند که چگونه بازرسی های OSHA یا MSHA را بررسی کنند، به ویژه مواردی که مربوط به مرگ در محل کار، آسیب به یک کارگر جوان یا نوعی آسیب زیست محیطی است، این بازرسی ها به طور فزاینده ای یک خطر برای جنایتکاران است. پیگرد قانونی.

© 2022، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 322


منبع: https://www.natlawreview.com/article/justice-department-memo-raises-stakes-workplace-safety-related-investigations