وکیل پایه یک دادگستری مشهد وکیل طلاق توافقی مشهد طلاق توافقی در 7 روز

وکیل‌ها باید بر اساس نوع پرونده و نیازهای موکل خود، فعالیت‌هایی را انجام دهند که این کارها کاملا اختیاری هستند و وکیل آن‌ها را به درخواست موکل انجام می‌دهد. در واقع در زمان شروع وکالت، قراردادی بین وکیل و موکل بسته می‌شود که به صورت وکالت نامه است و وکیل و موکل هردو آن را امضا می‌کنند. به همین دلیل وکیل می‌تواند بسیاری از وظایف و کارهای موکل خود را انجام دهد بدون این که به حضور موکل نیازی باشد.

  • دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد.
  • بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید.
  • متقاضیان ابتدا با تکمیل فرم درخواست وکیل متناسب با موضوع انتخابی، اطلاعات وکیل به محض تکمیل فرم برای ایشان ارسال میگردد.
  • شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود.

آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد.

شماره موبایل و تلفن وکیل

زمانی می‌توان خسارت دریافت کرد که یک وکیل قصور پزشکی بتواند ثابت کند که سطح خدمات ارائه‌دهنده مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، استاندارد نبوده است. اغلب، قصور پزشکی منجر به صدمات گسترده ای می شود که می تواند ماهیت فاجعه بار یا حتی کشنده داشته باشد، به همین دلیل است که یک وکیل با تجربه قصور پزشکی برای کمک به قربانیان ضروری است. وکیل املاک به افراد کمک می کند تا مسائل حقوقی مربوط به ملک را حل کنند. اکثر مردم، هنگام خرید یا فروش خانه، در نهایت به خدمات حقوقی یک وکیل املاک متکی خواهند شد.

جناب آقای سید فرهاد حسینی مقدم

این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند. از این رو نیز توانسته نظر افراد زیادی را در شهر مشهد به خود جلب نماید. پیدا کردن وکیلی با تجربه و خوب در مشهد، از میان گزینه‌های انبوه کار چندان راحتی نیست و هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید.

دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکلای خود را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید.

اما با کمک یک وکیل خبره می‌توانند مراحل لازم را به شکل فوق العاده‌تری پشت سر بگذارند و شاهد نتایج بهتری باشند. یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم. در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید. همان طور که مطلع هستید هر عمل یا فعالیتی که مرتبط با مواد مخدر باشد جرم به حساب می آید و دارای مجازات های خاصی است. پس بنابراین اگر شما هم یکی از اشخاصی می باشید که مرتکب جرم مربوط به مواد مخدر شده ‌اید وقت آن رسیده که به سادگی هرچه تمام تر پرونده قضایی که به وجود آمده را برطرف نمایید، بدون این که دچار مجازات سنگین از طرف قاضی پرونده بشوید. لازم است که بدانید استعمال مواد مخدر هم به تنهایی جرم است و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از طرف قانون را در پی دارد.

گروه وکلای افرا وکیل با کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری ، دارای سابقه موفق و درخشان در امر وکالت می باشند و این اطمینان را به شما می دهد که راهگشای شما در حصول یک نتیجه خوب و قطعی در محاکم قضایی باشد . مشاوره با وکلای متخصص گروه وکلای افرا وکیل در بدو امر اعتماد را برای شما به ارمغان می آورد . شما می توانید وکالت تمامی پرونده های خود را در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده ، ثبتی، مالی، شهرداری ، ملکی و… به وکلای متخصص این گروه بسپارید . مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.