وکیل مشهد وکیل پایه یک مشهد شماره وکیل مشهد09156234269

در واقع بعد از باطل کردن تمبر، دادخواست به دفتر ثبت کل، به جهت ثبت رایانه‎ ای برده می شود و تاریخ، وقت دادرسی و شعبه رسیدگی ‎کننده به پرونده طی اخطاریه ‎ای به طرفین دعوی ابلاغ می شود. اگر که جلسه دیگری برای اثبات دعوی نیاز بوده باشد این امر به اطلاع طرفین دعوی خواهد رسید. مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است. اگر حکم داگاه غیابی صادر شود، محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی داشته باشد. به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است.

  • یک وکیل در مشهد معمولاً اولین نقطه تماس برای شخصی است که به دنبال مشاوره حقوقی است.
  • اولین قدم در فرآیند یافتن وکیل در مشهد، درک مشکل یا مسئله ای است که با آن روبرو هستید.
  • دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و باید خواسته را به صورت محرز و آشکارا در برگه چاپی دادخواست بنویسید.

به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند. قراردادهای خصوصی یکی از مواردی است که از ورود پرونده های بی شمار به محاکم دادگستری پیشگیری می کند همچنین عدم وجود چنین قراردادهایی گاه باعث اطاله دادرسی می شوند . با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود. چک یک سند تجاری است که با توجه به شرایط آن وصف کیفری یا حقوقی می‌گیرد. پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید.

دعاوی ملکی

طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند.

وکیل چک در مشهد

در صورت نیاز برای اثبات نسبیت یک شخص با پدر مراحل پیچیده‌ای پیش روی طرفین است، از نظر قانونی نسب به معنای همخونی است و حتی اگر از یک رابطه نامشروع فرزندی متولد شود، رابطه نسبیت مورد قبول دادگاه خواهد بود. شخصی که به سن اهلیت رسیده باشد برای دخل و تصرف در امور مالی و ازدواج نیاز به حکم رشد دارد، برای درخواست حکم رشد لازم است که شخص به دادگاه خانواده برود و از آنجا تقاضای صدور حکم رشد نماید، دادگاه ذی صلاح این تقاضا را بررسی کرده و با استفاده از تحقیقات محلی و نظرات کارشناسی اقدام به صدور این حکم می‌نماید. بر طبق قانون مذکور وجود قاضی مشاور زن علاوه بر قاضی رسیدگی کننده پیش بینی شده است قضات دادگاه خانواده می بایستی متاهل و حداقل چهار سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند.

تخصص های افرا وکیل

مبلغ حق الوکاله تنها بعد از ملاقات با وکیل و توضیح کم و کیف پرونده برای ایشان قابل محاسبه است و تا پیش از آن بیان یک مبلغ مشخص ممکن نیست. مهناز دلاویز، بسیار رازدار بوده و برخوردی بسیار دوستانه با موکلین خود دارد. از این جهت نیز می‌توانید بدون نگرانی با وی مشورت کنید و مشکلات‌تان را به طور کامل با ایشان در میان بگذارید.