وکیل در مشهد ️ محمد سیدنژاد ️ با بیش از 20 سال سابقه وکالت

مشکلات حقوقی می تواند جدی و ترسناک باشد، اما همه حق دارند از کمک حقوقی با کیفیت بالا بهره مند شوند. فرقی نمی‌کند چه مشکل حقوقی برایتان پیش آمده است، اولین و مهمترین قدم درخواست کمک و استخدام وکیل در مشهد است.استخدام وکیل در مشهد ممکن است یکی از کارهای مورد علاقه شما نباشد. بالاخره چه کسی مشتاق است با یک مسئله حقوقی مقابله کند؟ اما واقعیت این است که در برخی مواقع، ممکن است به خدمات یک وکیل خوب در مشهد برای املاک، خانواده، طلاق، مهریه و … استخدام بهترین وکیل در مشهد، برای موضوع حقوقی، می تواند تفاوت بین برد و باخت شما را ایجاد کند. بهترین وکیل در مشهد تعدادی از وظایف قانونی را از طرف موکلان خود انجام می دهند و در زمینه های مختلف حقوقی مانند قانون اساسی، حقوق جزا و حقوق شرکت ها فعالیت می کنند.

  • افراد زیادی در مشهد هستند که برای انجام کارهای حقوقی، مالی، مشکلات خانوادگی و غیره به وکیل نیاز دارند.
  • همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند.
  • اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید.
  • به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند.
  • © کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه می‌باشد.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید.

ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد، فائزه چهره نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی. دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط کامل به زبان انگلیسی می باشند.

وکیل حقوقی در مشهد

در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. هر وکیلی، صرف نظر از معروفیت حرفه ای یا حجم کاری، باید زمانی را برای حمایت از ارائه خدمات حقوقی به افراد محروم اختصاص دهد. ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است.

عباس شهروان

شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد.

خیر نیاز به وکیل نیست ، اما در صورتی که از وکیل استفاده کتید پروسه سریع تر و راحت تر انجام میشود . شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و تعیین وقت از طریق شماره تماس ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ و یا فرم تماس اقدام کنید. راه سوم استفاده از شهود است، این در صورتی است که خود شخص اقرار به این موضوع کرده باشد و یا در زمان وقوع این موضوع شاهدانی حضور داشته باشند که حاضر به شهادت در دادگاه باشند.