شرکت های S باید وضعیت را در برابر رویه جدید درآمد IRS بررسی کنند


موسسه حقوقی می، کانفیلد

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 25 اکتبر 2022

در 11 اکتبر 2022، IRS رویه درآمد 2022-19 را منتشر کرد که به مالیات دهندگان رویه های آزادسازی شده ای را برای حل مسائل مش، شرکت S ارائه می دهد. پیش از این، مالیات دهندگان برای اطمینان از وضعیت شرکت S خود به احکام گران قیمت IRS نیاز داشتند. روش های جدید ساده تر و کم هزینه تر هستند.

IRS به طور جداگانه به مالیات دهندگان اطمینان داده است که شرکت های LLC که به ،وان شرکت های S طبقه بندی می شوند نیز ممکن است واجد شرایط این تخفیف آزاد شوند.

از دست دادن غیر عمدی وضعیت شرکت S می تواند عواقب مالیاتی قابل توجهی داشته باشد و می تواند ،ب و کار شما را به یک هدف ،ید کمتر جذاب تبدیل کند. به ،وان مثال، یک شرکت S که به یک شرکت C برمی‌گردد ممکن است مشمول مالیات مضاعف چند سال قبل شود. در نتیجه، ،یدارهای بالقوه هر شرکت S همواره درخواست نمایندگی در مورد اعتبار وضعیت شرکت S دارند.

رویه جدید درآمد، موقعیت‌های رایجی را توصیف می‌کند که IRS از لحاظ تاریخی آن‌ها را به‌،وان تأثیری بر اعتبار وضعیت شرکت S یا وضعیت Qsub شرکت واجد شرایط S توصیف نمی‌کند، مانند:

  1. یک طبقه از ا،امات سهام در مقررات حاکم (از جمله این مفهوم که قراردادهای قراردادی تجاری به ،وان قراردادهای ا،ام آور تلقی نمی شوند مگر اینکه “هدف اصلی” توافق دور زدن یک طبقه از ا،امات سهام باشد).

  2. توزیع های نامتن، به طور ناخواسته باعث ایجاد دسته دوم سهام می شود.

  3. برخی از خطاها یا حذفیات سهوی در فرم 2553 یا فرم 8869؛

  4. نامه های پذیرش اداری از دست رفته برای شرکت S یا انتخابات Qsub؛

  5. پر ، اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال مغایر با انتخابات S. یا

  6. مقررات حاکم که امکان رفتار غیر ی،ان با سهامداران را فراهم می کند، مانند حقوق متفاوت انحلال (اجازه دادن به اصلاحات م،ق).

برای این موقعیت‌های رایج، اکنون روش‌های ساده‌تر و ارزان‌تری برای حفظ وضعیت شرکت S وجود دارد. به ،وان مثال، برای برخی از خطاهای کوچک مانند عدم وجود امضای افسر، شرکت های S ممکن است از همان روش های ساده شده ای پیروی کنند که رویه های امداد در اوا، انتخابات در Revenue Ruling 2013-2030. این رویه‌ها به درخواست حکم نامه خصوصی نیاز ندارند، بلکه فقط به فرم اصلی انتخابات با بی،ه علت معقول نیاز دارند. به ،وان مثالی دیگر، اگر موضوع مقررات حاکم غیری،ان باشد و هیچ توزیع نامتن،ی صورت نگرفته باشد، شرکت S ممکن است به‌صورت عطف به م،ق به‌،وان یک شرکت S در نظر گرفته شود، اگر ا،امات واجد شرایط بودن خاصی را برآورده کند و یک کپی از یک بی،ه امضا شده را در پرونده‌های خود نگه دارد.

سهامداران شرکت های نامشخص S باید استفاده از این روش های جدید راحت و ارزان تر را برای درمان اشتباهات شرکت S در نظر بگیرند. هر نوع خطا درمان متفاوتی با ا،امات خاص دارد.

© 2022 Miller, Canfield, Paddock and Stone PLC بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 298


منبع: https://www.natlawreview.com/article/now-good-time-to-confirm-your-s-corporation-status