سوالات متداول درباره تحقیقات MSO و تاثیر آن بر کارکنان مراقبت های بهداشتی


پنجشنبه 13 اکتبر 2022

در دهه گذشته، سازمان های خدمات مدیریت یا MSO ها به ارائه دهندگان خدمات محبوب و ابزار سرمایه گذاری برای حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی تبدیل شدند. متأسفانه، ساختار برخی MSOها، می تواند چندین قانون مهم را در برابر تقلب در مراقبت های بهداشتی، مانند قانون استارک یا قانون ضد بدگم،، نقض کند.

از آنجا که این یک موضوع جدید در زمینه پزشکی است، بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مورد آن سؤالاتی دارند. برخی می خواهند بدانند که اگر به دلیل فعالیت خود با MSO متهم به انجام کارهای نادرست شوند، چگونه می توانند از خود دفاع کنند.

دکتر نیک اوبرهایدن یک وکیل تحقیقاتی MSO در Oberheiden PC است در اینجا چند سوال که اغلب از او پرسیده می شود و چند استراتژی دفاعی است که می تواند کمک کند.

سوالات متداول درباره تحقیقات MSO

1. MSO چیست؟

MSO شرکتی است که خدمات اداری را به متخصصان پزشکی ارائه می دهد. آنها می توانند به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در موارد زیر کمک کنند:

شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند برای ارائه این خدمات با یک MSO قرارداد ببندند یا می‌توانند به طور کامل بخش اداری عمل خود را به یک MSO بفروشند تا بتوانند روی جنبه پزشکی ،ب‌وکار خود تمرکز کنند.

2. چرا MSO ها مشکل ساز هستند؟

ترتیبات MSO زم، که به ،وان یک ابزار سرمایه گذاری برای متخصصان پزشکی عمل می کنند، می توانند از نظر قانونی مشکل ساز شوند. پزشکان می‌توانند سهام مالکیت یک MSO را ب،ند که مثلاً به یک داروخانه خدمات ارائه می‌دهد. آن پزشکان می توانند سپس شروع به ارجاع بیماران به همان داروخانه کنند.

در تئوری، این ارجاع به یک شرکت – داروخانه – می رود که نه پزشک و نه اعضای نزدیک خانواده او منافع مالی در آن ندارند. اما در واقعیت، اگر MSO – و در نتیجه پزشک – انجام دهد، این تمایز مبهم می شود. پول خارج از ارجاع این می‌تواند به‌،وان یک رشوه باشد که غیرقانونی است.

3. آیا مجری قانون در واقع به دنبال MSO ها است؟

بله، دادگستری یا و، دادگستری و، دادگستری ایالات متحده (DOJ) اخیراً بررسی MSO هایی را آغاز کرده است که به نظر می رسد وسیله ای برای رشوه دادن غیرقانونی از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به یک پزشک ارجاع کننده هستند.

همراه با دفتر بازرس کل و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده (HHS-OIG)، و، دادگستری این موضع را اتخاذ کرده است که MSOهایی که فقط به طور غیرمستقیم پزشکان را برای ارجاع جبران می کنند برای نقض قو،ن ضد رشادت کافی است. در یک مورد، آژانس ها قانون ادعاهای دروغین را دنبال می کنند (31 USC § 3729) نقض علاوه بر نقض قانون استارک (42 USC § 1395nn) و اساسنامه ضد رشادت (42 USC § 1320a-7b).

با این حال، همه MSO ها تحت نظارت مجریان قانون فدرال قرار نگرفته اند. و، دادگستری یک قانون کلی مبنی بر غیرقانونی بودن همه MSO ها اعلام نکرده است. در عوض، فقط ،، را هدف قرار می دهد که نشانه های تقلب بالقوه مراقبت های بهداشتی را نشان می دهند.

4. جریمه های احتمالی برای سرمایه گذاری در MSO اشتباه چیست؟

در این مرحله، تشخیص آن سخت است. MSO ها هنوز یک پیشرفت جدید هستند، و ما فقط شاهد اولین اتهاماتی هستیم که علیه پزشک، که در MSO های “اشتباه” سرمایه گذاری می کنند، تشکیل می شود. دادگاه‌ها هنوز تصمیم نگرفته‌اند که آیا MSO‌ها می‌توانند یک رشوه را تسهیل کنند یا به یک ادعای نادرست تبدیل شوند.

اگر دادگاه‌ها با تفسیر DOJ از قانون همراهی کنند، پزشکان می‌توانند برای فرستادن ،ب‌وکار به مرکز مراقبت‌های بهداشتی دیگری که با یک MSO که مالک یا در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند قرارداد دارد، با مجازات‌های سنگینی روبرو شوند.

قانون ضد کاستی یک قانون کیفری است که برای محکومیت تا پنج سال زندان و همچنین جریمه تا 25000 دلار و محرومیت از برنامه در پی دارد. قانون استارک یک قانون مدنی است که اگرچه مجازات کیفری یا زندان ندارد، اما موارد زیر را اعمال می کند:

  • امتناع از پرداخت ارائه شده است

  • رد ، منافع غیر قانونی

  • جریمه مدنی تا 15000 دلار برای هر تخلف

  • خسارات سه برابری

  • حذف برنامه

استراتژی های دفاعی برای تحقیقات در مورد MSO شما

اگر سهام مالکیتی در MSO دارید و نگران تحقیقات احتمالی هستید، یا اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در یکی از این شرکت های جدید هستید و می خواهید آن را به درستی انجام دهید، چندین کار وجود دارد که می تو،د انجام دهید. در حالی که هر مورد منحصر به فرد است، در اینجا سه ​​استراتژی دفاعی و رویه های انطباق وجود دارد که دکتر نیک اوبرهیدن، وکیل تحقیقات MSO، اغلب در نظر گرفتن آنها را توصیه می کند.

1. به دنبال نشانه هایی باشید که MSO مشکل ساز است

همه MSO ها توجه مجریان قانون فدرال را به خود جلب نمی کنند. در عوض، آنهایی هستند که ا،امات قو،ن ضد رشادت و ارجاعات غیرقانونی را رعایت نمی کنند.

برخی از نشانه هایی که نشان می دهد MSO در آن بخش وجود ندارد عبارتند از:

  • فقدان یک افسر انطباق در شرکت

  • بدون آموزش در مورد قو،ن مهمی مانند HIPAA، قانون استارک، یا قانون ضد بدگم،

  • MSO بر اساس درصد پرداخت می شود، نه از طریق کارمزد ثابت (پرداخت ها باید با نرخ های ارزش بازار منصفانه باشد)

  • MSO هزینه های خدمات غیر منطقی بالایی را دریافت می کند

  • مشوق هایی برای پزشکان سرمایه گذار وجود دارد تا مشتریان را به شرکت معرفی کنند

همه این‌ها نشانه‌های قوی هستند که نشان می‌دهد MSO در معرض خطر اقدامات مدنی یا حتی کیفری برای تقلب در مراقبت‌های بهداشتی و ارجاع‌های غیرقانونی است. متأسفانه، بسیاری از این نشانه‌ها همچنین به پزشک سرمایه‌گذار این قدرت را می‌دهد که بازده سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهد – ویژگی که باعث می‌شود سرمایه‌گذاری به‌ویژه سودآور به نظر برسد.

2. Compliance را محکم کنید

اگر در یک MSO سرمایه گذاری کرده اید و ناگهان مدرکی را می بینید که آنقدر خوب بوده که درست نباشد، ناتوان نیستید. بالا،ه شما مالک جزئی هستید. شما می تو،د شرکت را وادار کنید تا مطابقت خود را با قو،ن ضد لگد افزایش دهد. در بهترین موارد، این می تواند با موفقیت از شما محافظت کند و از بررسی دقیق مجریان قانون جلوگیری کند. با این حال، حتی اگر اینطور نباشد، می‌تواند بازپرداختی را که می‌توان مجبور به پرداخت آن کرد، کاهش داد و تلاش‌ها برای اصلاح MSO می‌تواند برای نشان دادن نیت خوب شما استفاده شود.

3. بر فاصله بین مالکیت MSO و مشتریان آن تاکید کنید

در این مرحله، ما هنوز ندیده ایم که آیا تفسیر مجری قانون از قانون توسط دادگاه پذیرفته می شود یا خیر. تا زم، که به یقین ند،م که پرداخت غیرمستقیم برای مسئولیت ضد رشادت کافی است، یک دفاع قوی باید این باشد که مالکیت MSO از مشتریان MSO بسیار دور بوده است تا به منزله نقض قانون باشد.

به ،وان دکتر نیک اوبرهایدن، وکیل تحقیقات MSO در Oberheiden PC، می گوید: “قانون هنوز در این مرحله بسیار در جریان است. به طور کلی رشوه به ،وان پرداخت مستقیم برای ارجاعات دیده می شود، و هدف کل فرصت سرمایه گذاری MSO این بود که از این تنظیم دقیق جلوگیری شود.

Oberheiden PC © 2022 بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 286


منبع: https://www.natlawreview.com/article/4-frequently-asked-questions-about-mso-investigations-and-3-defense-strategies