تغییرات انرژی باد فراساحلی موسسه استاندارد ملی آمریکا


سه شنبه 1 نوامبر 2022

در مدت دو هفته، هیئت بررسی استانداردهای مؤسسه ملی استانداردهای آمریکا (ANSI) شیوه های پیشنهادی انطباق فراساحلی را تأیید کرد: نسخه 2022 (OCRP-1-2022)، دفتر مدیریت انرژی اقیانوس (BOEM) اولین مزایده اجاره را اعلام کرد. در کالیفرنیا در دسامبر 2022 برگزار می شود و BOEM دو منطقه انرژی باد را در خلیج مکزیک نهایی کرد.

دستورالعمل جدید تأیید شده توسعه صنعت باد فراساحلی ایالات متحده را تشویق می کند

هیئت بررسی استانداردهای ANSI، OCRP-1-2022، یک پروژه راهنمایی شامل آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر، BOEM و، کشور ایالات متحده، و، انرژی ایالات متحده، شبکه ،ب و کار برای باد فراساحلی، و نیروی پاک آمریکایی را تایید کرد. انجمن (ACP). کمیته فرعی ACP شامل بیش از 300 عضو از بخش های مختلف صنعت بادی فراساحلی بود.

OCRP-1-2022 اولین سند از پنج سند راهنمایی برای اقدامات توصیه شده انرژی باد دریایی است. چهار مورد دیگر به موضوعات زیر خواهند پرداخت:

  • انرژی باد دریایی شناور

  • ا،امات داده های هواشناسی و اقیانوس شناسی

  • ا،امات ژئوتکنیکی و ژئوفیزیکی برای فناوری‌های انرژی باد دریایی

  • حداقل ا،امات کابل های زیردریایی

هدف این است که همه اسناد راهنما با هم طراحی های ایمن و سازماندهی شده انرژی باد فراساحلی ایالات متحده را با در نظر گرفتن پیچیدگی محدودیت های ژئوفیزیکی، اداری و زیست محیطی ایالات متحده ترویج دهند و به و، کشور ایالات متحده توصیه هایی در مورد بهترین شیوه های صنعت ارائه کنند.

بررسی عمومی چهار سند تمرین اضافی برای اوا، سال جاری برنامه ریزی شده است.

اولین فروش اجاره باد فراساحلی در اقیانوس آرام در دسامبر 2022 انجام می شود

BOEM اخیراً اعلام کرد که اولین حراج اجاره باد دریایی در سواحل کالیفرنیا در تاریخ 6 دسامبر 2022 برگزار می شود. این حراج شامل پنج اجاره نامه است که مناطق انرژی باد در شمال و مرکز کالیفرنیا واقع شده اند. را اطلاعیه فروش نهایی جزئیات مزایده، شرایط اجاره و شرکت های واجد شرایط مناقصه که می توانند در مزایده شرکت کنند را ارائه می دهد. دو اجاره نامه در Humboldt و سه اجاره در Morro Bay واقع شده است. مجموع فروش پنج اجاره ای تقریباً 370000 هکتار را پوشش می دهد و 4.5 گی،ات برق تولید می کند که برای تامین برق بیش از 1.5 میلیون خانه کافی است.

مناطق انرژی باد فراساحلی در خلیج مکزیک نهایی شد

این هفته، BOEM دو منطقه انرژی باد را در خلیج مکزیک نهایی کرد. یکی در 24 مایل دریایی از سواحل گالوستون، تگزاس، و دیگری در 56 مایل دریایی دورتر از ساحل دریاچه چار،، لوئیزیانا قرار دارد. مناطق انرژی باد با هم انرژی پاک کافی برای تامین برق تقریباً سه میلیون خانه تولید خواهند کرد.

تعیین رسمی از BOEM به دنبال دریافت ورودی در تابستان امسال در مورد دو منطقه پیش نویس انرژی باد در یک دوره 30 روزه نظر عمومی است. BOEM این دوره را تمدید کرد و در مجموع 107 نظر دریافت کرد. نواحی نهایی برای در نظر گرفتن نگر، های و، دفاع و گارد ساحلی ایالات متحده اندکی کاهش یافت.

گام بعدی در فرآیند اجاره خلیج مکزیک این است که BOEM یک اعلامیه فروش پیشنهادی برای یک دوره نظر عمومی 60 روزه صادر کند، در حالی که BOEM در حال حاضر فروش اجاره را در اوایل یا اواسط سال 2023 برای خلیج مکزیک هدف قرار داده است.

این تحولات همچنان اه، بلندپروازانه این ،ت را برای کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای و استقرار 30 گی،ات باد دریایی در ایالات متحده تا سال 2030 نشان می دهد.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/significant-developments-us-offs،re-wind-energy-industry