بررسی پیشینه انطباق


شرکت حقوقی هانتون اندروز کورث که به دلیل مسائل حقوقی پیچیده در حقوق تجارت و دعاوی شناخته شده است

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

کارفرمای، که بررسی پیشینه متقاضیان یا کارمندان را انجام می دهند باید از قانون گزارش دهی اعتبار منصفانه (FCRA)، 15 USC § 1681 پیروی کنند. و دنباله. از جمله، FCRA از کارفرمای، که گزارش‌های سوابق جنایی را تهیه می‌کنند (“گزارش‌های مصرف‌کننده”) می‌خواهد که هنگام ارائه پیش‌نیاز مورد نیاز FCRA، فرم خلاصه‌ای از حقوق را که توسط دفتر حمایت مالی مصرف‌کننده (CFPB) تهیه شده است، به متقاضیان و کارمندان ارائه دهند. -اعلامیه اقدامات نامطلوب دیدن 15 USC § 1681b (b) (3) (A) (ii).

در 17 مارس 2023، CFPB فرم به روز شده خلاصه حقوق را منتشر کرد، که باید در ارتباط با تهیه گزارش های مصرف کننده، از 20 مارس 2024 به مصرف کنندگان ارائه شود. فرم به روز شده را می تو،د به ،یسی و اسپ،ایی در وب سایت CFPB بیابید. ، اینجا. فرم جدید حاوی آدرس اصلاح شده و اطلاعات تماس برای آژانس های مختلف فدرال، و همچنین سایر تغییرات غیر اساسی (مانند رفع اشتباه تایپی در فرم قدیمی و تغییر قالب آدرس از، به ،وان مثال، “NW” به “NW”).

در مشاهده فعالیت وب‌سایت CFPB در ماه گذشته، یادآور می‌شویم که CFPB از زمان رونمایی از فرم جدید در 17 مارس، حداقل یک بار فرم به‌روزرس،‌شده را ویرایش کرده است (به ،وان مثال، فرم جدید اخیراً به‌روزرس، شده است تا شامل کلمه «مصرف‌کننده» شود. در ،وان “دفتر حمایت از مصرف کنندگان هواپیمایی”). این به ما نشان می دهد که CFPB ممکن است با وجود رونمایی از فرم جدید در 17 مارس، همچنان در حال اصلاح و تکمیل فرم جدید باشد. بر این اساس، ممکن است عاقلانه باشد که کارفرمایان اجرای فرم جدید را حداقل شصت (60) روز از هم اکنون به تاخیر بیندازند. مطمئن شوید که هر گونه ویرایش تگ توسط CFPB گرفته شده است. اما ضروری است که فرم جدید که در وب سایت CFPB ارسال شده است حدا،ر تا 20 مارس 2024 اجرا شود.

حق چاپ © 2023، هانتون اندروز کورث LLP. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 132


منبع: https://www.natlawreview.com/article/compliance-update-us-employers-conducting-criminal-background-checks-hiring-process