ایده های برنامه ریزی املاک در پایان سال 2022 که باید در نظر بگیرید


دوشنبه 21 نوامبر 2022

با نزدیک شدن به پایان سال تقویمی، مایلیم برخی از ایده های برنامه ریزی املاک در پایان سال را به مشتریان خود یادآوری کنیم.

در حال حاضر یک فرد می تواند هدایای سالانه تا سقف 16000 دلار آمریکا برای هر گیرنده را به تعداد نامحدودی از افراد بدون هرگونه مالیات هدیه بدهد. برای یک زوج متاهل که هدایایی را ت،یم می کنند، این امکان دریافت هدایای معاف از مالیات سالانه تا سقف 32000 دلار آمریکا را برای هر گیرنده فراهم می کند. از آنجایی که این هدایا در این مقدار به اصطلاح محرومیت سالانه قرار دارند، هدایا معافیت مالیاتی بر هدیه و دارایی فدرال مادام العمر مالیات دهندگان را کاهش نمی دهند. این هدایای محرومیت سالانه روشی مؤثر برای انتقال ثروت به اعضای خانواده یا دیگران بدون مالیات بر دارایی یا هدیه و همچنین کاهش پایه دارایی فرد است که مشمول مالیات بر دارایی در هنگام گذراندن فرد خواهد شد. تمام هدایایی که مستقیماً ساخته می‌شوند می‌توانند واجد شرایط این محرومیت سالانه باشند و هدایایی که به یک ذینفع در امانت داده می‌شوند نیز می‌توانند در صورت ساختار من، برای حذف سالانه واجد شرایط باشند.

محرومیت سالانه هر سال تمدید می شود، اما نمی توان مبلغ محرومیت سالانه سال گذشته را برای هدایای امسال اعمال کرد. برای افرادی که قصد دارند هدایای محرومیت سالانه را در سال جاری ارائه دهند، هدایا باید تا 31 دسامبر تکمیل شود.

در سال 2023، میزان حذف مالیات هدیه سالانه به 17000 دلار آمریکا برای هر گیرنده (یا تا 34000 دلار برای یک زوج متاهل) افزایش می یابد.

مالیات بر املاک فدرال، مالیات بر هدیه، و معافیت های مالیاتی نسلی

معافیت مالیاتی مادام العمر فدرال دارایی و هدیه مبلغی است که فرد می تواند در طول زندگی بدون اعمال مالیات هدیه فعلی یا پس از فوت بدون مالیات بر دارایی منتقل کند. (در همه موارد، نقل و انتقالات به همسران شهروند ایالات متحده و سازمان های خیریه واجد شرایط عموما مشمول مالیات نمی شوند.) هدایای مادام العمر به غیر از هدایایی که واجد شرایط محرومیت سالانه شرح داده شده در بالا هستند، میزان معافیت مالیاتی دارایی موجود در هنگام فوت برای دارایی فرد را کاهش می دهد. بر مبنای دلار به دلار در حال حاضر، معافیت مادام العمر 12,060,000 دلار آمریکا برای هر دارایی مالیات دهندگان است. در سال 2023، معافیت فدرال برای مالیات بر دارایی و هدیه با 860,000 دلار آمریکا به 12,920,000 دلار آمریکا برای هر مالیات دهنده افزایش خواهد یافت. هدایا و املاک بیش از مقدار معافیت مشمول 40٪ مالیات فدرال هدیه یا دارایی هستند.

معافیت مالیات انتقال نسل فدرال نیز به 12,920,000 دلار آمریکا برای هر مالیات دهنده در سال 2023 افزایش خواهد یافت. مالیات انتقال نسل یا مالیات GST، مالیات انتقال جداگانه ای است که برای انتقال به افراد دو یا چند نسل کمتر از انتقال دهنده اصلی اعمال می شود.

از آنجایی که نقل و انتقالات مادام العمر اغلب در کاهش مالیات بر دارایی مؤثرتر از نقل و انتقالاتی است که پس از رد شدن فرد اتفاق می‌افتد، افزایش زیاد معافیت مادام العمر در سال 2023 باید فرصت‌هایی را برای برنامه‌ریزی بیشتر و مؤثر املاک، به‌ویژه برای خانواده‌هایی که قبلاً هدایای قابل‌توجه مشمول مالیات مادام‌العمر ساخته‌اند، ارائه دهد. علاوه بر این، از آنجایی که ایالت واشنگتن هیچ گونه مالیات بر هدیه ای اعمال نمی کند، این هدایای مادام العمر نیز دارایی ها را از مالیات بر املاک واشنگتن حذف می کند.

بر اساس قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017، معافیت های مالیاتی مادام العمر فدرال برای هدیه، دارایی و انتقال نسل به طور موقت از محدودیت های قبلی خود دو برابر شد. این دوبرابر شدن معافیت‌ها پس از سال 2025 منقضی می‌شود، که در آن زمان معافیت‌ها نصف محدودیت فعلی آن‌ها خواهد بود که مشروط به تعدیل‌های تورمی قابل اعمال است. در حالی که کنگره می تواند به تمدید یا دائمی ، مبالغ معافیت فعلی رأی دهد، این امر مست،م یک اقدام مثبت کنگره است. در نتیجه، مالیات دهندگان ممکن است بخواهند تا قبل از پایان سال 2025 که معافیت ها به نصف کاهش می یابد، استراتژی هایی را از طریق هدایای مادام العمر در نظر بگیرند تا معافیت های بالاتر فعلی (از جمله تعدیل تورم سالانه) را قفل کنند.

معافیت مالیاتی املاک ایالت واشنگتن

در سال 2023، معافیت مالیاتی دارایی ایالت واشنگتن در حال حاضر 2،193،000 دلار آمریکا برای هر مالیات دهندگان باقی می ماند – همان نرخ سال 2022. این مبلغی است که یک ،ن واشنگتن می تواند در هنگام مرگ بدون پرداخت مالیات بر املاک واشنگتن، به ذینفعان واگذار کند. (هیچ مالیات بر دارایی برای انتقال به همسران شهروند آمریکایی یا سازمان های خیریه واجد شرایط وجود ندارد.) دارایی های دارایی فرد بیش از این مقدار معاف با نرخ های درجه بندی شده از 10٪ تا 20٪ مشمول مالیات می شود. به طور کلی، املاک و مستغلات و دارایی های شخصی ملموس واقع در خارج از واشنگتن مشمول مالیات نیستند. برع،، برای املاک افراد غیر مقیم واشنگتن، مالیات عموماً فقط برای املاک و مستغلات و دارایی های شخصی ملموس واقع در واشنگتن اعمال می شود. مالیات بر املاک واشنگتن جدا از مالیات بر املاک فدرال مح،ه می شود.

واشنگتن برای هدایای مادام العمر مالیاتی برای هدیه اعمال نمی کند و این هدایا میزان معافیت مالیاتی املاک واشنگتن را کاهش نمی دهد. در نتیجه، تهیه هدایای مادام العمر اغلب یک استراتژی موثر برای کاهش ارزش دارایی مشمول مالیات برای اه، مالیات بر املاک واشنگتن است.

قانون واشنگتن که اجازه می دهد معافیت مالیاتی بر املاک ایالتی بر اساس تورم افزایش یابد، به شاخص قیمت مصرف کننده گره خورده است که دیگر وجود ندارد. در نتیجه، معافیت مالیاتی بر املاک ایالت واشنگتن از سال 2018 افزایش نیافته است. تلاش‌های متعددی برای به‌روزرس، این قانون صورت گرفته است تا تعدیلات تورم را با شاخص جدید قیمت مصرف‌کننده مرتبط کند، اما هیچ‌یک تا به امروز تصویب نشده است.

واشنگتن مالیات انتقال نسل را اعمال نمی کند.

فرصت های برنامه ریزی

لطفاً توجه داشته باشید که مبالغ معافیت ذکر شده در این هشدار به طور کلی برای شهروندان ایالات متحده و بیگانگان مقیم اعمال می شود و اگر شما یک بیگانه غیر مقیم باشید، متفاوت خواهد بود.

ال،اندر ای. هرت نیز در این مقاله مشارکت داشت.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/2022-year-end-estate-planning-update