گزارش GAO در مورد آب آشامیدنی PFAS در جوامع محروم


شرکت حقوقی CMBG3 متعلق به ،ن

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 25 اکتبر 2022

اخیرا، دفتر پاسخگویی ،ت (GAO) صادر کرد گزارش جزئیات یافته های آن با توجه به PFAS و تأثیرات جامعه عدالت زیست محیطی. GAO از داده‌های شش ایالت (ایلینوی، ماساچوست، نیوهمپشایر، نیوجرسی، اوهایو و ورمونت) استفاده کرد که در حال حاضر استانداردهای آب آشامیدنی و مقررات جمع‌آوری داده‌های PFAS را دارند که سخت‌گیرانه‌تر از مقررات فعلی EPA هستند. GAO داده ها را از شش ایالت گرفت و تأثیر PFAS بر جوامع مختلف و آب آشامیدنی در آن جوامع را بررسی کرد.

در ماساچوست، جوامعی که درصد بیشتری از ،نین غیرسفیدپوست یا اسپ،ایی/لاتینی و/یا خانواده‌هایی که در فقر زندگی می‌کنند، کمتر از سایر جوامع دارای PFAS در آب آشامیدنی خود هستند. این وضعیت برع، در نیوجرسی بود. به گفته مقامات EPA، EPA در حال حاضر اطلاعاتی برای تعیین میزان مواجهه جوامع محروم در معرض PFAS در آب آشامیدنی در سطح ملی ندارد. با این حال، آژانس قصد دارد داده های جامع و سراسری را جمع آوری کند. انجام یک تحلیل سراسری با استفاده از چنین داده‌هایی می‌تواند به EPA کمک کند تا بفهمد آیا PFAS در آب آشامیدنی به بار تجمعی آلودگی در جوامع محروم کمک می‌کند یا خیر.

GAO توصیه می‌کند که EPA از داده‌ها در مقیاس ملی‌تر برای بررسی دقیق‌تر چگونگی تأثیر PFAS بر جوامع عدالت محیطی استفاده کند، پیشنهادی که EPA با اشتیاق با آن موافقت کرد. این مطابق با قصد اعلام شده EPA برای ماه ها برای بررسی اثرات PFAS بر جوامع عدالت زیست محیطی به محض اینکه استانداردهای پیشنهادی آب آشامیدنی آن به قانون نهایی تبدیل شود، است.

بدون بررسی من، در مورد اثرات زیست محیطی یک پروژه که به طور نامتن،ی توسط جوامع به حاشیه رانده شده احساس می شود، شرکت ها به طور فزاینده ای با چالش هایی در دادگاه هایی روبرو خواهند شد که بر موضوعات عدالت زیست محیطی تمرکز دارند. کاهش ریسک با گام ساده شناخت توجهی که عدالت زیست محیطی دریافت می کند و گنجاندن ملاحظات عدالت زیست محیطی در مرحله برنامه ریزی آغاز می شود.

©2022 CMBG3 Law, LLC. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 298


منبع: https://www.natlawreview.com/article/pfas-and-environmental-justice-cross-paths-a،n