نکات مهم اخبار شرکت حقوقی صنعت حقوقی اکتبر نوامبر 2022


چهارشنبه 2 نوامبر 2022

نوامبر مبارک! با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، امیدواریم شما و شما در سلامت، شادی و سلامت باشید. لطفاً برای آ،ین به‌روزرس،‌های صنعت حقوقی، از جمله استخدام و گسترش شرکت‌های حقوقی، جوایز حقوقی و به رسمیت شناختن، و تنوع، حقوق صاحبان سهام، و اخبار مربوط به حقوق، در زیر بخو،د.

استخدام موسسه حقوقی و به روز رس،

طناب و خا،تری از تاریخ 1 نوامبر 2022، 21 شریک جدید را معرفی کرده است. آنها برای نقش خود به ،وان مشاوران برجسته برای مشتریان شرکت در سراسر جهان انتخاب شده اند، که نماینده فعالیت ها و تخصص ها در بخش هایی مانند مراقبت های بهداشتی، علوم زیستی، فناوری، کار و اشتغال، و بیشتر.

رئیس گفت: “ما خوشحالیم که از این گروه جدید از شرکای استقبال می کنیم، که به طور منحصر به فردی برای کمک به مشتریان ما برای رشد در محیط اقتصادی نامطمئن امروزی موقعیت دارند.” جولی جونز. “این وکلا حلال مشکلات و متفکران تصویر بزرگ هستند که با رویکرد تجاری و درک عمیق قانون هدایت می شوند.”

جدیدترین شرکای این شرکت به شرح زیر است: سامانتا بارت بدلام، استف، بروس، درو کلاری، و کوین، سالی دیویس، ویلیام تی دیویسون، گابریل دی برناردی، شونا ها، لورا هرست، یونی لوی، نیکول لوپز تاکت، جسیکا مارلین، پاسکال مایر، آنتونی مونگون، جسیکا ریس، بن رود، اسکات فارمر، ال،اندر سیمکین، آنی سیپ، پی جی سالیوان، و دن زا،ن.

بیکر دونلسون اضافه کرده است جیل والترز به گروه بازسازی و ورش،تگی شرکتی خود. واقع در شرکت رالی/مثلث تحقیق دفتر، خانم والترز به ،وان سهامدار ملحق می شود و بیش از پانزده سال تجربه مشاوره در زمینه بازسازی، ورش،تگی، ورش،تگی و پرونده های پیچیده فصل 11 را به مشتریان ارائه می دهد. کار او در بسیاری از صنایع و بخش ها، مانند مراقبت های بهداشتی، تولید، املاک و مستغلات، و ساخت و ساز است.

“من از خوش آمدگویی به جیل به شرکت بسیار هیجان زده هستم. او یک بازیکن عالی برای تیم ما است و ما را بیشتر می کند. ورش،تگی و تجدید ساختار نیمکت،” گفت اریک ال. پرویت، رهبر گروه بازسازی و ورش،تگی شرکت بیکر دانلسون. جیل به یک تیم اختصاصی ملحق می‌شود که دارای تجربه گسترده در دعاوی و معاملات است و به مشتریان در پرونده‌های بازسازی مالی بسیار پیچیده و ورش،تگی مشاوره می‌دهد.

مورگن آ مو، پیوسته است گلدبرگ سگالا به ،وان یکی از همکاران در دفتر این شرکت در شیکاگو. اکنون بخشی از گروه تمرین جبران خسارت کارگرانخانم مو، رویه های خود را بر نمایندگی و دفاع از بیمه گذاران، مدیران و کارفرمایان در تمام جنبه های قانون استخدام، مدیریت دعاوی در تمام مراحل، از جمله کشف، جلسات دادرسی، سپرده گذاری، داوری، میانجیگری و محاکمه متمرکز می کند.

پیش از این، خانم مو، به ،وان مشاور حقوقی در بیمه متقابل لیبرتی خدمت می کرد، جایی که او پرونده های دفاع از غرامت کارگران و پرونده های آسیب های شخصی را رسیدگی می کرد.

دیویس|Kuelthau sc و SmithAmundsen LLC اعلام کرده اند که در 1 نوامبر 2022 رسماً ادغام می شوند و Amundsen Davis LLC را تشکیل می دهند. این شرکت خدماتی را در زمینه‌های مختلف از جمله نیروی کار و اشتغال، مالکیت م،وی، دعاوی حقوقی، ادغام و تملک، املاک و مستغلات و موارد دیگر ارائه خواهد کرد. آموندسن دیویس که از دوازده دفتر در سراسر ایالات متحده تشکیل شده است، به مشتریان در سطح ملی و بین المللی خدمات ارائه می دهد.

شریک مدیریت گفت: “SmithAmundsen به طور پیوسته و استراتژیک در 25 سال گذشته رشد کرده است تا مناطق خدماتی را اضافه کند و دامنه جغرافیایی خود را گسترش دهد تا واقعاً برای مشتریان ما مفید باشد.” ،ی A. Schchtman. “فرصت ،یب شدن با شرکتی که بسیار همفکر است، فرصتی است که ما از آن بسیار هیجان زده ایم. چیزی که آموندسن دیویس را از رقابت شرکت حقوقی بزرگش متمایز می کند، توانایی ما در حفظ احساس شرکت بوتیک از نظر خدمات مشتری و در عین حال فراهم ، منابع و زیرساخت های یک شرکت بزرگ ملی است.

جوایز و قدرد، از صنعت حقوقی

جولیا پرکینز، شریک در Varnum LLP، توسط Cl، of 2022 Leaders in the Law توسط هفته نامه وکلای میشیگان. این افتخار به وکلایی تعلق می گیرد که دستاوردهای برجسته ای داشته اند، رهبری در بهبود سیستم قضایی در میشیگان نشان داده اند و جامعه حقوقی را بهبود بخشیده اند.

خانم پرکینز رهبر Varnum’s است گروه تمرین حقوق خانواده. کمک های او فراتر از حوزه حقوقی است زیرا او در کمیته مشورتی خدمت کرده است مرکز حمایت از کودکان Kids Talk از سال 2005. او با استفاده از تجربه حقوقی خود، به ،وان میانجی داوطلب می شود کمک حقوقی ساحل دریاچه. Lakes،re Legal Aid خدمات حقوقی را به خانواده های کم درآمد، سالمندان و بازماندگان خشونت خانگی و تجاوز ، ارائه می دهد.

LMG Life Sciences پنج را شناخت آرنت فا، شیف کار برجسته وکلا در صنعت علوم زیستی. این سازمان به طور خاص شرکت‌های حقوقی و وکلای کلیدی آمریکای شمالی را که در زمینه علوم زیستی کار می‌کنند، با در نظر گرفتن شواهد موردی، بازخورد همکاران و بازخورد مشتریان برای رتبه‌بندی به رسمیت می‌شناسد.

وکلای آرنت فا، شیف ​​که انتخاب شدند و همچنین گروه های عملی آنها به شرح زیر است:

  • شریک ایمرون علی – دعوی حقوقی اختراع Hatch-Waxman

  • شریک ریچارد جی برمن – دعوای عمومی ثبت اختراع، پیگرد قانونی ثبت اختراع، استراتژی و مدیریت پتنت، دعوی حقوقی ثبت اختراع Hatch-Waxman

  • شریک کوین نلسون – دعوی حقوقی ثبت اختراع Hatch-Waxman

  • شریک Sailesh Patel – دعوی حقوقی ثبت اختراع Hatch-Waxman

  • شریک استف، ترانک – قیمت گذاری و بازپرداخت مراقبت های بهداشتی

روندا توبین رابینسون و کول LLP یکی از پنج زنی بود که به ،وان شریک مدیریت سال در سال شناخته شد مشاور شرکتی‘s جوایز 2022 ،ن، نفوذ و قدرت در قانون (WIPL).. جوایز WIPL به منظور قدرد، از وکیل عمومی، وکلای داخلی و سایر رهبران شرکت های حقوقی است که تلاش های مستمری برای توانمندسازی ،ن در حرفه حقوقی نشان داده اند و به طور کلی تأثیر قابل توجهی در این زمینه داشته اند.

خانم توبین شریک است رابینسون + کول و 32 سال در دعاوی حقوقی پوشش بیمه ای با سابقه کار کرده است. او به مدت 12 سال به ،وان کمیته مدیریت و به ،وان رئیس این شرکت خدمت کرده است بخش دعاوی حقوقی برای 13 سال قبل از تبدیل شدن به اولین شریک زن مدیر شرکت. امسال، او همچنین در بخش Power Players 2022 مجله ،ب و کار هارتفورد ثبت شد، و همچنین در فهرست پیشگامان قانون بیمه از مجله حقوق ملی.

تنوع، برابری، و شمول

شرکت حقوقی جه، کندی ها و شرکت حقوقی ایالات متحده می، کانفیلد به دست آورده اند گواهینامه Mansfield Plus از جانب آزمایشگاه تنوع، یک دستگاه جوجه کشی DEI. آزمایشگاه تنوع پذیرفته شد قانون منسفیلد، یک برنامه 12 ماهه برای شرکت های حقوقی برای تقویت گروه های کم نمایندگی در رهبری شرکت، در سال 2017. برنامه Mansfield 5.0 2021-2022 شرکت ها را م،م می کرد که حداقل 30٪ از گروه های به حاشیه رانده شده تاریخی را برای حداقل 70٪ از نقش های ارتقای ارشد و غنی سازی در نظر بگیرند. ردیابی و مستندسازی دموگرافیک نامزدهای شغلی، ارائه نظرسنجی ها و جمع آوری داده های سه ماهه، شش ماهه و سالانه و ایجاد جامعه حرفه ای با شرکت های دیگر.

کندیس به ،وان اولین شرکت کننده در این برنامه گواهینامه ایالات متحده و بریت،ا را به دست آورد. کندیس همیشه به D&I متعهد بوده است، اما شرکت در منسفیلد هم ساختار و هم مک،زمی برای مسئولیت‌پذیری فراهم می‌کند که به ما اجازه می‌دهد فراتر از حرف‌ها و به عمل ملموس حرکت کنیم. این یک نقطه عطف برای همه ما بود و به ما اجازه داد تا به شناسایی اه، مشخص برای آینده ادامه دهیم.” و کاتالانو، شریک مدیر منطقه ای ایالات متحده و عضو هیئت مدیره جه،.

می، کانفیلد یک کهنه کار برنامه منسفیلد است. این شرکت اولین شرکتی در میشیگان بود که این قانون را پذیرفت، یکی از 27 شرکتی بود که در سال اول برنامه به گواهینامه رسید و یکی از 39 شرکتی بود که پنج سال متوالی گواهینامه دریافت کرد.

مدیر عامل می، کانفیلد گفت: «زم، که قانون منسفیلد را برای اولین بار پذیرفتیم، نمی‌دانستیم که این گروه کوچک، اما تأثیرگذار، چه تأثیری بر این حرفه و شرکت‌های حقوقی در سراسر کشور خواهد داشت یا خیر. مگان نوریس. ما نمی دانستیم که آیا شرکت های حقوقی آماده پذیرش این سطح از شفافیت و پاسخگویی هستند یا خیر. ما خوشحالیم که می بینیم این جنبش در حال رشد است و حرکت خود را حفظ می کند تا فرصتی برای عدالت در شرکت های حقوقی ایجاد کند.”

را انجمن آمریکایی برای دسترسی، برابری و تنوع ارایه شده ،ون لوئیس کامپیوتر با آنها جایزه رئیس جمهور 2022 در مراسم اهدای جوایز مجازی در 13 اکتبرهفتم، 2022. این جایزه برای قدرد، از سازمان هایی است که تعهد مداوم خود را به AAAED و ماموریت خود در گسترش دسترسی، برابری و تنوع نشان داده اند.

،ون لوئیس اقدام مثبت، OFCCP و انطباق با قرارداد ،تی گروه تمرین با مشتریان و شرکا برای تقویت فرهنگ قوی DEI در طیف گسترده ای از سازمان ها و صنایع قدرتمند کار می کند. این شرکت با AAAED در تعدادی از ابتکارات، از ارائه هیئت علمی برای این شرکت، همکاری کرده است موسسه آموزش حرفه ای AAAED برای شرکت در یک تیم مختصر amicus AAAED برای ارسال دو پرونده به دادگاه عالی ایالات متحده، Students for Fair Admissions, Inc. v. President و اعضای کالج هاروارد و دانشجویان برای پذیرش منصفانه، شرکت در مقابل دانشگاه کارولینای شمالی.

می‌گوید: «ما از اینکه برای جایزه رئیس‌جمهور به رسمیت شناخته شدیم، هیجان‌زده هستیم متیو جی. کاماردلا، یکی از رهبران شرکت اقدام مثبت، OFCCP و انطباق با قرارداد ،تی گروه من می خواهم از رئیس شرکت تشکر کنم کوین جی لوری و مدیر و مدیر ارشد تنوع، حقوق صاحبان سهام و شمول کیمیا اس پی جانسون برای ادامه سرمایه‌گذاری در مشارکت ما با AAAED و مأموریت آن برای ترویج و محافظت از سیاست‌هایی که عدالت و شمول را در همه حوزه‌های فرصت تضمین می‌کند.»

حق چاپ ©2022 انجمن ملی حقوق، LLCبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 306


منبع: https://www.natlawreview.com/article/fall-2022-legal-industry-news-highlights-law-firm-hiring-and-expansion-notable