رویکردهای مهلت برای انطباق با قوانین بازاریابی جدید SEC


شنبه 15 اکتبر 2022

پیشینه قانون بازاریابی جدید

همانطور که ا،ر شرکت های مشاور سرمایه گذاری ثبت شده (“RIA” یا “مشاوران”) آگاه هستند، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اصلاحاتی را در قانون 206(4)-1 (قاعده تبلیغات)، تحت قانون مشاوران سرمایه گذاری 1940 تصویب کرد. (“قانون”)، که قو،ن مربوط به فعالیت های تبلیغاتی و درخواستی RIA را مدرن کرد (معروف به “قانون جدید بازاریابی”). قانون بازاریابی جدید همچنان تحت قانون 206(4)-1 تنظیم خواهد شد، اما قانون 206(4)-3 (که پرداخت ها به وکلا را مورد توجه قرار می دهد) لغو شده است. قانون جدید بازاریابی در دسامبر 2020 تصویب شد و در 4 مه 2021 لازم الاجرا شد. به مشاوران یک دوره انتقالی 18 ماهه داده شد تا خط مشی ها و رویه هایی را برای انطباق با قانون بازاریابی جدید، ا،امات مربوط به نگهداری سوابق و به روز رس، فرم ADV ایجاد کنند. از 4 نوامبر 2022، انطباق با تمام مفاد قانون بازاریابی برای شرکت های ثبت شده در SEC ا،امی است. تا جایی که برخی از طرح‌های نظارتی ایالتی از دستورالعمل‌های SEC پیروی می‌کنند، یا اگر تنظیم‌کننده‌های ایالتی تصمیم بگیرند قو،ن بازاریابی در سطح ایالت را برای بازتاب ا،امات SEC بازبینی کنند، RIAهای ثبت شده در ایالت نیز باید مراقب این تغییرات باشند.

چیزی که ممکن است به ،وان یک تبلیغ در نظر گرفته شود

RIAها باید با ،اصر کلیدی قانون بازاریابی آشنا شوند و با آنچه “تبلیغات” در نظر گرفته می شود شروع شوند. SEC تعریف «تبلیغات» را تغییر داد تا هرگونه ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با بیش از یک نفر را که خدمات مشاور را در رابطه با اوراق بهادار به مشتریان یا سرمایه‌گذاران احتمالی در صندوق خصوصی توصیه شده توسط RIA ارائه می‌دهد، در بر گیرد. یک استثنا وجود دارد: هنگامی که مطالب عملکردی فرضی ارائه می شود، تبلیغی تعریف می شود که شامل ارتباط فقط با یک نفر باشد. تعریف تبلیغات همچنین برای ارتباطاتی که خدمات مشاوره ای جدید را به مشتریان فعلی یا سرمایه گذاران صندوق های خصوصی ارائه می دهد، اعمال می شود. این تعریف به صراحت چندین مورد از جمله ارتباطات یک به یک با یک فرد یا خانواده را حذف می کند (زم، که آن ارتباط حاوی اطلاعات عملکرد فرضی نباشد). دوم، این تعریف عموماً شامل هرگونه تأییدیه یا گواهی است که مشاور برای آن غرامت نقدی و غیرنقدی به طور مستقیم یا غیرمستقیم ارائه می‌کند (مثلاً کارگزاری مستقیم، جوایز یا جوایز دیگر، و هزینه‌های مشاوره کاهش یافته).

به طور قابل توجهی، قانون بازاریابی استفاده از گواهینامه ها (بی،ه های مشتری در مورد خدمات RIA که در خدمت تایید ،ب و کار مشاور است و هدف آن تشویق جهت گیری تجارت به شرکت مشاور است) و تاییدیه ها (مانند اظهارات غیر مشتری، که مشتریان بالقوه را تشویق به تعامل با RIA می کند). استفاده از گواهینامه ها و تاییدیه ها با ا،امات افشای مختلفی همراه است، از جمله افشای اطلاعات با اهمیت در رابطه با ترتیبات جبران خسارت (مستقیم یا غیر مستقیم) و تضاد منافع قابل اجرا. مشاوران باید بدانند که شرکت‌های تولید کننده پیشرو، برنامه‌های ارجاع و سایر پلتفرم‌هایی که مشاوران را تبلیغ می‌کنند و برای هدایت ،ب‌وکار به یک مشاور خدمت می‌کنند، احتمالاً تأییدکننده در نظر گرفته می‌شوند.

قانون جدید بازاریابی همچنین استفاده از رتبه‌بندی شخص ثالث را در تبلیغات مجاز می‌داند. رتبه‌بندی شخص ثالث در قانون بازاریابی به‌،وان رتبه‌بندی یا رتبه‌بندی مشاور توسط شخص دیگری که شخص مرتبط نیست و در زمینه ارائه چنین رتبه‌بندی‌ها یا رتبه‌بندی‌هایی فعالیت می‌کند، تعریف می‌شود.

ممنوعیت های عمومی

قانون بازاریابی همچنین شامل هفت ممنوعیت کلی است که برای همه تبلیغات RIA، از جمله توصیفات و تأییدیه ها اعمال می شود:

  • یک آگهی نمی‌تواند حاوی اظهارات غیرواقعی درباره یک واقعیت با اهمیت باشد یا از بیان یک واقعیت بااهمیت که برای بیان این اظهارات ضروری است صرفنظر کند، با توجه به شرایطی که تحت آن بیان شده است، نه گمراه‌کننده.

  • یک آگهی ممکن است شامل بی،ه واقعی واقعیتی نباشد که مشاور مبنای معقولی برای این باور نداشته باشد که بتواند بر اساس درخواست SEC آن را اثبات کند.

  • یک آگهی ممکن است شامل اطلاعاتی نباشد که به طور منطقی ممکن است به استنباط یا استنباط نادرست یا گمراه کننده در مورد یک واقعیت بااهمیت مربوط به مشاور سرمایه گذاری منجر شود.

  • یک آگهی ممکن است در مورد مزایای بالقوه مشتریان یا سرمایه‌گذاران مرتبط یا ناشی از خدمات یا روش‌های عملیاتی مشاور سرمایه‌گذاری بدون ارائه رفتار منصفانه و متعادل با خطرات با اهمیت یا محدودیت‌های مادی مرتبط با مزایای بالقوه صحبت کند.

  • در صورتی که چنین توصیه‌های سرمایه‌گذاری به شیوه‌ای منصفانه و متعادل ارائه نشده باشد، ممکن است یک آگهی حاوی ارجاع به توصیه‌های سرمایه‌گذاری خاص ارائه‌شده توسط مشاور سرمایه‌گذاری نباشد.

  • یک آگهی ممکن است شامل یا حذف نتایج عملکرد، یا ارائه دوره های زم، عملکرد، به شیوه ای که منصفانه و متعادل نیست.

  • یک تبلیغ ممکن است از نظر مادی گمراه کننده نباشد.

در ارتباط با راهنمایی های فوق در مورد ممنوعیت ها، SEC نمونه های متعددی از تبلیغات ارائه کرد که ممکن است استاندارد “عادلانه و متعادل” را برآورده نکنند. آ،ین استاندارد به‌،وان یک شرط جامع برای پرداختن به تبلیغاتی عمل می‌کند که به طور خاص شش ممنوعیت عمومی اول را نقض نمی‌کنند، اما در غیر این صورت به گونه‌ای ارائه می‌شوند که خواننده را گمراه می‌کند.

گزارش عملکرد

قانون بازاریابی راهنمایی قابل توجهی را در رابطه با استفاده از بازاریابی عملکرد ارائه کرد.

اول، هنگام نمایش عملکرد ناخالص، مشاوران همچنین باید عملکرد خالص را با حداقل برجستگی ی،ان و در قالبی که برای تسهیل مقایسه بین دو ارائه عملکرد طراحی شده است، منع، کنند. عملکرد ناخالص و خالص باید در یک دوره ی،ان با استفاده از روش مح،ه عملکرد ی،ان مح،ه شود.

قانون بازاریابی مست،م آن است که مشاوران عملکرد پورتفولیو را با درج عملکرد برای دوره های 1، 5، و 10 ساله ارائه کنند (یا اگر پورتفولیو برای یک دوره معین وجود نداشته باشد از ابتدا). عملکرد برای هر دوره باید با برجستگی ی،ان ارائه شود و در تاریخی پایان یابد که کمتر از آ،ین پایان سال تقویم نباشد. مشاوران صندوق های خصوصی از ا،امات دوره زم، معاف هستند. همچنین، یک مشاور ممکن است نتایج عملکرد را برای دوره‌هایی غیر از یک، پنج و ده سال تبلیغ کند، تا زم، که آگهی نتایج را برای دوره‌های زم، یک، پنج و ده ساله ارائه دهد.

عملکرد فرضی تحت قانون بازاریابی مجاز است. این شامل نتایج عملکرد پورتفولیو می شود که به هیچ نمونه کار واقعی که توسط مشاور مدیریت می شود (جایی که نتایج واقعاً به دست نیامده است) مرتبط نیست. اطلاعات عملکرد فرضی باید طوری ایجاد و ارائه شود که با شرایط مالی سرمایه گذاران بالقوه مرتبط باشد، به ،وان مثال، سرمایه گذاران بالقوه باید دانش و تخصص لازم برای درک و ارزیابی مواد عملکرد فرضی را داشته باشند. مشاور، که از پرتفوی های فرضی استفاده می کنند باید مطمئن شوند که اطلاعات کافی در مورد مفروضات عملکرد پرتفوی زیربنایی، همراه با خطرات و محدودیت های مرتبط با عملکرد فرضی (مانند نحوه عملکرد سبد در شرایط مختلف بازار) ارائه می دهند. این شامل نمایش عملکرد خالص است که نشان دهنده هزینه مشاوره است که اگر عملکرد فرضی توسط یک سبد واقعی به دست می آمد، پرداخت می شد.

هشدار: ارائه های فرضی همچنان دریافت خواهند شد بسیار تهاجمی بررسی SEC و مشاوران باید در نظر بگیرند که آیا چنین ارائه هایی وجود دارد یا خیر متقاعد کننده به فرآیند مشاوره بر این اساس ما همچنان ادامه می دهیم به شدت توصیه می‌کنیم که استفاده از چنین ارائه‌هایی محدود به موقعیت‌هایی باشد که مشتری یا مشتری بالقوه آن را درخواست کرده است.

قانون بازاریابی به مشاوران اجازه می‌دهد تا نتایج عملکرد است،اج‌شده و مرتبط را برای بخشی از سرمایه‌گذاری‌های پورتفولیو نمایش دهند، تا زم، که مشاور نتایج عملکردی را برای کل پرتفویی که زیرمجموعه سرمایه‌گذاری پورتفولیو از آن به دست آمده است، ارائه دهد. عملکرد است،اج شده باید حاوی افشای تأثیر هر گونه تخصیص نقدی نگهداری شده توسط کل پرتفوی بر نتایج عملکرد واقعی باشد. SEC در مورد پر، از ارائه عملکردی که “انتخاب گی،” از یک یا چند نمونه کار RIA نتیجه می گیرد، کاملاً واضح است. بنابراین، مواد عملکرد مشتق شده از ،یبی از چندین پورتفولیوی مشاور ممکن است با قو،ن عملکرد است،اج شده مطابقت نداشته باشد زیرا زیرمجموعه ای از سرمایه گذاری های است،اج شده از یک سبد سرمایه گذاری نیست. تبلیغات ممکن است شامل نتایج عملکرد پورتفولیوهای مرتبط باشد. با این حال، مشاوران فقط باید نتایج عملکرد از نمونه کارها مرتبط را که از نظر طراحی، ساختار و استراتژی به اندازه کافی مشابه نمونه کارها در تبلیغات هستند را شامل شوند. در جایی که یک RIA یک یا چند پورتفولیوی مرتبط را مدیریت می کند، قانون بازاریابی به آن اجازه می دهد تا زم، که نتایج عملکرد تبلیغ شده «به لحاظ مادی بالاتر» از مواردی که همه پورتفولیوهای مرتبط گنجانده شده بودند، برخی از پورتفولیوهای مرتبط را حذف کند.

مشاوران ممکن است عملکرد شرکت سلف را ارائه دهند اگر شخص یا افراد مسئول اصلی دستیابی به عملکرد قبلی، پورتفولیوها را در شرکت مشاور مدیریت کنند. همچنین، پرتفوی های مدیریت شده در شرکت قبلی باید به اندازه کافی مشابه پرتفوی های تحت مدیریت شرکت فعلی مشاور باشد. سایر موارد افشای مربوط به استفاده از عملکرد قبلی در قانون بازاریابی موجود است. مشاوران همچنین باید سوابقی را برای تأیید صحت عملکرد شرکت قبلی، همانطور که در مطالب فعلی ارائه شده است، حفظ کنند.

فرم ADV ،مت 1

SEC مورد 5.L را اضافه کرده است. به فرم ADV ،مت 1A. این بخش اطلاعاتی در مورد تبلیغات مشاور و ارائه نتایج عملکرد، ارجاع به توصیه های سرمایه گذاری خاص، عملکرد فرضی، عملکرد قبلی، توصیفات، تأییدیه ها یا رتبه های شخص ثالث را درخواست می کند. مورد 5.L. همچنین به دنبال اطلاعاتی در مورد غرامت نقدی و غیر نقدی در ارتباط با استفاده از توصیفات، تأییدیه‌ها و رتبه‌بندی‌های شخص ثالث است. از مشاوران خواسته می شود که پاسخ های مورد 5.L را به روز کنند. در اصلاحیه به روز رس، سالانه خود. با این وجود، توصیه می‌کنیم که شرکت‌های RIA اصلاحات من،ی در فرم ADV قبل از 4 نوامبر 2022 انجام دهند تا از بررسی‌های نظارتی احتمالی جلوگیری کنند.

کتاب ها و سوابق

SEC همچنین قانون کتاب و سوابق 204-2 را تحت این قانون اصلاح کرد. در ارتباط با قانون جدید بازاریابی، RIAها باید مستندات دقیق تری را در رابطه با تهیه و استفاده از تبلیغات، از جمله ترتیبات گواهی و تایید، حفظ کنند.

قانون جدید بازاریابی، علاوه بر رویه‌ها و دستورالعمل‌های مورد استفاده برای ایجاد، ارزیابی و تأیید مطالب بازاریابی، نیاز به تغییرات اساسی در دستورالعمل‌های انطباق RIA را به همراه خواهد داشت. Stark & ​​Stark می تواند به شرکت شما کمک کند تا مطمئن شود که برای تاریخ انطباق در 4 نوامبر 2022 آماده هستید. قانون بازاریابی فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای بازاریابی RIA ارائه می‌کند، اما این فرصت‌های جدید با چارچوب پیچیده‌ای از ا،امات انطباق همراه است که باید به موقع و دقیق مورد توجه قرار گیرد تا از نگر،‌های نظارتی آینده جلوگیری شود.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/date-full-compliance-sec-s-new-marketing-rule-rapidly-approa،g-your-firm-ready