برون سپاری در مؤسسات حقوقی، بهترین مشاغل حقوقی برای مشاوران


CLIENTSFirst Consulting Logo

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

از آنجایی که امروزه شرکت‌های حقوقی و سایر شرکت‌های خدمات حرفه‌ای به دلیل «استعفای بزرگ» با مشکلات کارکنان دست و پنجه نرم می‌کنند و با کارمند، که از خانه و/یا ،یبی کار می‌کنند سر و کار دارند، جای تعجب نیست که برون‌سپاری در چند سال گذشته تقریباً به‌طور تصاعدی افزایش یافته است. علاوه بر این، اگر روندهای قبلی یک شاخص باشد، برون سپاری به احتمال زیاد در صورت وارد شدن به رکود به میزان قابل توجهی افزایش می یابد – و دلیل خوبی هم دارد:

برون سپاری یک راه حل مقرون به صرفه است که به شرکت ها انعطاف پذیری و توانایی بهره برداری از منابع با تجربه و تخصص را در زم، که برای یافتن نامزدهایی با تجربه لازم وجود دارد، یا زم، که بودجه های فشرده مانع از استخدام کارکنان داخلی تمام وقت یا پاره وقت می شود، فراهم می کند.

به ،وان یک مزیت اضافی، زم، که تمام هزینه‌های مرتبط با استخدام در نظر گرفته می‌شود، پرسنل برون‌سپاری اغلب هزینه کمتری نسبت به استخدام کارمندان داخلی دارد.

اما، برخی از شرکت ها ممکن است هنوز در مورد اینکه آیا برون سپاری برای آنها من، است یا خیر، سؤالاتی داشته باشند. مشتریانFirst Consulting بیش از یک دهه است که کارکنان CRM، بازاریابی الکترونیکی و کیفیت داده را برای شرکت های حقوقی و سایر خدمات حرفه ای برون سپاری می کند، در اینجا برخی از سوالاتی است که اغلب می شنویم:

سوال شماره 1 – چه نوع موقعیت هایی برای برون سپاری من، هستند؟

سوال 2 – آیا کارکنان برون سپاری شده به خوبی کارکنان داخلی عمل می کنند؟

  • بسیاری از ارائه دهندگان برون سپاری که بر فناوری بازاریابی تمرکز می کنند، کارکنان بسیار ماهری دارند که می توانند تمرکز منحصر به فردی را بر روی شما ارائه دهند. CRM، بازاریابی الکترونیکی و کیفیت داده مسئولیت‌ها، بر خلاف اعضای تیم داخلی که اغلب مشغول ایجاد تعادل در سایر وظایف و انجام وظایف متعدد هستند. علاوه بر این، نرخ جابجایی معمولی در میان کارکنان داخلی می‌تواند بالا باشد، که منجر به افزایش نیاز به آموزش – و بازآموزی – کارکنان جدید به طور منظم می‌شود، که زمان می‌برد و می‌تواند گران باشد.

سوال شماره 3 – آیا برون سپاری گران تر از حفظ توابع داخلی است؟

  • تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از سازمان‌ها واقعاً متوجه مزیت‌های هزینه‌ای ناشی از کاهش هزینه‌های مربوط به نیروی انس، و استخدام کارکنان داخلی می‌شوند، زم، که تمام هزینه‌ها از جمله حقوق، مالیات، فضای اداری، پارکینگ، بیمه و سایر مزایا در نظر گرفته می‌شود، بدون ذکر (دوباره) زمان و تلاش برای استخدام، مدیریت و نظارت بر کارکنان داخلی صرف شده است.

سوال شماره 4 – آیا اعضای تیم برون سپاری شده می توانند بدون کنترل کیفیت و دید روزانه عملکرد خوبی داشته باشند؟

  • در گذشته، شرکت ها اغلب در مورد داشتن افرادی که خارج از سالن های مقدس دفتر کار می ،د، نگر، داشتند. اما دیگر نه. کار از خانه در حال حاضر عادی شده است. و در حالی که نظارت برای موفقیت تیم های حتی از راه دور بسیار مهم است، خوب است ارائه دهنده برون سپاری باید برای شناخت شرکت و ،ب و کار خود و یادگیری در مورد نقش ها و مسئولیت های خود وقت بگذارند تا بتوانند با نظارت کارکنان به تیم داخلی شما کمک کنند و به مدیریت اجازه دهند حس کنترل داشته باشند و در عین حال کارکنان داخلی خود را برای اولویت های استراتژیک تر آزاد کنند. . علاوه بر این، ارائه‌دهنده شما باید اه، و معیارهایی را برای موفقیت تعریف کند و اطمینان حاصل کند که گزارش‌های منظمی از پیشرفت و بهره‌وری دریافت می‌کنید. در نهایت، تیم برون سپاری شده باید به یک توسعه دهنده ارزشمند برای تیم داخلی شما تبدیل شود و با هم کار کنند تا نتایج برتر را به دست آورند.

سوال شماره 5 – آیا همه ارائه دهندگان برون سپاری ی،ان هستند؟

  • قطعا نه. بازاریابان باهوش می‌دانند که سود واقعی اغلب از استخدام آگاه‌ترین و با تجربه‌ترین تیم‌های حرفه‌ای به دست می‌آید، زیرا این سازمان‌ها و افراد می‌توانند ارزش واقعی بیافزایند و اطلاعات، ایده‌ها و بهترین شیوه‌ها را برای موفقیت به اشتراک بگذارند و به سازمان این امکان را می‌دهند تا پاداش‌های واقعی را از نظر کارآیی و کارایی دریافت کند. اثربخشی.

با همه این مزایا، جای تعجب نیست که برون سپاری در حال افزایش است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، بازاریابان هوشمند به برون سپاری روی آورده اند تا چالش های کارکنان را با CRM، کیفیت داده ها، بازاریابی الکترونیکی و سایر موقعیت های فناوری بازاریابی برطرف کنند.

با پاسخ به برخی از سوالات اصلی، آیا شرکت شما آماده است تا برون سپاری را در نظر بگیرد؟

© Copyright 2022 CLIENTSFirst Consultingبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 303


منبع: https://www.natlawreview.com/article/professional-services-firms-struggle-s،ing-outsourcing-answer