آیا قراردادهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی قراردادی هستند یا حقوق قانونی؟


شنبه 15 اکتبر 2022

تقاطع بین طرح‌های نظارتی Medicare و ایالتی Medicaid از یک سو و روند ورش،تگی از سوی دیگر همچنان منبعی جالب و اغلب بسیار مورد مناقشه برای دعوای ورش،تگی است. در مقاله در سال 2016، قرارداد ارائه دهنده مدیکر: آیا این یک قرارداد است یا خیر؟ و چرا ،ی اهمیت می دهد؟، اتوبوس 71. قانون. 1207 (2016)، ساموئل مایزل و من در مورد این موضوع مهم بحث کردیم که آیا قراردادهای ارائه دهنده به درستی یک قرارداد اجرایی در نظر گرفته می شوند، مشروط به ا،امات درمان قانون ورش،تگی § 365 و فرض لازم برای تمام بدهی های بالقوه بزرگ، اضافه پرداخت، یا در صورت ،وم. به ،وان یک حق قانونی در نظر گرفته شود که بدهکار مجاز است طبق قانون ورش،تگی § 363 به فروش آن رایگان و به صورت خالص بفروشد. ما دلایل متعددی را ارائه کردیم که چرا نباید آن را یک قرارداد اجرایی تلقی کرد، از جمله استدلال های خود ،ت در موارد غیرورش،تگی مبنی بر اینکه قرارداد ارائه دهنده اصلا قرارداد نیست از زمان مقاله ما، حداقل دو دادگاه ورش،تگی به همین نتیجه رسیده اند. In re Center City Healthcare LLC، Case No. 19-11466 (Bankr. D. Del. Sep. 10, 2019) (Docket No. 681) را ببینید. در Re Verity Health System of California Inc., Case No. 2:18-nk-20151 (Bankr. CD Cal. Sep. 26, 2019) (Docket No. 3146). اگرچه هر دو تصمیم بعداً به دلیل تسویه حساب (Verity) و ش،ت فروش (سنتر سیتی) لغو شد، آنها نشان دهنده پیشرفت بالقوه در یک موضوع مهم برای بدهکاران مراقبت های بهداشتی هستند.

موضوع پیچیده دیگری که توصیف و تفسیر قراردادهای ارائه‌دهنده مدیکر و مدیکید در آن نقش دارد، تعیین این است که آیا ،ر مسئولیت ارائه‌دهنده توسط ،ت از پرداخت‌های جاری به ارائه‌دهنده به منزله تسویه یا بازپرداخت است. به طور کلی، “تسویه” به توانایی یک طلبکار برای ،ر مبلغی از بدهی بدهکار به بدهکار در تعهدی جداگانه بین همان طرفین اشاره دارد، در حالی که “بازپرداخت” به ،ر یا تخفیف مبلغی از بدهی اشاره دارد. به بدهکار ناشی از همان معامله. پیامدهای این تمایز بسیار زیاد است: اگر اضافه پرداخت به ،وان تسویه حساب در نظر گرفته شود، (1) توقف خودکار برای جلوگیری از تهاتر پس از دادخواست اعمال می شود و (ب) کد ورش،تگی بخش 553 فقط تسویه تعهدات قبل از دادخواست را در مقابل درخواست پیش از دادخواست مجاز می کند. ادعاها. با این حال، اگر اضافه پرداختی به ،وان بازپرداخت در نظر گرفته شود، اقامت مانع از بازپرداخت اضافه پرداخت‌های Medicare یا Medicaid از بازپرداخت‌های پس از ورش،تگی نمی‌شود و ،ت مجاز است اضافه‌پرداخت پیش از دادخواست را از ادعای پس از دادخواست بازپرداخت کند. دادگاه‌ها دو آزمون را برای تعیین اینکه آیا تعهدات از یک معامله منفرد ناشی می‌شوند (و بنابراین دکترین بازپرداخت اعمال می‌شود) ایجاد کرده‌اند: (1) “آزمون رابطه منطقی”، رویکردی گسترده و انعطاف‌پذیر که یک معامله واحد را تعریف می‌کند تا چندین اتفاق را در بر گیرد. همانطور که آنها یک رابطه منطقی دارند; و (2) آزمون “معامله یکپارچه”، که آزمون محدودتری است که مست،م آن است که تعهدات از یک معامله یکپارچه منفرد ناشی شود، به طوری که برای بدهکار بدون انجام تعهداتش، بهره مندی از مزایای آن معامله ناعادلانه خواهد بود.

در یک پرونده بیمارست، اخیر که در آن آقای میزل نماینده بدهکاران بود، نظر حوزه نهم راهنمایی در مورد خط ت،یم بین جبران خسارت و بازپرداخت ارائه می دهد. به بیمارستان منطقه ای باغ مراجعه کنید. و پزشکی Center Liquidating Trust v. California (In re Gardens Regional Hosp. and Med. Center, Inc.), 975 F.3d 926 (9th Cir. 2020). باغ منطقه ای نگران است که آیا ،ت می تواند دو مورد از تعهدات بدهکار را جبران کند – (1) هزینه های تضمین کیفیت بیمارستان (“HQA”) و (2) تعهدات هزینه برای خدمات – از پرداخت های ،ت به بدهکار برای پرداخت های HQA تکمیلی تحت قو،ن برنامه ،تی Medicaid، Medi-Cal. دادگاه ورش،تگی، در حالی که مجله تجاری ما را در پاورقی استناد کرد، دریافت که، صرف نظر از اینکه قرارداد ارائه‌دهنده یک قرارداد یا مجوز است، هزینه‌ها و مسئولیت ناشی از همان معامله یا وقوع است. Gardens Regional, 569 BR 788, 799 (Bankr. CD Cal. 2017).

مدار نهم تا حدودی تایید و تا حدی مع، شد. دادگاه موافقت کرد که هزینه های پرداخت نشده HQA رابطه منطقی لازم را با پرداخت های تکمیلی HQA دارد تا آنها را به ،وان ناشی از همان معامله برای اه، بازپرداخت توصیف کند. با توجه به تعهدات هزینه در ازای خدمات، مدار نهم دریافت که هیچ رابطه منطقی وجود ندارد. در این حکم، دادگاه دریافت که به منظور واجد شرایط بودن به ،وان جبران، ،ر هزینه ها باید به ارتباطاتی فراتر از ادعای صرف یک حق قانونی برای ،ر باشد. 975 F.3d در 939. علاوه بر این، قرائت چنین حقی در یک قرارداد، بدون بیشتر، ،ر را ثابت نمی کند در واقع یک جبران است. شناسه. در 940. صرف این واقعیت که هر دو تعهد جبر، به نوعی ریشه در قرارداد طرفین داشتند، به خودی خود برای ایجاد رابطه حقوقی لازم کافی نیست. شناسه.

اگرچه تأثیر بلندمدت Garden Regional و سایر موارد اخیر مراقبت‌های بهداشتی هنوز دیده نمی‌شود، آنها به پزشکان ورش،تگی مراقبت‌های بهداشتی در مورد مسائل بحر، و تکراری راهنمایی می‌کنند – و شاید برخی امیدوارند که بدهکاران مراقبت‌های بهداشتی بتوانند در ورش،تگی نسبت به اعتراض پرداخت‌کنندگان ،تی تسکین پیدا کنند. .

حق چاپ ©2022 Nelson Mullins Riley & Scarborough LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 288


منبع: https://www.natlawreview.com/article/bankruptcy-court-continues-to-be-battleground-key-healthcare-provider-issues