گزارش اجرای سهام SEC در سال مالی 2022


Bradley Arant Boult Cummings LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 29 نوامبر 2022

در 15 نوامبر 2022، کمیسیون بورس و اوراق بهادار نتایج فعالیت بخش اجرایی خود را برای سال مالی 2022 اعلام کرد. اقدامات بیشتر از کلمات صحبت می کنند و – در حالی که کمیسیون چندین “قو،ن پیشنهادی” مهم را در طول سال گذشته صادر کرد، از جمله افشای افزایش یافته در مورد رویه های سرمایه گذاری زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) و قو،ن افشای جدید برای شرکت های ،ید با هدف ویژه (SPAC) – اجرای واقعی بخش فعالیت در طول سال گذشته، شاخص بهتری از این است که SEC احتمالاً منابع اجرایی خود را برای سال آینده به کجا هدایت می کند.

اولین، امسال نسبت به سال گذشته چگونه بود؟ در سال مالی 2022، کمیسیون 760 اقدام اجرایی را ثبت کرد که نسبت به سال قبل 9 درصد افزایش داشته است. بخشی از این افزایش ممکن است به دلیل کاهش سرعت در سال های گذشته به دلیل COVID-19 باشد. پول سفارش داده شده در اقدامات SEC، از جمله جریمه های مدنی، انصراف، و سود پیش داوری، بالغ بر 6.4 میلیارد دلار است که بیشترین رکورد در تاریخ SEC است. جریمه های مدنی با 4.2 میلیارد دلار نیز بالاترین رکورد ثبت شده بود، در حالی که انحراف با 2.2 میلیارد دلار نسبت به سال مالی 2021 6 درصد کاهش یافت. برای به دست آوردن تخلیه.). همچنین تعداد جوایز انفرادی افشاگران امسال و مجموع مبالغ دلاری اعطا شده قابل توجه است که هر دو بالاترین رتبه را داشتند.

دومین، SEC از چه ابزارهایی استفاده می کند شناسایی اه، اجرایی و همکاری بدست آورید? کمیسیون سه ابزار از اهمیت ویژه را برجسته می کند.

  • تجزیه و تحلیل داده ها. SEC از فناوری و دانش پیشرفته برای شناسایی انواع سوء استفاده از بازار استفاده می کند. چندین دفاتر در بخش اجرای این تلاش‌ها را بر عهده دارند، از جمله مرکز تجزیه و تحلیل و تشخیص واحد سوء استفاده از بازار بخش و دفتر تحقیقات و تجزیه و تحلیل بازار. تجزیه و تحلیل داده ها به SEC اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از نقض قو،ن اوراق بهادار را شناسایی کند.

  • ضرب المثل “هویج” برای همکاری م،ادار. به ،وان مثال، SEC به طور قابل ملاحظه ای جریمه اعمال شده علیه Baxter International Inc را برای معاملات نامن، ارز بین شرکتی و تحریف درآمد شرکت به دلیل با،تر محدود کرد. خود گزارش دهی، همکاری با تحقیق، و اقدامات اصلاحی داوطلبانه.

  • افشاگران. بیشتر فعالیت های اجرایی SEC با شکایت یک افشاگر آغاز می شود. در سال 2022، SEC حدود 229 میلیون دلار در 103 جایزه افشاگر صادر کرد. برنامه Whistle،er در سال 2022 رکورد بالایی از 12300 نکته افشاگر را دریافت کرد که ادعای تخلف را داشتند.

سوم، چی حوزه های اساسی آیا SEC تلاش های اجرایی خود را در سال مالی 2022 متمرکز کرده است؟ در حالی که برخی از تمرکز اساسی SEC شامل مظنونین معمولی می شود، به نظر می رسد چندین حوزه جدید توجه SEC را به خود جلب کنند.

  • طبق معمول، SEC بیشتر فعالیت های اجرایی خود را در این زمینه آموزش داد صادرکنندگان و کارکنان آنها به دلیل افشای نادرست، همچنین حسابرسان و سایر متخصصان به دلیل نقض قو،ن در ارتباط با چنین افشاگری.

  • به نظر می رسد کمیسیون همچنین در حال افزایش تلاش های اجرایی در این زمینه است فضای اوراق بهادار دارایی های کریپتو. در ماه مه 2022، SEC اعلام کرد که 20 موقعیت را به واحد سایبری و دارایی های رمزنگاری خود اضافه می کند. اقدامات مهم تر ارزهای دیجیتال SEC در سال جاری شامل اتهاماتی علیه BlockFi Lending LLC به دلیل عدم ثبت پیشنهادات و فروش محصولات وام کریپتو ،ده فروشی خود و اتهامات علیه 11 فرد به دلیل نقش های ادعایی آنها در ایجاد و ترویج Forsage، یک هرم رمزنگاری متقلبانه و طرح Ponzi است.

  • یکی دیگر از زمینه های افزایش فعالیت های اجرایی این است ESG. کمیسیون قو،ن پیشنهادی جدیدی را در سال جاری در رابطه با افشای ESG صادر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما تلاش‌های اجرایی در این زمینه نیز قابل توجه است، از جمله اقدامی که BNY Mellon Investment Adviser, Inc. را به دلیل اظهارات گمراه‌کننده و نادیده‌گرفتن در مورد توجه به اصول ESG در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری برای برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشمول اتهام می‌کند.

  • یکی دیگر از حوزه های اجرایی که توجه بیشتری را به خود جلب می کند مشاوران صندوق خصوصی و افراد مرتبط. SEC به ویژه به تضاد منافع فاش نشده، کارمزدها و هزینه‌ها، و کنترل‌های مربوط به اطلاعات غیرعمومی بااهمیت علاقه داشته است. شاید مهم‌ترین اقدام اجرایی در این فضا، اتهاماتی علیه Allianz Global Investors US LLC و سه مدیر پرتفوی بود که ادعا می‌،د یک طرح متقلبانه برای پنهان ، ریسک‌های منفی استراتژی معاملات گزینه‌های آن، که میلیاردها دلار ضرر به بیش از 100 سرمایه‌گذار نهادی وارد کرد.

  • در نهایت، کمیسیون به انجام اقدامات متمرکز بر آن ادامه می دهد فعالیت تجاری نادرستاز جمله تجارت داخلی، دستکاری در بازار، و چیدن گی، و همچنین نقض قانون اعمال فساد خارجی.

چهارم، روش های اجرایی گسترده تر SEC که باید در سال آینده به آن توجه کنید چیست؟

  • می توان انتظار داشت SEC به دنبال آن باشد افزایش مجازات در بسیاری از موارد، نیاز دارند پذیرش، و تحمیل کنید داروهای پیشگیری کننده، مانند ا،ام “حفظ مشاوران انطباق” برای انجام بازبینی جامع سیاست ها و رویه ها.

  • SEC احتمالاً به تمرکز خود بر روی ادامه خواهد داد مسئولیت پذیری فردی، به ،وان “ستون” برنامه اجرایی آن توصیف شده است. در سال مالی 2022، بیش از دو سوم از اقدامات اجرایی مستقل SEC حداقل یک متهم یا پاسخگو را شامل می شد. یکی از افراد شناخته شده‌ای که در سال گذشته متهم شد، جیمز ولیساریس، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری سابق Infinity Q Capital Management است که به ادعای ارزش‌گذاری بیش از یک میلیارد دلار دارایی‌های مدیریت شده توسط شرکت متهم شده است، در حالی که شخصاً بیش از ۲۶ دلار به جیب زده است. میلیون کارمزد

خط پایین: SEC به فعالیت های اجرایی عضل، خود از طریق اقدامات اجرایی که طیف گسترده ای از رفتارها و بازیگران نادرست در بازارهای اوراق بهادار را تحت تأثیر قرار می دهد، ادامه می دهد. درک ابزارهای اجرایی SEC، اولویت‌های اساسی و اه، گسترده‌تر در سال گذشته، مسیری راهنما برای فعالیت‌های اجرایی احتمالی SEC در سال آینده فراهم می‌کند.

© 2022 Bradley Arant Boult Cummings LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 333


منبع: https://www.natlawreview.com/article/securities-and-exchange-commission-announces-fy-2022-enforcement-results