کمیسیون تجارت فدرال FTC به دنبال نظراتی در مورد راهنمای سبز است


لوگوی موسسه حقوقی نلسون مولینز

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 4 ژانویه 2023

کمیسیون تجارت فدرال (“FTC” یا “کمیسیون”) است به دنبال نظرات عمومی در مورد به روز رس، های احتمالی آن راهنمای استفاده از ادعاهای بازاریابی محیطی (“راهنماهای سبز” یا “راهنماها”). راهنمای سبز تفاسیر اداری بخش 5 قانون FTC (15 USC § 45(a)) در رابطه با ادعاهای تبلیغات محیطی و بر،ب زدن ناعادلانه یا فریبنده است.

راهنمای سبز چیست؟

راهنمای سبز برای اولین بار در سال 1992 منتشر شد و راهنمایی های صنعت را در مورد ادعاهای بازاریابی محیطی ارائه می دهد. رهنمودها شامل این است که چگونه مصرف‌کنندگان احتمالاً ادعاهای محیطی را تفسیر می‌کنند و راه‌هایی را که بازاریابان می‌توانند ادعاها را برای اجتناب از فریب دادن مصرف‌کنندگان اثبات یا واجد شرایط کنند. راهنماها که به خودی خود قابل اجرا نیستند، اصول کلی در مورد ادعاهای زیست محیطی را ترسیم می کنند و راهنمایی های خاصی را در مورد ادعاهای معمول استفاده می کنند، مانند “قابل بازیافت”، “کمپوست پذیر”، و “تجزیه پذیر” کمیسیون آ،ین بار در سال 2012 راهنماها را اصلاح کرد و اکنون مایل است آنها را بر اساس علاقه مصرف کنندگان به ،ید محصولات سازگار با محیط زیست به روز کند.

FTC چه بازخوردی درخواست می کند؟

FTC در مورد مسائل کلی مربوط به راهنمای سبز، مانند: درک مصرف کنندگان از ادعاهای زیست محیطی، نیاز مستمر و تأثیر اقتصادی راهنماها، و تعامل راهنماها با سایر مقررات بازاریابی داخلی و بین المللی، نظرات خود را درخواست می کند. کمیسیون همچنین نظرات خود را در مورد اینکه آیا باید قو،نی را برای ایجاد ا،امات قابل اجرا مستقل مرتبط با ادعاهای بازاریابی محیطی ناعادلانه و فریبنده در نظر بگیرد، دعوت می کند.

علاوه بر نظرات عمومی، FTC همچنین نظرات خود را در مورد مسائل خاص مربوط به به روز رس، های بالقوه راهنمای سبز، مانند راهنمایی ارائه شده برای ادعاهای حاوی شرایط زیر دعوت می کند:

  • “تغییر کربن”، “تغییر آب و هوا،” و ادعای انرژی های تجدیدپذیر.

  • “قابل بازیافت” از جمله نظرات در مورد آستانه های فعلی مورد نیاز برای ادعای غیرقابل بازیافت و راهنمایی برای محصولاتی که در کنار برنامه های بازیافت جمع آوری می شوند اما در نهایت بازیافت نمی شوند.

  • «محتوای بازیافتی» از جمله درک مصرف‌کننده از این ادعاها و راه‌هایی که می‌توان ادعاهای محتوای بازیافتی را اثبات کرد.

  • سایر اصطلاحات رایج محیطی مانند “کمپوست پذیر”، “تجزیه پذیر”، “دوستانه ازن،و ادعاهای مربوط به مصرف انرژی و بهره وری انرژی.

نکته مهم، در نسخه 2012 راهنماها، FTC از صدور راهنمایی در مورد شرایط خودداری کرد. “ارگ،ک. آلی” (برای محصولات غیر کشاورزی) و “پایدار.” اکنون، کمیسیون به طور خاص درخواست اظهار نظر در مورد اینکه آیا FTC باید این تصمیمات را دوباره بررسی کند یا خیر.

چگونه می توانم نظر ارسال کنم؟

FTC همه طرف‌های علاقه‌مند را تشویق می‌کند تا نظرات خود را در مورد به‌روزرس،‌های احتمالی راهنمای سبز در تاریخ 21 فوریه 2023 یا قبل از آن ارسال کنند. نظرات را می‌توان به صورت آنلاین به Docket Number FTC-2022-0077 در www.regulations.gov/ و باید شامل “بررسی راهنمای سبز، موضوع شماره P954501” در نظر باشد.

پل کلوز، منشی قانون در دفتر گرین ویل، در تهیه پیش نویس این پست مشارکت داشت.

حق چاپ ©2023 Nelson Mullins Riley & Scarborough LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 4


منبع: https://www.natlawreview.com/article/ftc-requests-public-comment-refresh-green-guides-including-feedback-،ic-and