کارفرمایان چگونه باید در سال 2023 با کووید-19 برخورد کنند


شرکت حقوقی Foley and Lardner LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

دوشنبه 28 نوامبر 2022

به نظر می رسد کووید-19 آماده است که به صورت طول، مدت با ما باقی بماند، و هر روز که می گذرد، به نظر می رسد دستورالعمل ها سست تر می شوند. به ،وان مثال CDC اکنون نیاز دارد فردی که در مقایسه با شرایط سخت‌گیرانه‌تر ماه‌ها و سال‌های گذشته، به مدت پنج روز در ایزوله شدن آزمایش می‌کند. با توجه به این نرمال جدید، بسیاری از کارفرمایان می پرسند که اگر در حال حاضر چیزی در رابطه با COVID-19 و محل کار اجباری باشد، چه؟ در حالی که بسیاری از ایالت ها قو،ن کووید مربوط به محل کار را به طور کامل کاهش داده یا حذف کرده اند، برخی از ایالت ها همچنان قو،ن COVID را در کتاب حفظ می کنند.

کالیفرنیا یکی از این ایالت ها است که اخیراً دو قانون جدید در مورد انطباق با COVID-19 وضع کرده است. AB 152 مزایای مرخصی استعلاجی تکمیلی COVID-19 را تا 31 دسامبر 2022 گسترش می‌دهد و به کارمندان این امکان را می‌دهد که به دلایل مرتبط با کووید-19 و/یا برای درمان خود یا یکی از اعضای خانواده به دلیل کووید-19 از مرخصی با حقوق استفاده کنند. اگرچه این مرخصی در پایان سال 2022 منقضی می شود، کارمند، که در آستانه سال جاری در بحبوحه مرخصی استعلاجی کووید هستند، ممکن است مرخصی خود را تا سال 2023 ادامه دهند. کارمند، که در سال 2022 مرخصی گرفته اند ممکن است به طور عطف به م،ق برای مرخصی خود درخواست بدهند، و قانون. مهلتی برای چنین درخواست هایی تعیین نمی کند.

به همین ترتیب، AB 2693 تمدید و اصلاح نیاز به اطلاع کارکنان از قرار گرفتن در معرض COVID در کالیفرنیا. قانون جدید به کارفرما اجازه می‌دهد تا در همه مکان‌هایی که معمولاً اعلامیه‌ها با تاریخ‌هایی که کارمند مبتلا به کووید در آن محل بوده است، اخطاریه‌ای را درمورد قرار گرفتن در معرض کووید به طور برجسته نمایش دهد. این به جای اخطار کتبی ا،امی است که برای کارکنان ارسال می شود. اخطار باید به مدت 15 روز پست شود و کارفرما موظف است تاریخ های ارسال اخطار را ثبت کند. AB 2693 همچنین ا،ام کارفرما به اطلاع آژانس بهداشت عمومی محلی در صورت شیوع کووید را حذف می کند.

از آنجایی که COVID-19 به نظر می رسد اینجا باقی مانده است، مهم است که کارفرمایان همچنان دستورالعمل های CDC و همچنین قو،ن ایالتی و محلی را دنبال کنند تا از انطباق به طور مداوم اطمینان حاصل کنند.

© 2022 Foley & Lardner LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 332


منبع: https://www.natlawreview.com/article/we-approach-2023-where-are-we-covid-and-workplace