چگونه نگهداشتن روی خط پایین شما در طول ساخت و ساز تأثیر می گذارد؟


Bradley Arant Boult Cummings LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

دوشنبه 19 دسامبر 2022

این سناریو است: سعی کنید در جشن تعطیلات بعدی خود مفهوم “حفظ” را برای یک تاجر که با صنعت ساخت و ساز آشنا نیست توضیح دهید. این پاسخ معمولی است که او تخم مرغش را بیرون می‌ریزد: «یک دقیقه صبر کنید: آیا به من می‌گویید که وقتی کار و مواد به موقع در یک پروژه تجاری خصوصی تأمین می‌شود، پیمانکار و پیمانکاران فرعی (بسته به ایالت) 5 تا 10 درصد دارند. % هر ماه تا پایان یک پروژه طول، متوقف می شود؟ این فقط آجیل است!» شما پاسخ می دهید: “دیوانه است، اما این در صنعت استاندارد است، حتی زم، که حاشیه سود کمتر و کمتر می شود.” و تاجر سپس می گوید: “این “نگهداری” در این مدت کجاست، در یک ،صندوق در غار گرینچ؟ پاسخ شما: “خب، در حالی که این عمدتاً حفظ پیمانکاران فرعی است، از آنجایی که ا،ر پیمانکاران اصلی خود انجام نمی دهند، ممکن است حفظ با مالک یا حتی وام دهنده باشد و ممکن است در واقع کنار گذاشته نشود.” تاجر تمام تلاشش را می‌کند «هو، هو، هو» بابانوئل، سرش را تکان می‌دهد، برای تخم مرغ بیشتر به سمت بار برمی‌گردد، و قویاً به شما پیشنهاد می‌کند که باید مال خود را بخوبی کنید.

اخطار

اگر تحقیقات تاریخی انجام می دهید تا بفهمید مفهوم نگهداری از کجا آمده است، باید به ،ستان در دهه 1840 و در جریان رونق ساخت راه آهن به نام «شیدایی راه آهن» برگردید. با کمبود پیمانکاران شایسته و پس از آن سقوط در بازار، شرکت‌های راه‌آهن برای اطمینان از اینکه کار به‌درستی و به‌موقع انجام شده است، شروع به تعویق تا ۲۰ درصد ،د. این مفهوم به نوعی در طول انقلاب صنعتی به ایالات متحده نفوذ کرد و از آن زمان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. ایده “حفاظت” حفظ پس از یک سری پروژه های ش،ت خورده و ورش،تگی که پس از فروپاشی مالی 2008-2010 به اوج خود رسید. وام دهندگان هرگونه حق حبس را سلب ،د، از بین بردند و سپس پروژه ها را بدون پرداخت یک دلار به شرکت های ساختم، که پروژه های نیمه تمام را ساختند، فروختند. و حفظ پیمانکار فرعی برای کارهای تایید شده در این پروژه های ش،ت خورده کجا بود؟ بیشتر اوقات، آن وجود نداشت و همانطور که در قرارداد وام ذکر شده بود، توسط وام دهنده به مالک پرداخت نشده بود. پوف، یک توده نامرئی زغال سنگ در گلوی مالی شما فرو رفت. از پست قبلی به یاد بیاورید، “مالک” در هر قرارداد اصلی معمولاً یک شرکت “مسئولیت محدود” است که تنها دارایی آن زمین به شدت رهن شده است. چه ،ی ممکن است کیسه خالی نگهدارنده را در دست داشته باشد وقتی همه پیمانکاران فرعی دور درخت تری، دفتر Prime جمع شده اند و دستانشان بیرون است؟ بله، پیمانکاران اصلی

بنابراین، یک پیمانکار اصلی چه کاری می تواند انجام دهد؟

  • قو،ن حفظ و پرداخت سریع در ایالت پروژه را بشناسید: برخی از ایالت ها (مانند تنسی) ا،امات اجباری و جریمه های مدنی شدید دارند، اگر احتباس در یک بازرگ، در طول پروژه به حساب سپرده ای سودمند پرداخت نشود. این قو،ن همچنین می‌توانند درصد نگه‌داری را که می‌توان خودداری کرد و حتی زمان و نحوه آزادسازی آن را محدود کرد. بسیاری از این قو،ن را نیز نمی توان با قرارداد “مصرف کرد”. برای روشن بودن، نه تنها برای مالک به دلیل رعایت ن، قو،ن حفظ، بلکه برای پیمانکاران اصلی نیز می‌تواند عواقبی داشته باشد که به ،ه خود از ابقای پیمانکاران فرعی خودداری کرده‌اند. در تنسی، به دلیل تلاش‌های لابی‌گری بسیار فعال یک پیمانکار فرعی، به ،وان مثال، عدم ایجاد حساب نگهداری پس از اخطار کتبی حتی می‌تواند یک مشکل باشد. جنایی نقض بعد از این واقعیت از جن رئیس حقوقی خود خبر بدی دریافت نکنید.

  • آیا می تو،د صاحب را به نه حفظ نگه داشتن؟ به دلیل درک ناعادلانه نگهداری و احتمال سوء استفاده از نگهداری، تمایلی برای مالکان (عمدتا آژانس‌های ایالتی و فدرال) وجود دارد که از نگهداری خودداری کنند. در صورت وجود ضمانت نامه پرداخت و عملکرد از پیمانکار اصلی، چرا باید از ابقای خودداری شود؟ مشکل اصلی هنوز در پروژه‌های تجاری و تامین‌شده مالی است که در آن وضعیت موجود این است که وام‌دهندگان تقاضای خودداری از انصراف را داشته باشند و حتی حفظ آن را، حتی اگر به امانت سپرده شود، بخشی از تضمین برای وام قرار دهند (فکر کنید گرینچ در غار خود ،اب‌بازی‌های هوویل را پنهان می‌کند. ) در صورت نکول مالک (که ممکن است نقض قو،ن نگهداری باشد). بحث این است که مالک می تواند پروژه را از طریق امکان عدم پرداخت از برنامه های پرداخت ماهانه در صورت وجود مشکل در کار، به درستی مدیریت کند. وقتی پیمانکاران فرعی باکیفیت و وفادار گاهی اوقات به سختی پیدا می‌شوند، چه راهی بهتر از این که به پیمانکار فرعی، مانند یک کودک نوپا در صبح کریسمس ،ده، بگوییم که برای کار تایید شده، 100٪ درخواست دستمزد دریافت می‌کند، چه راهی بهتر برای اطمینان از وفاداری است؟

  • آیا می‌توان راه‌های خلاقانه‌ای برای سود بردن همه طرف‌ها و عدم حفظ آن وجود داشت؟ کلاه فکری بابانوئل خود را بر سر بگذارید. آیا می توان از مالک محافظت کرد، و پیمانکار اصلی و پیمانکاران فرعی، با خودداری ن، از “حفظ” اما ارزش پولی برای برخی از جنبه های کار یا ا،امات پرداخت نهایی مانند بسته شدن پروژه، منتفع شدند؟ اما اگر هدف، اجتناب از قو،ن حفظ است، مراقب باشید. باز هم، بسیاری از این قو،ن را نمی‌توان به‌واسطه قرارداد لغو کرد، و اگر برخی از انصراف‌های مالی به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد که مانند اردک است، ممکن است توسط یک قاضی یا (در بسیاری از موارد) یک داور به‌،وان توقیف تلقی شود.

  • در مورد مفاد حفظ در قراردادها هوشمند باشید. مانند سیندی لو باشید که ،اب بازی های خود و گرینچ را بیرون می آورد. تا زم، که اطلاعات قابل اعتمادی در مورد نحوه قرارگیری/نگهداری نگهداری «خود» به دست نیاوردید، قرارداد اصلی را امضا نکنید. مهمتر از آن، به مقررات نگهداری با دقت نگاه کنید. با بازگشت به مسائل وام دهنده، بسیاری از قراردادهای وام مقرر می‌دارند که اگر نکول وام مالک وجود داشته باشد، که پیمانکار کنترلی بر آن صفر داشته باشد، احتباس آزاد نخواهد شد، بلکه برای درمان هرگونه نکول مالک استفاده می‌شود. مفاد قرارداد را برای پرداخت «نهایی»، که معمولاً شامل نگهداشتن می‌شود، موشکافی کنید. آیا شرایط غیرقابل قبولی مانند تایید وام دهنده وجود دارد؟ شما نمی خواهید با یک کیسه خالی مانند بابانوئل در ساعت 11:59 شب در 25 دسامبر باقی بم،د.هفتم.

  • قراردادهای فرعی “فرم” خود را بررسی کنید. در حالی که ا،ر قراردادهای اصلی به شدت مورد مذاکره قرار می گیرند، بسیاری از پیمانکاران اصلی قراردادهای فرعی “شکل” خود را دارند. مجدداً، قو،ن حق حبس، نگهداری و پرداخت سریع هر ایالت متفاوت است. باید تلاش کرد تا آن فرم را اصلاح کرد، درست مانند بابانوئل به به روز رس، لیست شیطون و خوب خود.

خط پایین

حاشیه سود شما چقدر است؟ به این فکر کنید که حفظ و نگهداری چگونه بر سود شما در طول پروژه‌هایتان تأثیر می‌گذارد. حتی بابانوئل باید قبل، در طول و بعد از کریسمس به ،ن‌های شمالی خود غذا بدهد و آبیاری کند. در 98 درصد از پروژه‌های شما، نگهدارنده به سمت شما سرازیر می‌شود و به ،ه خود در یک رژه تعطیلات، چک‌های نگهدارنده مانند عصاهای آب نبات را می‌دهید، اما اگر مشاهده کردید که یک توده چربی نگهدارنده بزرگ زغال سنگ به جوراب ساق بلند روی مانتوتان می‌آید، آماده باشید. .

© 2022 Bradley Arant Boult Cummings LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 353


منبع: https://www.natlawreview.com/article/prime-contractor-beware-no-3-tis-season-your-retainage-safe-under-tree