چرا موسسات حقوقی باید از بازاریابی محتوا استفاده کنند؟


CLIENTSFirst Consulting Logo

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

دوشنبه 26 دسامبر 2022

در روز دوازدهم CRM کریس کرینگل فریچ اهمیت محتوا و بازاریابی ایمیلی را برای من توضیح داد!

بازاریابی محتوا بسیار مهم است برای هر شرکتی با هر اندازه این اهمیت به دلیل همه‌گیری و محیط کار ،یبی تقویت می‌شود، اما استفاده از بازاریابی محتوا حتی پس از بازگشت همه چیز به حالت عادی مفید خواهد بود.

بیایید در مورد برخی از آمار صحبت کنیم. وجود دارد 4.3 میلیارد کاربر ایمیلو روزانه 333 میلیارد ایمیل ارسال می شود. بنابراین، جای تعجب نیست که چرا پس از اینکه صندوق ورودی خود را از همه ، ها پاک کردید، روز بعد آن را تا لبه پر شده است.

تقریباً از هر 10 بازاریاب 9 نفر از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند و فکر می کنند که برای پشتیب، از توسعه تجارت ضروری است. اما چرا آنها اینقدر به بازاریابی ایمیلی اهمیت می دهند؟ زیرا به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی ایمیلی ،ج می شود، بازاریابان میانگین بازدهی 42 دلاری را تشخیص می دهند. اما این فقط در صورتی است که در آن خوب باشید.

در محتوا خوب بودن و بازاریابی ایمیلی، باید مراقب محتوایی که با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید باشید. اگر آن‌ها فکر نمی‌کنند محتوایی که به اشتراک می‌گذارید به آن‌ها مرتبط است، ممکن است نقاط تعامل ارزشمندی را هدر دهید که در غیر این صورت منجر به ایجاد رابطه قوی‌تر با خوانندگانتان می‌شود.

همیشه سعی کنید برای خوانندگان خود ارزش قائل شوید. بخش‌های خاصی از محتوا را با مخاطبان و فهرست‌هایی که می‌د،د محتوای ارزشمند را پیدا می‌کنند به اشتراک بگذارید تا بتو،د این نقاط تعامل را به حدا،ر برس،د و روابط قوی‌تری ایجاد کنید.

این می تواند بسیار مفید باشد شرکت های کوچک تا متوسط که ممکن است به اندازه شرکت‌های بزرگ‌تری که در حال حاضر به رسمیت شناخته شده‌تر و مخاطبان بیشتری دارند، منابع زیادی نداشته باشند. شرکت‌های کوچک‌تر و متوسط ​​می‌توانند از بازاریابی محتوا برای تقویت میدان بازی با شرکت‌های بزرگ‌تر استفاده کنند، زیرا آنها بهتر می‌توانند مخاطبان خود را به بخش‌های کوچک‌تری ت،یم کنند که محتوای آنها ارزش بیشتری پیدا کند.

برخی از شرکت‌های کوچک‌تر تا متوسط ​​در توزیع محتوای خود و جلب توجه رسانه‌های مختلف کار بسیار خوبی انجام می‌دهند و به آنها اجازه می‌دهند مخاطبان خود را بیشتر افزایش دهند و اکنون در همان جعبه‌های شنی شرکت‌های بزرگ‌تر هستند، و هیچ‌، حتی به این موضوع توجهی نمی‌کند. اندازه این شرکت ها هستند.

تماشا کنید که کریس فریچ توضیح می دهد که چگونه بازاریابی محتوا می تواند توسط شرکت های کوچکتر تا متوسط ​​استفاده شود تا زمینه بازی را در برابر شرکت های بزرگتر و ایجاد روابط قوی تر و تجارت بیشتر ایجاد کنند.

© Copyright 2022 CLIENTSFirst Consultingبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 360


منبع: https://www.natlawreview.com/article/12-days-crm-day-12-importance-content-marketing