پیش بینی های قانون استخدام NLRB 2023


چهارشنبه 28 دسامبر 2022

یک سال در طول تعطیلات، احتمالاً زم، که حدوداً شش یا هفت ساله بودم، یک توپ جادویی 8 به من هدیه دادند. ساعت‌ها صرف پرسیدن مهم‌ترین سؤالات روز به نظر من شد، مانند «آیا وایت سو، هرگز در سری جه، برنده خواهد شد؟» یا “آیا وقتی بزرگ شدم فضانورد خواهم شد؟” یا “آیا این دختر من را دوست دارد؟” چهل و چند سال دیگر به شغل غیر فضانوردی خود ادامه دهید، و سوالی که در این زمان از سال اغلب از مشتریان می‌پرسم این است: «آیا کارفرمایان باید امیدی به بی‌طرفی و تصمیم‌های خوب از سوی هیئت ملی روابط کار (NLRB) داشته باشند. “هیئت مدیره”) در سال 2023؟” در مورد توپ قدیمی Magic 8، پاسخ این است:روی آن حساب نکنید.

اگر هفته گذشته مقدمه باشد، سال 2023 بیشتر از سال 2022 خواهد بود. تصمیمات زیر را در حمایت از اتحادیه و کارمندان صادر شده توسط NLRB در نظر بگیرید:

  • تعریف مجدد جوایز «ساخت کل» برای شامل خسارات بالاتر و فراتر از پرداخت معوقه، به ،وان مثال، بازپرداخت هزینه های پزشکی/حمل و نقل/حقوقی، افزایش هزینه های بیمه درم،، علاوه بر سایر هزینه های خارج از جیب.

  • مع، ، سابقه و اجازه یک بار دیگر به «واحدهای ،د» در حالی که بار را به دوش کارفرمایان می‌اندازند تا نشان دهند که واحدهای مورد درخواست تحت «استاندارد منافع جامعه قریب به اتفاق» نامن، هستند.

  • در صورت رد درخواست برای لغو سلب مسئولیت، کارفرما باید هنگام دفاع از اتهامات مربوط به اعمال ناعادلانه کار به کارگران ارائه دهد. و

  • محدود ، حقوق صاحبان املاک برای بیرون راندن معترضان غیرکارمند از دارایی آن.

همه این تصمیمات ت،یم شدند و سه عضو هیئت مدیره توسط یک رئیس جمهور دموکرات منصوب شدند که ا،ریت را تشکیل می دادند.

این هفته، توپ جادویی 8 پاسخ داد.نشانه ها به جواب مثبت اشاره میکنندوقتی از او پرسیده شد که آیا جلسات مخاطبان اسیر (به ،وان مثال، جلسات اجباری که در آن کارفرمایان می توانند حقایق، نظرات و تجربیات را به کارمندان منتقل کنند تا آنها را به طور قانونی متقاعد کنند تا علیه نمایندگی اتحادیه رای دهند) در سال آینده حذف خواهد شد. وکیل عمومی NLRB این را به اتحادیه ها/کارکنان ارائه کرد که در یک گزارش مختصر پس از استماع بحث کرد که جلسات مخاطبان اسیر کارفرما ذاتاً اجباری هستند و باید غیرقانونی شوند. انتظار می رود که هیئت موافقت کند و یکی از مؤثرترین ابزارهای کارفرما را برای آموزش کارکنان در مورد خطرات ناشی از تشکیل اتحادیه حذف کند.

Magic 8 Ball وقتی جواب داد مهربان بود:بهتره الان بهت نگمدرباره اینکه آیا اطلاعیه شورای عمومی در مورد قو،ن پیشنهادی تعطیلات را برای کارفرمایان ،اب می کند یا خیر. در حال حاضر، ما انتظار داریم که آزمون مش، کارفرما مع، شود، که این تصمیم هیئت مدیره اوباما مبنی بر اینکه دو نهاد مجزا به ،وان کارفرمای مش، پیدا خواهند شد، احیا خواهد شد، حتی اگر کارفرمای ثانویه فقط کنترل غیرمستقیم داشته باشد، که هرگز اعمال نمی شود. این یک 180 کامل از موقعیت فعلی NLRB در مورد کارفرمایان مش، است، که در آن کارفرمای ثانویه باید کنترل مستقیم و فوری قابل توجهی بر کارکنان کارفرمای اصلی اعمال کند.

همچنین انتظار می رود که وکیل عمومی اعلامیه اخیر خود را در مورد قو،ن پیشنهادی رسمی اعلام کند، که این موارد را بازگرداند یا اصلاح کند:

  • زم، که اعمال ناعادلانه کار (“ULPs”) در طول انتخابات نمایندگی انجام می شود، “مسدود هزینه ها”. منطقه به جای ادامه انتخابات و توقیف آرا، انتخابات را به طور بالقوه برای سال ها به تعویق می اندازد تا زم، که ULP ها بررسی و در نهایت قضاوت شوند.

  • نوار تشخیص داوطلبانه پادمان‌های رویه‌ای (ی،ی اطلاع‌رس، به NLRB از به رسمیت شناختن داوطلبانه و اجازه دادن یک فرصت 45 روزه برای چالش) به نفع یک نوار کامل و فوری که کارمندان را از تایید سندیکاهایی که انتخاب نکرده‌اند و/یا اتحادیه‌های رقیب را منع می‌کند، حذف می‌شود. برای تشکیل دادخواست انتخاباتی

  • قو،ن به رسمیت شناختن داوطلبانه صنعت ساختمان که در آن کارفرمایان/کارمندان/اتحادیه های رقیب به شش ماه محدود می شوند تا به رسمیت شناختن داوطلبانه تحت یک قرارداد پیش از استخدام را به چالش بکشند. به همین ترتیب، هیئت، قراردادهای چانه زنی دسته جمعی را که به دنبال تبدیل قراردادهای بخش 8 (f) (که می تواند با اطلاعیه من، پس از انقضا فسخ می شود) به موافقت نامه های 9 (الف) (که باید توسط کارمندان تایید شود) مورد احترام قرار می دهد.

با چنین سیاست های مطلوبی که از هیئت مدیره می آید، Magic 8 Ball پیشنهاد کرده است که “قطعا همینطور استدر مورد اینکه آیا باید همچنان انتظار افزایش تشکل و اعتصابات صنفی را داشته باشیم؟ درخواست‌های نمایندگی در این سال تقویمی 53 درصد افزایش یافت و سازمان‌دهی و مناقشات برجسته در استاربا،، آمازون و اپل این اخبار را مخدوش کرد. کارمندان نیویورک تایمز دست به اعتصاب زدند و سرایداران توییتر نیز کار را ، ،د. از آنجایی که هیئت مدیره تشکیل اتحادیه را آسان‌تر از همیشه کرده است، کارفرمایان با چالش‌های جدی‌تری برای غیر عضویت در اتحادیه مواجه خواهند شد.

در حالی که پیش آگهی عالی به نظر نمی رسد، یک مورد وجود دارد که ممکن است نتیجه مطلوبی برای کارفرمایان داشته باشد. دادگاه عالی ایالات متحده در پرونده ای به نام certiorari را صادر کرد یخچال شمال غربی که اگر برای شرکت پیدا کند، به کارفرمایان این امکان را می دهد که علیه اتحادیه هایی که عمداً وارد خسارت به اموال می شوند، دعوای قضایی را پیگیری کنند. در آنجا، یک اتحادیه زم، که می خواست بتن ریزی کند، به یک پیمانکار بتن ضربه زد که عملاً بتن را از بین برد و چندین هزار دلار برای کارفرما هزینه کرد. کارفرما بر اساس تئوری جرم عمدی شکایت کرد، اما در دادگاه تجدید نظر، دادگاه استیناف به این نتیجه رسید که وقتی فعالیتی (مانند اعتصاب در این مورد) مشمول بخش 7 یا 8 قانون کار باشد، دادگاه های ایالتی و فدرال باید به تعویق بیفتند. به هیئت مدیره از آنجایی که هیئت مدیره این فعالیت را محافظت شده تشخیص داده است (و در نتیجه کارفرما قادر به جبران خسارت نیست)، تصمیم مساعد دیوان عالی ابزاری را که اتحادیه ها برای اعمال حدا،ر خسارت اقتصادی (و در عین حال قانونی) در اختلافات کارگری استفاده کرده اند حذف می کند.

Magic 8 Ball می گوید این استخیلی مشکوکاین «کمک» پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی، در اولین فرصت، به کارفرمایان خواهد رسید.

© Polsinelli PC، Polsinelli LLP در کالیفرنیابررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 362


منبع: https://www.natlawreview.com/article/outlook-not-so-good-employer-s-guide-to-nlrb-s-2023-agend،