پوستر حقوق محل کار EEOC پس از 13 سال به روز شد


Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

پنجشنبه 20 اکتبر 2022

در 19 اکتبر 2022، کمیسیون فرصت های شغلی برابر ایالات متحده (EEOC) خود را منتشر کرد.حقوق خود را بشناسید: تبعیض در محل کار غیرقانونی است“پوستر، به روز رس، “فرصت شغلی برابر قانون استپوستر و مکملی که بسیاری از کارفرمایان م،م به ارسال آن هستند. پوستر خلاصه ای از قو،ن فدرال اعمال شده توسط EEOC است که تبعیض شغلی یا تلافی جویانه را بر اساس ویژگی ها یا فعالیت های محافظت شده ممنوع می کند. این اطلاعات شامل یک پیوند کد QR جدید است که به کارگران و متقاضیان دسترسی سریع به دستورالعمل‌ها برای ثبت اتهام تبعیض در محل کار با EEOC را ارائه می‌دهد.

EEOC شناخته شده است تغییرات کلیدی زیر در پوستر:

  • “از زبان و قالب بندی ساده استفاده می کند”؛

  • “توجه می کند که آزار و اذیت نوعی تبعیض ممنوع است”؛

  • «توضیح می‌دهد که تبعیض ، شامل تبعیض بر اساس بارداری و شرایط مرتبط، گرایش ، یا هویت ،تی است». و

  • “اطلاعاتی را در مورد تبعیض حقوق برابر برای پیمانکاران فدرال ارائه می دهد.”

صفحه دوم پوستر پیمانکاران و پیمانکاران فرعی فدرال و برنامه ها یا فعالیت های دریافت کننده کمک مالی فدرال را پوشش می دهد. بخش پیمانکار فدرال شامل اطلاعاتی است که قبلاً در پوستر تکمیلی جداگانه “EEO قانون است” موجود بود. اطلاعات گنجانده شده دارای بخشی در مورد رازداری پرداخت ها، گنجاندن گرایش ، و هویت ،تی به ،وان ک، های محافظت شده تحت فرمان اجرایی 11246، و زبان به روز شده بر اساس مقررات تحت قانون کمک به کهنه سربازان دوره ویتنام در سال 1974 است.

پوستر جدید همچنین معرفی مختصری از دفتر برنامه های انطباق با قرارداد فدرال (OFCCP) و چندین روش تماس ارائه می کند. کارفرمای، که به دنبال به روز رس، پست هستند می توانند نسخه هایی از پوستر را به زبان های ،یسی و اسپ،ایی و اطلاعات بیشتر را در وب سایت EEOC بیابند.

© 2022، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 293


منبع: https://www.natlawreview.com/article/eeoc-updates-eeo-law-poster-after-nearly-13-years