پرونده وزارت مالیات وزارت دادگستری آمریکا ادعا می کند که IRS بیش از 1.3 میلیارد دلار تقلب کرده است


اولین تعقیب کیفری مروجین حق ارتفاق حفاظتی سندیکایی در 18 ژوئیه 2023 آغاز شد و ،ت پرونده خود را علیه متهمان جک فیشر، جیمز سینوت و کلایتون ویبل مطرح کرد. یک وکیل دادگستری در بخش مالیات و، دادگستری به هیئت منصفه گفت که فیشر “متفکر” طرحی برای کلاهبرداری از ،ت برای بیش از 1.3 میلیارد دلار از طریق افزایش تقلبی ارزیابی زمین های اهدایی برای اه، حفاظتی، جعل و “تعدی ، اسناد، بازگرداندن اسناد، چک ها، و غیرقانونی ، ماهیت” است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات.»

بر اساس تئوری ،ت، فیشر به مشتریان معامله ای شبیه به یک «ماشین فروش خودکار» پول تقلبی ارائه می دهد – به ازای هر 1 دلاری که سرمایه گذاری می کنند، 4.50 دلار پس می گیرند. فیشر سپس از متخصصان ماهر از جمله CPAها، وکلا، ارزیاب‌ها و مروجین استفاده می‌کند تا اسناد و مدارک متقاعدکننده‌ای ایجاد کند تا این مشتریان، IRS و در نهایت دادگاه مالیاتی را فریب دهد تا باور کنند این معاملات سرمایه‌گذاری‌های قانونی املاک و مستغلات است.

یکی از موضوعات کلیدی که باید در طول آزمایش به آن پرداخته شود، ارزش بازار منصفانه (FMV) اهدای حق ارتفاق حفاظتی در زمین به منظور حفاظت است. ،ت FMV را اینگونه تعریف کرد که یک ،یدار مایل برای زمین در بازار آزاد به فروشنده مایل پرداخت می کند. ،ت تشخیص داد که ارزیاب‌ها مانند Weibel می‌توانند از رویکردهای مختلفی برای تعیین FMV زمین استفاده کنند، مانند رویکرد مقایسه فروش، که زمین را با سایر قطعات با بالاترین و بهترین استفاده مشابه مقایسه می‌کند، یا رویکرد درآمد، که توسعه آینده زمین را برای تعیین ارزش امروزی در نظر می‌گیرد. با این حال، هنگام بررسی ارزیابی‌های زمین زیربنای کمک‌های خیریه سازمان‌دهی‌شده توسط متهمان، ،ت ادعا می‌کند که تحولات در نظر گرفته شده توسط ارزیابی‌ها در نهایت از نظر فیزیکی یا قانونی مجاز نبوده است، زیرا در برخی موارد، زمین به‌طور من، برای توسعه منطقه‌بندی نشده بود و متهمان در تلاش برای تغییر منطقه ش،ت خورده‌اند. بر اساس کیفرخواست، فیشر در جلسات ضبط شده اظهار داشت که «وقتی به آن رسیدگی می‌کنید، همه این ارزیابی‌ها حدود 30 درصد بیشتر از آنچه باید باشد، می‌شوند.» والتر «تری» رابرتز، یک ارزیاب که اعتراف به گناه به گفته دادستان ها، انتظار می رود که به یکی از اتهامات توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده در ماه مه، بر اساس توافق نامه خود با ،ت در رابطه با ارزیابی هایی که او و ویبل برای فیشر ایجاد کرده اند، شهادت دهد.

،ت همچنین ادعا کرد که – پس از اهدای کمک مالی – متهمان ،ر مالیات خیریه حاصل را با مشتریان جدید با چک‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی به اشتراک می‌گذارند. اسناد ساخته شده ظاهراً نشان می دهد که مشتریان قبل از پایان سال مالیاتی برای مطالبه بخشی از ،ر مالیات خیریه در آن سال سرمایه گذاری کرده اند، در حالی که مشتریان واقعاً تا سال بعد سرمایه گذاری نکرده بودند. کیفرخواست مثالی از یک مشتری ارائه می دهد که در میانه فصل مالیات در سال 2017 برای ،ید 100000 دلار اضافی سود “برای سال 2016” تماس گرفت. به گفته ،ت، اثر این بخش از طرح کاهش بار مالیاتی برای این مشتریان به‌طور م،ق، پس از بسته شدن پنجره فرصت سال قبل خواهد بود.

انتظار می‌رود دادگاه چند هفته به طول بینجامد و از صاحبان اصلی زمین اهدایی، دیگر ارزیابان زمین که با متهمان کار می‌،د، همدست، که به جرم همکاری با متهمان در طرح‌های ادعایی اعتراف کرده‌اند و مامور مخفی که در جریان تحقیقات ،ت از متهمان مخفیانه از متهمان ضبط می‌کرد، انتظار می‌رود شهادت بدهند. پولسینلی به نظارت بر محاکمه برای پیشرفت های بیشتر و ارائه پوشش اضافی ادامه خواهد داد.

© Polsinelli PC، Polsinelli LLP در کالیفرنیابررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 202


منبع: https://www.natlawreview.com/article/government-،erts-defendants-lied-and-cheated-irs-out-over-13-billion-government-s