پاسخ دادن به سوالات متداول حقوقی وام دهی شما


این مقاله برخی از سوالات تکراری را ارائه می دهد که هر از گاهی از سوی وام دهندگان مختلف مطرح می شود. آنها از آن دسته سوالاتی هستند که باعث می شود لحظه ای توقف کنیم و (معمولا) می گویند بیایید در این مورد با حقوقی صحبت کنیم.

سوال: آیا فردی می تواند از وکالتنامه (POA) استفاده کند تا شخص دیگری (نماینده) اسناد وام را برای اشخاص حقوقی درگیر امضا کند؟ فرد تنها عضو این نهادها است.

پاسخ: نه واقعا. یک POA به یک نماینده قدرت می دهد تا از طرف فرد عمل کند، نه یک شرکت یا سایر اشخاص حقوقی. اگرچه به ،وان یک عضو تنها به نظر نمی رسد تفاوت زیادی بین هویت فرد و هویت موجودیت وجود داشته باشد، اما هنوز حرکت درستی نیست. به منظور دادن اختیار به نماینده برای اقدام از طرف نهاد، از تصمیمات یا رضایت برای تبدیل نماینده به امضای مجاز استفاده کنید. از دیدگاه وام دهنده، شما می خواهید مطمئن شوید که تشریفات لازم را برای جلوگیری از ادعایی که نماینده مجاز به امضای آن نبوده و در نتیجه اسناد شما را باطل می کند، دارید.

سوال: آیا می توانم اعتمادی داشته باشم که به تنهایی وام گیرنده من باشد؟

پاسخ: بستگی دارد. این وضعیتی است که مست،م نگاه ، به جزئیات در دست است. برخی از تراست ها توسط اعطاکننده به ،وان “تراست زنده” ایجاد می شوند که اغلب به ،وان وسیله ای برای محافظت از دارایی ها و همچنین تامین ذینفعان استفاده می شود. ممکن است فرد بخش قابل توجهی از دارایی های خود را به تراست منتقل کرده باشد. ممکن است اعتماد دارای ذینفع، باشد که قرار است دارایی ها در یک نقطه خاص بین آنها توزیع شود. اگر چنین است، باید تجزیه و تحلیلی انجام دهید که آیا در صورت نیاز به اجرای اسناد خود قادر به دستیابی به آن دارایی ها هستید یا خیر. ساختار بهتر این است که هم اعتماد و هم شخص اعطاکننده را به ،وان طرف اسناد وام داشته باشید.

مواقعی وجود دارد که اعطاکننده امانت فوت کرده است یا وام گیرنده درخواست می کند که از امانت به ،وان ضامن جایگزین استفاده کند. در آن صورت و به طور کلی، هدف تراست، توزیع دارایی ها مطابق با شرایط آن است. اگر وام قبلا وجود داشته باشد، اعتماد باید دارای مقرراتی باشد که به موجب آن باید قبل از توزیع دارایی ها، بدهی ها پرداخت شود. در غیر این صورت، دوام تراست به ،وان یک طرف ممکن است محدود به زم، باشد، ی،ی فقط تا زم، که توزیع نشده باشد دارایی خواهد بود.

یکی از ساختارهایی که باید در نظر گرفت این است که اعتماد به ،وان وام گیرنده و فرد به ،وان ضامن باشد، به ویژه در مواردی که بیشتر دارایی های فرد به تراست منتقل شده است. در هر صورت، باید به توافق نامه اعتماد نگاه کنید و همچنین تعیین کنید که اعتماد دارای چه دارایی هایی است و چه چیزی ممکن است نزد فرد باقی بماند. اغلب شما می خواهید که اعتماد و همچنین “بدن گرم” در قبال وام متعهد شوند.

سوال: من باید برخی اما نه همه وثیقه اموال شخصی را از UCC-1 خود آزاد کنم. من چطوری این کارو بکنم؟

پاسخ: اگر این آزادسازی جزئی وثیقه باشد، فرم UCC-3 دو گزینه را ارائه می دهد: اصلاح یا خاتمه. بسته به جزئیات، ممکن است بخواهید شرح وثیقه خود را اصلاح کنید تا فقط دارایی شخصی را نشان دهید که همچنان بر روی آن حق حبس دارید. به یاد داشته باشید که بایگ، UCC-1 برای اطلاع سایر طلبکاران بالقوه است که شما وثیقه خاصی دارید. به نظر من، اصلاح شرح وثیقه راهی است برای نشان دادن مثبت آنچه که مشمول حق شما باقی مانده است. در حالی که می تو،د از گزینه خاتمه استفاده کنید، این امر مست،م آن است که طرف بعدی هر دو پرونده را بررسی کند تا مشخص کند چه چیزی باقی مانده و چه چیزی منتشر شده است.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/maybe-we-s،uld-call-legal-answers-to-commonly-recurring-questions-lenders