وکیل در مشهد شماره وکیل 09159799087 مشاوره حقوقی رایگان گروه وکلای افرا وکیل

این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند.

  • وکیل‌ها باید بر اساس نوع پرونده و نیازهای موکل خود، فعالیت‌هایی را انجام دهند که این کارها کاملا اختیاری هستند و وکیل آن‌ها را به درخواست موکل انجام می‌دهد.
  • ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد.
  • دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید.

دادخواست حذف مشخصات غصبی از شناسنامه جهت مشاوره با وکیل شناسنامه در مشهد با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ تماس بگیرید. مشاوره حقوقی ما بصورت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با تماس به دفتر موسسه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.این مشاوره در روزهای اداری 24ساعته می باشد و هرزمان که نیاز به دریافت مشاوره داشتین می توانید اقدام کنید. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. در اصل شما باید با توجه به موضوع پرونده‌تان وکیلی متخصص را انتخاب کنید و سراغ هر شخصی نروید.

شرایط فسخ قرارداد | آثار حقوقی فسخ قرارداد

راه اول آزمایش DNA است، این آزمایش نسبیت را از نظر ژنتیکی بررسی می‌کند و صحت آن کاملا تایید شده و درصد خطا در آن کم است، اگرچه از نظر کارشناسان مذهبی این مسئله زمانی مورد تایید است که برای قاضی ثابت شده باشد که ادعای نسبت صحت دارد، برخی از کارشناسان نیز این راه را کاملا باطل می‌دانند. همیشه در مورد مهریه شنیده‌ایم که “عندالمطالبه” است یعنی هر زمان که زوجه طلب مهریه کند، زوج موظف است آن را پرداخت نماید، اما در مورد مهریه “عندالاستطاعه ” زن زمانی می‌تواند مهریه اش را طلب کند که مرد توانایی پرداخت آن را داشته باشد. با این اوصاف در مهریه عند الاستطاعه توانایی مالی زوج است که تعیین کننده پرداخت مهریه خواهد بود. عسر و حرج یکی از قواعد فقهی است که در روابط زوجیت نیز قابل اعمال است.

نمونه دادخواست تدلیس در نکاح | فسخ نکاح

برای انتخاب بهترین وکلا مشهد نیاز است که حتما یک‌ سری نکات ساده اما مهم را در نظر داشته باشید تا بعداً دچار برخی مشکلات احتمالی نشوید. بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید. وکلای دعاوی مدنی به موکلان کمک می کنند تا از اشخاص مسئول در مورد مسائل مدنی شکایت کنند یا در برابر دعوی مدنی دفاع کنند. دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند. زیرا دعوای مدنی به هر اقدام حقوقی اطلاق می شود که در آن به جای مجازات کیفری، از طرفی وجه یا نوعی عمل خواسته شود.

وکیل پرونده‌های کیفری و دادگاه انقلاب در مشهد

به همین دلیل هم توصیه می‌شود متناسب با موضوع پرونده‌تان از بهترین وکیل در شهر مشهد راهنمایی بگیرید. ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد. این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است.