وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت

طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید. شایان ذکر است که در سال ۱۳۷۹ قانون برنامه‌ی ۵ ساله‌ی سوم توسعه‌ی اقتصادی کشور تصویب شد و در ماده‌ی ۱۸۷ آن قانون مقرر گردیدکه قوه‌ی قضائیه نیز می‌تواند رأسا وکلایی را تحت نظر و نظارت خود به امور وکالتی مشغول نماید. متعاقب آن تشکیلاتی برای این منظور تحت نظر و نظارت مستقیم قوه‌ی قضائیه با نام «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه»‌ تشکیل گردید و وکلایی نیز در پی آن و در سال‌های اخیر توسط این مرکز به عنوان وکیل پذیرفته شده و با صدور پروانه‌ی وکالت به امور وکالتی اشتغال یافته‌اند. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. ایشان سه دوره عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بوده اند.

  • یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است.
  • با حضور وکیل، موکل بدون سردرگمی می‌تواند روند پرونده خود را پیش برد، آیا می‌دانید این وکیل ایرانی در چه پرونده‌هایی کمک حال خواهد بود؟ در ادامه انواع پرونده‌هایی که به حضور وکیل نیاز دارند را برای شما نام می‌بریم.
  • حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت.
  • تمامیه وکلای این موسسه به صورت تخصصی در پرونده های حقوقی فعالیت میکنند و همین موضوع باعث شده که بیشتر موکلان از وکلای موسسه آسایش گستران راضی باشند.

میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. مهاجرت از طریق کار روشی است که به تخصص و تجربه شخص مهاجر تکیه دارد و کاری که شخص در کشور مقصد پیدا می کند هم باید در همین زمینه باشد. در روش دریافت اقامت از طریق تمکن مالی شخص متقاضی باید اثبات کند که هزینه های زندگی در کشور مقصد از قبیل هزینه معیشت و مسکن را می تواند بدون کار کردن و از محل منابع درآمدش تامین کند. مهاجرت با ثبت شرکت بیشتر مناسب افرادی است که پیش از مهاجرت به اصول شرکت داری و اداره کسب و کار و در کل کارآفرینی آشنایی کافی دارند و می توانند همان ایده ها و موضوعات تجاری را در کشور دلخواه خود اجرا و البته مدیریت کنند. یک وکیل خوب و کاربلد سال ها در حوزه های تخصصی وکالت انجام داده و تجربیات خوبی را به دست آورده است.

‌آشنایی با وکیل اخذ شناسنامه اتباع در تهران

تکالیف ارائه شده و زمانبندی دوره برای هر دو گروه مختلف بوده و دارای حجم اختیارات متفاوتی نیز است. فعالیت تخصصیدفتر مهاجرتیما به عنوان یک تیم متخصص وکیل مهاجرت در طول سالها ، بهبرند IILشهامت و جسارت می دهد تا ادعای حفظ حقوق و منافع موکلینش را در محیط بین المللی با افتخار مطرح کند. اگر مهاجرت را یک کشور فرض کنیم وکلای مهاجرت ایران در تمام استانها ٬ شهرها و روستاهای این کشور حضور فعال داشته و یک وکیل مهاجرت کهنه کار و متخصص محسوب می شود . طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند. چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد. بهترین وکیل در امور کیفری، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل اسناد و غیره فعالیت می‌ کند.

. وکیل طلاق

مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی انجام امور زندگی خود را تعیین کند. یکی از مهم ترین امور زندگی که تا حدودی انجام آن به یک فرد متخصص وابسته است، مسائل قانونی میباشد. همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد . افراد بسیار زیادی ترجیح lمی دهند تا با کمک یک وکیل در ایران که خبره و متبحر می باشد، امورات قانونی زندگی خود را مدیریت کنند.

از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید.