وکیل خوب در اصفهان لیست 10تایی بهترین وکیل خوب در اصفهان-پرتو وکیل

از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید. دعاوی حقوقی شامل مسائل و پرونده های بسیار گسترده ای میگردد که در این مبحث نمی گنجد. دفتر وکالت خانم مریم پارسا وکیل اصفهان آماده ارائه خدمات حقوقی ، مشاوره حقوقی و وکالت در زمینه انواع دعاوی حقوی در اصفهان می باشد. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد.

  • در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.
  • وکیل باید به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری که بر علیه موکلش مطرح شده است رسیدگی کند.
  • اگر پرونده شما یک پرونده مهم و حیاتی است، با یک وکیل شناخته شده در همان موضوع مورد نظر شما در اصفهان مشورت کنید.
  • شاید شما هم جزء اشخاصی باشید که در هنگام نیاز برای گرفتن وکیل از جمله وکیل خانواده و وکیل مهاجرتجهت مراجعه به مراجع قضایی یا اخذ مشاوره حقوقی، ترجیح می دهید که یک وکیل پایه یک قوه قضاییه این امور را برای شما بر عهده بگیرد.
  • با توجه به اینکه برخی از وکلا در طول سال های فعالیت خود می توانند پرونده هایی را که صرفاً حقوقی هستند به عهده بگیرند، لذا مهارت و تجربه آنها بیشتر در زمینه دعاوی و امور حقوقی است.

آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند. متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند.

حسن محجوب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، وکیل متخصص با 9 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی استارتاپ‌ها ،اعسار ، تملک اپارتمان‌ها ، خانواده، شرکت‌های تجاری، ملکی و غیره فعالیت درخشان داشته است. دارای شماره مجله خبری وکالت پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است. وکیل ومشاور حقوقی شركت‌ها و موسسات بزرگ اصفهان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه و کار بلد است.

ادامه حقوق مهاجرت

آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است. فضای مجازی ضمن تسهیل بسیاری از امور، متاسفانه همواره دارای مشکلاتی بوده و می باشد که اعتماد و انتخاب وکیل از این طریق نیز یکی از این موارد می باشد.

دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

یکی دیگر از وظایف وکیل این است که اطلاعات لازم را برای دفاع از موکل خود جمع آوری کرده تا بتواند در محاکم به بهترین نحو از وی دفاع کند. • وکیل باید در نهایت صورت حساب وکالت خود را که شامل تمام هزینه‌هایی که برای پیشبرد پرونده کرده است به موکل بدهد. حضور وکیل خانواده اصفهان در پرونده های خانوادگی باعث تسریع امور – عدم حضور زوجین در جلسات می شود.

وکیل شما باید بتواند بر اساس اطلاعاتی که در طول مشاوره اولیه به شما ارائه شده است، برآورد هزینه دقیقی را در اختیار شما قرار دهد. شما باید مطمئن شوید که وکیلی که انتخاب می کنید دارای تجربه و تخصص در زمینه حقوقی مورد نیاز شما باشد. حوزه های حقوقی مختلفی در دنیای حقوق وجود دارد و اکثر وکلا ترجیح می دهند بر روی یک حوزه یا حوزه های محدود یا خاص تمرکز کنند. حساسیت به خرج داده و با یک وکیل با تجربه پایه یک دادگستری مشورت نمایید. جهت تنظیم برگه دادخواست و نوشتن دادخواست بدون عیب و ایراد با ما همراه باشید. به دلیل گذراندن دوره های تخصصی در زمینه قرارداد ها و شرکت ها و پرونده های ثبتی و املاک و بعضا در زمینه های کیفری و جنایی نیز مشغول به فعالیت می باشند.

زیرا که این امکان وجود دارد که مسئله‌ی حقوقی پیش آمده برای ما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. وکیل خوب اصفهان باید برای موکل خود که شخص حقوقی خصوصی است کلیه کارهایی که برای ایجاد تغییرات در ساختار، انحلال شرکت و … لازم است را انجام دهد. به طور کلی زمانی که استحکام رابطه زناشویی از بین می رود و میان زوجین تنش و ناسازگاری ایجاد می شود، آن ها طلاق را به عنوان یک راه حل در نظر می گیرند. البته گاهی طلاق واقعا راهکاری سازنده است اما در برخی از موارد نیز زوجین می توانند با دریافت مشاوره‌های مناسب زندگی خود را ادامه دهند.

مشاوره با بهترین وکیل در اصفهان

بروزترین و جامع ترین بانک کتب حقوقی به صورت pdf با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار داده خواهدشد و می توانید با دانلود کتاب های حقوقی دانش خود را افزایش دهید. واقعا نمی دونم چجوری باید تشکر کنم از مشاوره های رایگان قضائی که به من دادین، من وخونوادم تا ابد مدیون شما هستیم، اگر که مشاوره های تلفنی شما نبود معلوم نبود چجوری می تونستیم به حقمون برسیم. 2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. و خیالتون از بابت هزینه ها و تخصص وکیل راحت و تمرکزتون رو روی بقیه امور قرار دهید. ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند.

سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های استان اصفهان شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم. بنابراین در این مقاله، ابتدا، به معرفیلیست وکلای کانون وکلا اصفهانپرداخته، سپسلیست وکلا قوه قضاییه اصفهانرا ارائه نموده و در پایان، مهم ترین نکات مربوط بهمشاوره انتخاب وکیل در استان اصفهانرا توضیح می دهیم. وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید. وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.