وکیل آنلاین در شیراز 09178002693 وکیل آنلاین آقا در شیراز-پرتو وکیل

محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

  • از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند.
  • این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.
  • بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به گروه وکلای آریا دادیار، به فهرستی از وکلا دسترسی داشته باشید.
  • همچنین باید دارای سابقه درخشان در عرصه کاری و مسائل حقوقی باشد تا بتواند به شما کمک کند و مسائل حقوقی شما را رفع کند.

با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند.

جناب آقای منوچهر حاجی زاده کارآموز

در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. دفتر حقوقی وکیل شیراز با گروهی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته قوه قضاییه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت خود را در شیراز و شهرهای مختلف استان فارس و سایر استان‌های کشور شروع کرده است. وکیل مواد مخدر در شیراز وظیفه دارد به همه موکلان خود، مشاوره حقوقی بدهد. در صورتی که به فرایند پرونده های مربوط به مواد مخدر توجه نمایید، متوجه این جریان می شوید که تعداد بیشماری از متهمان و اشخاصی که به مجازات کیفری محکوم شده اند، آگاهی درست و صحیحی از فرآیند قانونی پرونده نداشته اند و این امر سبب شده تا مرتکب جرم گردند. از راحتترین روش ها جهت کسب آگاهی در رابطه با مواد مخدر و قوانین کیفری مربوط به آن، تماس با یک وکیل مواد مخدر شیراز است.

وکیل حقوقی در شیراز

بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. راه دیگری که بتوان بهترین وکیل در شیراز پیدا کرد، مراجعه به سایت وکلا و یا سایت های معتبری که این وکلا را معرفی کرده اند می باشد، در واقع با استفاده از سوابق یک وکیل و میزان رضایت موکل هایی که وکیل خود را انتخاب کرده اند، می توان به یکی از آنها اعتماد کرد و با ملاقات حضوری و مشاوره تخصصی در مورد پرونده، بهترین تصمیم و انتخاب را گرفت. امروزه دعاوی حقوقی یکی از مسائلی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود درگیر آن شده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. خبرنگار وکلاپرس در حال برقراری ارتباط با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای منطقه فارس درباره صحت و سقم این اخبار، علت بازداشت و … است. به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد مجله خبری وکالت پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود. وکیل اثبات مالکیت شیراز (وکیل اثبات مالکیت ملک) یکی از پیچیده‌‌ترین و در عین حال رایج‌ترین نوع دعاوی، دعاوی اثبات مالکیت است. چراکه مسائل ملکی به دلیل جنبۀ مالی آن از حساسیت شایانی برخوردار است….