هوش مصنوعی Chronicles

یکی از مراحل اولیه سئو و بهینهسازی سایت، تولید محتوای صحیح و استاندارد است. YMYL یا Your Money Your Life (بهمعنای پول تو، زندگی تو) مفهومی بنیادین برای سیستمهای ردهبندی کیفی است. E-A-T حروف اول کلمات «Expertise» و «Authoritativeness» و «Trustworthiness» و بهمعنای «تخصص»، «مورداعتماد» و «موثق» است. قیمت کارتهای گرافیک؛ کدام یک برای شما مناسب است؟ تحقیق کلمه کلیدی باعث میشود که شما راحتتر، به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید و بینشی عمیق از نحوه جستجوی کاربر هدف خود پیدا نمایید. باتری هایی مثل باتری لپ تاپ لنوو لجیون 5 که 60 وات بر ساعت حجم دارد میتواند تا 3-4 حداکثر شما را همراهی کند و پس از آن باید لپ تاپ خود را به شارژ بزنید. نهایت توان مصرفی RX 6700 XT به ۲۳۰ وات میرسد که توسط ۱ عدد کانکتور ۸ پین و یک عدد کانکتور ۶ پین تامین میشود. گاها شاید لازم باشد از یک پردازنده قوی در کنار کارت گرافیک مناسب برای بازی استفاده کنید. مورد بعدی که شاید بهتر باشد فراموش نکنیم، قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا برای بهبود رزولوشن تصویر یا DLSS است. این کارتها برای اجرای بازیها با رزولوشن 1080p یا کمتر با تنظیمات متوسط یا پایین کافی هستند و از 7 تا 14 میلیون تومان بسته به مدلهای مختلف قیمت دارند.

در دسته بالاتر، کارت های گرافیک میانرده را داریم که از هدستهای واقعیت مجازی هم پشتیبانی میکنند و برای گیمینگ با رزولوشن 1080p و تنظیمات گرافیکی بالا بهترین انتخاب هستند. میزان حافظه (خیلی مهم): اگر میخواهید با رزولوشن 1080p و کیفیت خوب به انجام بازی بپردازید، باید به فکر تهیه یک کارت گرافیک با مقدار حافظه حداقل 6 گیگابایت باشید. اگر به دنبال گیمینگ با رزولوشن 1440p و یا اجرای بازیها در مانیتورهایی که رفرش ریت بالایی دارند هستید، باید به سراغ کارتهای گرافیک ردهبالای بازار مثل RTX 3070 یا RX 6800 و یا مدلهای قدیمیتر مثل GTX 1080 و RX Vega 64 بروید. حداقل کارت گرافیکی که برای گیمینگ نیاز دارید کارتهای جدید GTX 1650 یا RX 5500 XT کارتهای قدیمیتر GTX 1060 و GTX 1050 یا RX 560 تا RX 590 هستند. ارزانترین کارت گرافیکی که در این راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ برای اجرای بازیهای چند سال گذشته و با کیفیت پایین پیشنهاد میکنیم GT 1030 و RX 550 هستند که چیزی حدود 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. اما اگر مانیتوری با پشتیبانی از G-Sync دارید، خرید کارتهای انویدیا به شما پیشنهاد میشود. از نظر شکل ظاهری لینکها عموما رنگی متفاوت با رنگ متن اصلی دارند تا به چشم بیایند و ممکن است خطی هم زیر متن آن دیده شود.

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید کارت گرافیک باید به آن توجه کنید، قدرت جیبتان است. اما اکنون اما تقریبا تمام کارتها از جمله بهترین کارت گرافیک های گیمینگ به پایینترین قیمت خود طی چندین ماه گذشته رسیدهاند. شما باید محتوای خود را در معرض دید آنها گذاشته و همینطور آنها را به تعبیه لینکهای مورد نظرتان در وبسایتهای خودشان ترغیب کنید. این تصمیمی است که خود شما باید بگیرید. Nvidia و AMD اخیراً در تلاش برای افزایش GPU های بازی هستند و احتمالاً نسل بعدی GPU ها به زودی عرضه می شوند که با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر از نسل های قبلی خود هستند. اما تا به اینجا به طور کلی حدود 30 عنوان AAA با پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو عرضه شدند. نکاتی قبل از خرید کارت گرافیک گیمینگ؛ کدام مشخصات کارت گرافیک مهم هستند؟ اندازه کارت (خیلی مهم): کارتهای گرافیک معمولاً دارای اندازههای مختلفی هستند، اما کارتهای مخصوص بازی معمولاً بزرگتر طراحی میشوند تا سیستمهای خنککننده به راحتی روی آنها تعبیه شود.