هماهنگی طرح های املاک و طرح های جانشینی کسب و کار


وارد و اسمیت، PA، موسسه حقوقی کارولینای شمالی

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

هر ،ب و کاری باید اسنادی داشته باشد که مالکیت، مدیریت و ساختارهای حاکمیتی آن را تأیید کند.

اگر ،ب و کار بیش از یک مالک داشته باشد، اسناد باید به انتقال منافع و کنترل مالکیت بپردازند. اگر مالک(ها) امیدوار به فروش ،ب و کار یا انتقال آن به خانواده، کارمندان یا دیگران باشد، چنین اسنادی حیاتی است. یک وکیل با دانش و تجربه در چنین موضوعاتی باید درگیر اطمینان از اینکه ،ب و کار دارای مستندات متفکرانه ای است که به طور خاص برای آن تجارت تنظیم شده است، مشارکت داشته باشد.

هر فردی باید یک طرح املاک داشته باشد. مرگ اغلب در زمان غیرمنتظره ای اتفاق می افتد، بنابراین عاقلانه است که اسناد و مدارکی در اختیار داشته باشید تا نحوه رسیدگی به دارایی های شما و اینکه چه ،ی مسئول پایان دادن به امور شما خواهد بود. علاوه بر این، داشتن مدارکی برای اجازه دادن به ،ی که در صورت ناتو، شما برای شما اقدام کند مهم است و باعث صرفه جویی در هزینه ها و اختلافات می شود. مانند مسائل تجاری، یک وکیل با دانش و تجربه در مورد مسائلی که ممکن است پیش بیاید و گزینه های رسیدگی به آنها باید در مشاوره و مستندسازی یک طرح املاک مشارکت داشته باشد.

به دلیل پیچیدگی های ذاتی در مسائل برنامه ریزی تجاری و املاک، یافتن یک وکیل واحد که بتواند هر دو کار را انجام دهد بسیار نادر است. به همین دلیل، یک ،ب‌وکار معمولاً یک وکیل دارد که امور تجاری آن را مدیریت کند، در حالی که صاحبان ،ب‌وکار وکیل دیگری دارند که طرح‌های املاک خود را در محل قرار دهد. این حیاتی است که یک دست بداند طرف دیگر چه می کند. عدم هماهنگی برنامه‌ریزی جانشینی ،ب‌وکار با طرح‌های املاک مالکان می‌تواند دستوری برای فاجعه باشد.

موارد زیر تنها تعدادی از مشکلاتی است که ممکن است در صورت عدم هماهنگی طرح جانشینی ،ب و کار و طرح املاک ایجاد شود:

  • منافع مالکیت در ،ب و کار به شخصی منتقل می شود که نمی تواند مالک آن باشد. اگر ،ب‌وکار چند مالک داشته باشد، ممکن است محدودیت‌هایی برای انتقال منافع در اسناد حاکم بر ،ب‌وکار وجود داشته باشد. نقل و انتقال ادعایی منافع در ،ب و کار تحت اسناد برنامه ریزی دارایی مالک ممکن است محدودیت های انتقال اسناد حاکم را نقض کند. علاوه بر این، ،ب و کارها اغلب مشمول مقرراتی هستند که افرادی را که می توانند در آن منافع داشته باشند، محدود می کند. ،ب‌وکارهایی که خدمات حرفه‌ای مانند مهندسی، پزشکی یا دندان‌پزشکی یا مشاوره حرفه‌ای را ارائه می‌کنند، معمولاً فقط ممکن است متعلق به افرادی باشد که دارای مجوز برای انجام این حرفه خاص هستند. برای ،ب‌وکارهایی که در تولید، توزیع یا فروش الکل فعالیت می‌کنند، صاحبان منافع آن‌ها تحت بررسی سوابق قرار می‌گیرند و ممکن است به دلیل محکومیت‌های کیفری خاص رد صلاحیت شوند. دلالان پیاده، فروشندگان ف،ات گرانبها و سایر صنایع، سیستم های نظارتی خود را برای حرکت دارند. تخطی از چنین قو،ن نظارتی می تواند حل و فصل هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد و در بدترین حالت ممکن است ،ب و کار را مجبور به توقف فعالیت کند.

  • منافع مالکیت در ،ب و کار به گونه ای منتقل می شود که بن بست ایجاد می کند. یک مثال بسیار رایج شامل والدینی است که دارایی خود را به طور مساوی به دو فرزند خود می سپارند، به طوری که هر فرزند 50 درصد از سود ،ب و کار را به خود اختصاص می دهد. اگر اسناد حاکم بر ،ب و کار نیاز به رای ا،ریت داشته باشد و هیچ مک،زمی برای ،وج از بن بست نداشته باشد، ،ب و کار ممکن است آسیب ببیند. گونه‌ای متفاوت از این مشکل زم، رخ می‌دهد که اسناد ،ب‌وکار نیاز به تأیید یکپارچه اقدامات داشته باشند و مالکیت به چندین فرزند داده شود. حتی اگر ا،ریت کودکان موافق باشند که یک اقدام به نفع تجارت است، یک کودک مشکل گرگ تنها می تواند اقدام را وتو کند و اساساً ،ب و کار و سایر کودکان را گروگان نگه دارد.

  • اسناد تجاری مست،م باز،ید منافع بدون در نظر گرفتن نحوه باز،ید سرمایه هستند. معمولاً، اسناد یک تجارت مست،م آن است که پس از فوت مالک، سود مالک توسط ،ب و کار یا سایر مالکان ،یداری شود. اگر لازم باشد قیمت ،ید به صورت نقدی پرداخت شود، اگر ،ب و کار یا سایر مالکان پول نقد در دست نداشته باشند، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. بیمه عمر می تواند برای جلوگیری از این مشکل مفید باشد، اگرچه اگر بیمه عمر ایجاد شود، باید توجه دقیقی به اطمینان حاصل شود که قرارداد ،ید و فروش و صاحبان و ذینفعان بیمه نامه ها ساختار من،ی دارند.

  • منافع مالکیت در یک شرکت S به سهامدار غیر واجد شرایط واگذار می شود. شرکت های S ممکن است در شرایط خاص پس انداز مالیاتی را برای مالکان فراهم کند. با این حال، محدودیت هایی در مورد اینکه چه ،ی ممکن است سهام یک شرکت S را داشته باشد، وجود دارد. نقض این محدودیت‌ها می‌تواند باعث خاتمه انتخابات شرکت S شرکت شود تا ،ب‌وکار مشمول رژیم مالیات مضاعف شرکت‌های C شود. به ،وان مثال، افرادی که بیگانگان غیر مقیم هستند (ی،ی نه شهروند ایالات متحده و نه مقیم) ممکن است سهام یک شرکت S را نداشته باشند. همچنین، تراست ها معمولاً ممکن است سهام یک شرکت S را نداشته باشند، اگرچه استثنائات خاصی وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق می توانند مالکیت تراست را بدون به خطر انداختن انتخابات شرکت S اجازه دهند.

مثال‌های بالا تنها نمونه‌ای کوچک از مشکلاتی است که ممکن است در صورت عدم هماهنگی طرح جانشینی یک ،ب‌وکار و طرح‌های املاک صاحبان آن ایجاد شود. مطمئن باشید تعداد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد. برنامه‌ریزی مؤثر مست،م بازبینی تمام اسناد مربوطه، از جمله اسناد سازم، ،ب‌وکار و هرگونه قرارداد اعتماد قابل اجرا است. یک مشاور آگاه می تواند به شما کمک کند تا از پیچیدگی های برنامه ریزی املاک و برنامه ریزی جانشین پروری برای محافظت از منافع خود عبور کنید.

© 2023 وارد و اسمیت، PA. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 118


منبع: https://www.natlawreview.com/article/has-your-business-attorney-met-your-estate-planning-attorney