نقض آب آشامیدنی ایمن Koloa Zipline و Kauai ATV


چهارشنبه 28 دسامبر 2022

KAUAI – امروز، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) توافقنامه پیشنهادی با Olegario و Anne Rivera Joint Trust (Rivera Trust)، مالک و اپراتور Koloa Zipline و Kauai ATV را برای حل و فصل ادعای نقض آب آشامیدنی سالم اعلام می کند. مقررات کنترل تزریق زیرزمینی قانون. از سال 2006، Rivera Trust مالکیت و اداره یک م،ن غیرقانونی و آلودگی‌زا با ظرفیت بزرگ (LCC) را دارد که به یک فروشگاه ،ده‌فروشی و محل ورود به تورهای ماجراجویی Kauai Zipline و ATV Company خدمات می‌دهد. استفاده از LCC بعد از 5 آوریل 2005 نقض مقررات فدرال است.

سال‌هاست که بهره‌برداری از هر م،ن بزرگی در کائوآی ممنوع شده است. مارتا ،من، مدیر منطقه ج، غربی اقیانوس آرام EPA گفت. EPA در نظر دارد اقدامات اجرایی را علیه اپراتورهایی که از این حوضچه‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند، که خطر جدی آلودگی منابع گرانبهای آب زیرزمینی هاوایی را به همراه دارد، انجام دهد.

EPA مجاز به صدور دستورات انطباق و/یا ارزیابی مجازات برای متخلفان از مقررات مربوط به آب آشامیدنی سالم است. EPA در آوریل 2021 با Rivera Trust همکاری کرد تا اطلاعات مربوط به دفع فاضلاب در ملک را جستجو کند. دو طرف اکنون به توافقی دست یافته اند که شامل جریمه 45000 دلاری و توافق برای بستن درست LCC تا 1 ژوئن 2023 و جایگزینی آن با یک سیستم فاضلاب تایید شده ،تی است.

آبگیرها فاضلاب خام تصفیه نشده را جمع آوری کرده و به داخل زمین رها می کنند، جایی که پاتوژن های بیماری زا و مواد شیمیایی مضر می توانند آب های زیرزمینی، نهرها و اقیانوس ها را آلوده کنند.

از زمان ممنوعیت فدرال در سال 2005، بیش از 3750 م،ن با ظرفیت بزرگ در هاوایی بسته شده است. با این حال، صدها نفر همچنان فعال هستند. در هاوایی بیش از هر ایالت دیگر از سدها استفاده می شود و چالشی منحصر به فرد را ایجاد می کند زیرا آب های زیرزمینی 95 درصد از کل منابع آب را برای این جزایر فراهم می کند.

برای تشویق نهادهای تحت نظارت به کشف داوطلبانه، افشای سریع و بستن سریع این سیستم‌های آلوده‌کننده، EPA برای شرکت‌هایی که فعالانه LCC‌ها را در دارایی خود پیدا کرده و می‌بندند، تخفیف‌های جریمه و مشوق‌های دیگری را ارائه می‌کند. اطلاعاتی در مورد نحوه افشای نقض احتمالی مخازن با ظرفیت بالا در دسترس است اینجا.

شما می تو،د اطلاعیه عمومی را مشاهده کنید: مجازات اداری پیشنهادی حل و فصل قانون آب آشامیدنی سالم. تراست مش، اولگاریو و آن ریورا اینجا.

بیشتر بد،د ممنوعیت فدرال و تعریف حوضچه با ظرفیت بزرگ.

بیشتر بد،د آبگیرها در هاوایی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گزارش تخلفات احتمالی از قو،ن و مقررات زیست محیطی، به EPA مراجعه کنید گزارش اجرایی سایت اینترنتی.

برای خواندن بی،ه مطبوعاتی کامل در وب سایت EPA اینجا را کلیک کنید.

© Copyright 2022 آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحدهبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 362


منبع: https://www.natlawreview.com/article/koloa-zipline-and-kauai-atv-to-pay-45k-to-resolve-safe-drinking-water-act-violation