نقشه پهنای باند FCC شکایات فراوانی در مورد عدم دقت دریافت می کند


پنجشنبه 22 دسامبر 2022

بیش از یک ماه پیش، FCC پیش نویس پیش تولید خود را منتشر کرد نقشه های پهن باند جدید. نقشه اولیه بر اساس داده‌های در دسترس بودن خدمات جمع‌آوری‌شده از ارائه‌دهندگان پهنای باند از طریق مجموعه داده‌های باند پهن (“BDC”) است و خدمات در دسترس را منع، می‌کند.[1] از 30 ژوئن 2022.[2]

انتشار نقشه پهنای باند فرآیندی را برای افراد و سایر نهادها آغاز کرد تا صحت داده‌ها را برای مکان‌های منفرد، هم از نظر در دسترس بودن سرویس و هم از نظر مکان‌های قابل سرویس، به چالش بکشند.[3] FCC راهنمایی در مورد نحوه ارسال یک را منتشر کرده است چالش در دسترس بودن و نحوه ارسال الف چالش مکان. از زمان انتشار نقشه، FCC نشان داده است که هزاران چالش فردی را دریافت کرده است.

نقشه پهنای باند نقشی اساسی در شناسایی مکان‌های “بدون سرویس” و “کم سرویس” ایفا خواهد کرد و بنابراین، هر ایالت چقدر واجد شرایط دریافت بودجه تحت برنامه 42.5 میلیارد دلاری سهام، دسترسی و استقرار پهنای باند (“BEAD”) خواهد بود. بر اساس قانون مشاغل زیربنایی و سرمایه گذاری. NTIA اعلام کرده است که “انتظار دارد” تخصیص های برنامه BEAD را تا 30 ژوئن 2023 اعلام کند.

فرآیند چالش به منظور بهبود دقت نقشه پهنای باند باز و ادامه خواهد داشت. با این حال، NTIA اعلام کرده است که چالش ها باید تا مهلت 13 ژانویه 2023 ارائه شوند تا در نسخه نقشه ای که در تخصیص بودجه BEAD استفاده می شود، در نظر گرفته شوند.[4][5]

در ماه پس از انتشار اولین پیش‌نویس، طیف گسترده‌ای از نهادهای ،تی و خصوصی ادعا کرده‌اند که داده‌ها نادرست هستند و در صورت عدم تصحیح اشتباهات، منجر به تخصیص نادرست منابع مالی BEAD پهنای باند خواهد شد.

چندین نهاد ایالتی و محلی این نگر، را مطرح کرده اند که ضرب الاجل 13 ژانویه زمان کافی برای ارائه چالش ها را فراهم نمی کند.[6] در حالی که NTIA این نگر، ها را پذیرفته است، NTIA هنوز تمایلی برای تمدید مهلت 13 ژانویه نشان نداده است.[7] به طور مشابه، رئیس FCC، جسیکا روزن وورسل، مشاوره داد:[w]با این حال، ما نگاهی دقیق به چالش‌های در دسترس بودن ثبت شده در هر زمان خواهیم داشت، زیرا به دلیل چارچوب‌های زم، برای چالش‌های در دسترس بودن که تحت قو،ن و قانون تعیین شده است، شما بهترین فرصت را خواهید داشت تا چالش در دسترس‌پذیری خود قبل از برنامه‌ریزی NTIA حل شود. بازه زم، بودجه اگر تا 13 ژانویه آن را ثبت کنید.[8]


[1] اگر ارائه‌دهنده‌ای در حال حاضر سرویس پهنای باند حداقل 25/3 مگابیت بر ث،ه را ارائه دهد، یا بتواند چنین خدماتی را به ،وان بخشی از «نصب استاندارد پهنای باند» ظرف ده روز کاری پس از درخواست ارائه دهد، «در دسترس» تلقی می‌شود.

[2] برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه داده های پهن باند FCC، لطفاً بقیه مجموعه وبلاگ BDC ما را ببینید: مجموعه جدید داده های پهن باند FCC در شرف راه اندازی است | وبلاگ قانون فراتر از مخابرات چه ،ی، چه، چه زم،، و کجا مجموعه داده های پهنای باند جدید FCC | وبلاگ قانون فراتر از مخابرات; مروری بر منابع جمع آوری داده های پهن باند FCC | وبلاگ قانون فراتر از مخابرات; بررسی اجمالی فرآیند چالش پارچه جمع آوری داده های پهن باند FCC | وبلاگ قانون فراتر از مخابرات.

[3] ،ت‌های ایالتی و محلی، و همچنین سایر نهادها، از سپتامبر 2022 تاکنون توانسته‌اند چالش‌های «انبوه» را به نقشه پهنای باند ارائه کنند.

[4]

[5] توجه داشته باشید، ضرب‌الاجل 13 ژانویه مربوط به تاریخی است که NTIA برای چالش‌های نقشه پهنای باند تعیین کرده است تا در تخصیص بودجه قانون BEAD توسط NTIA به ایالات متحده لحاظ شود. هر ایالت به ،ه خود م،م خواهد بود که فرآیند خود را ایجاد کند که تحت آن می توان چالش هایی را برای تصمیم گیری اولیه ایالت در مورد اینکه آیا یک مکان خاص یا مؤسسه لنگر جامعه در حوزه قضایی ،ت واجد شرایط دریافت چنین کمک های مالی است ایجاد کرد.

[6] به ،وان مثال، هیئت کنگره ورمونت و هیئت باند پهن جامعه ورمونت نشان داده‌اند که 22 درصد از آدرس‌های پایگاه داده اداره خدمات عمومی ورمونت در نقشه پهنای باند فهرست نشده‌اند. آنها اعلام کرده اند که زمان کافی برای انجام همه این اصلاحات تا مهلت 13 ژانویه وجود ندارد و درخواست تمدید سی روزه کرده اند.

[7]

[8]

لیام فولینگ نیز در این مقاله مشارکت داشت.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/billions-dollars-broadband-funding-stake-timing-challenge-process-to-fcc-s-broadband