نظرات سازمان‌های غیردولتی درباره راهنمای سبز، FTC را تشویق می‌کند تا موضع ESG را اتخاذ کند


در سال‌های اخیر، «پایداری» از یک محصول خاص و در برخی موارد به یک مذهب نزدیک شده است. تعداد کمی با این گزاره استدلال می کنند که مسائلی مانند بی طرفی آب و هوا و کربن و بازیافت پذیری به مسائل اصلی مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده تبدیل شده است.

و داده ها این را پشتیب، می کنند. آ مطالعه منتشر شده در سال جاری توسط McKinsey و NielsenIQ نشان می دهد که مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر هزینه ها به سمت محصولات با ادعاهای مرتبط با محیط زیست، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) هستند:

  • رشد ،ده‌فروشی محصولات شناسایی شده با ویژگی‌های مرتبط با ESG نسبت به محصولات مشابه بدون نام تجاری مرتبط با ESG، 1.7 درصد در سال سریع‌تر رشد کرد.

  • محصولاتی که ادعاهای مربوط به ESG را مطرح می‌کنند، چه محصولات مقرون به صرفه‌تر باشند و چه کالاهای لو،، سریع‌تر رشد ،د. و

  • محصولاتی که ادعاهای خاص و محدودی دارند، مانند شناسایی شدن به ،وان “کربن صفر”، با سرعت بیشتری نسبت به محصولات با ادعاهای گسترده تر و رایج تر مانند “پایدار بودن از نظر زیست محیطی” رشد ،د.

این داده های بازاریابی توضیح می دهد که چرا شرکت ها ممکن است بخواهند محصولات خود را به ESG گره بزنند. سازمان های غیر،تی (NGO) نیز به ،ه خود به طور فزاینده ای درگیر همین فضا هستند. پارسال بحث کردیم چگونه سازمان های غیر،تی به تدریج از پایداری و ادعاهای مرتبط با ESG برای هدایت سیاست ها استفاده می ،د. از آن زمان، ما در تلاش‌های خاص عمیق‌تر کاوش کردیم مرتبط با کربن و مسائل آب و هوایی و مربوط به پ،تیک و مسائل “اقتصاد دایره ای”.. دخالت سازمان‌های غیر،تی مختلف مرتبط با مسائل مربوط به سیاست‌های زیست‌محیطی به وضوح به «راهنماهای سبز» کمیسیون تجارت فدرال (FTC) وارد شده است. همانطور که در زیر به تفصیل بیشتر بحث می کنیم، بسیاری از نظرات NGOهای عمومی در مورد راهنمای سبز نشان می دهد که سازمان های غیر،تی به دنبال این هستند که FTC در مورد مسائل مختلف زیست محیطی مهم و حساس، از جمله بسیاری از آنها که معمولاً در استان های آژانس های دیگر دیده می شوند، بررسی کنند.

فرآیند بازبینی “راهنمای سبز” FTC

FTC اولین بار خود را منتشر کرد راهنمای سبز در سال 1992 برای کمک به بازاریابان از طرح ادعاهای محیطی که می تواند مصرف کنندگان را گمراه کند اجتناب کنند. هنگامی که بازاریابان محصول ادعاهایی می کنند که توسط FTC گمراه کننده است، FTC ممکن است اقدامات اجرایی مانند این را دنبال کند. یکی، شامل محصولاتی است که ادعا می شود به طور نادرست ادعا می شود “ساخت ایالات متحده” هستند، یا به دنبال این هستند که بازاریابان به اندازه کافی ادعاهای خود را ثابت کنند. اخیراً با 700 تبلیغ کننده محصولاتی مانند مکمل های غذایی و داروهای هومیوپاتی مواجه شد.

همان طور که بحث کردیم اینجا، FTC در دسامبر 2022 اعلام کرد که به دنبال نظرات عمومی در مورد تغییرات احتمالی در راهنمای سبز خود است که راهنمایی در مورد ادعاهای بازاریابی “سبز” ارائه می دهد. به طور خاص، FTC نظر عمومی را در مورد (1) درخواست کرد که آیا نیاز مداوم به راهنمای سبز وجود دارد یا خیر. (2) چه مزایایی را که راهنمای سبز برای مصرف کنندگان ارائه می دهد و چه شواهدی از هرگونه مزیت ادعا شده پشتیب، می کند. و (3) آیا و چه تغییراتی باید در راهنمای سبز برای افزایش مزایای آنها برای مصرف کنندگان انجام شود یا خیر.

هیچ تعریف جه، از “پایدار” در ایالات متحده وجود ندارد، و تعاریفی که وجود دارد معمولاً مختص صنایع خاصی است. (به بحث FTC مراجعه کنید اینجا.) اصطلاحات مختلف دیگری مانند “صفر خالص” و “کربن خنثی” معمولاً مات در نظر گرفته می شوند. در ارتباط با بحث ما در زیر، راهنمای سبز راهنمایی دقیقی در مورد بازاریابی در زمینه های مختلف محیطی از جمله جبران کربن، قابلیت بازیافت محصول، و اینکه آیا “گاز طبیعی” ادعای “طبیعی” بودن را دارد ارائه می دهد. در زیر به این موضوعات بیشتر می پردازیم.

نظرات سازمان های مردم نهاد

از تاریخ این پست، مدارک FTC در مجموع 978 نظر را نشان می دهد که در مورد راهنمای سبز ارسال شده است. سازمان‌های غیر،تی زیست‌محیطی که نظرات خود را ارائه ،د عبارتند از عدالت زمینی، صندوق دفاع از محیط زیست (EDF)، باشگاه سیرا، شهروند عمومی، و پشته (که قبلاً به ،وان گروه تحقیقاتی منافع عمومی شناخته می شد). برخی از مسائلی که آنها مطرح ،د عبارتند از:

  • توضیح بیشتر در مورد آنچه برای تعهد انتشار کربن «صفر خالص» لازم است. سازمان‌های غیر،تی مختلف این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا احزاب باید اجازه داشته باشند که به جبران کربن یا به نقل از Earthjustice، «تکنیک‌های کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای یا هنوز اثبات نشده» برای توجیه تعهدات «خالص صفر» تکیه کنند. سایر روش‌ها مانند واگذاری «،یف‌ترین و آلوده‌کننده‌ترین بخش‌های شرکت‌ها به نهادهای غیر گزارش‌دهنده» مورد تردید قرار می‌گیرند.

  • شفافیت بیشتر در مورد استفاده از عباراتی مانند “قابل بازیافت”. اینکه آیا چیزی را می توان به ،وان “قابل بازیافت” طبقه بندی کرد، از نظر سازمان های غیر،تی مختلف، بستگی به (الف) اینکه آیا بازیافت در 60٪ از تاسیسات بازیافت شهرداری وجود دارد یا خیر، و (ب) اینکه تاسیسات واقعاً مواد را بازیافت می کنند، بستگی دارد. این در تضاد با نظراتی است که توسط بازاریابان محصول ارائه شده است، که از در دسترس بودن بازیافت به ،وان معیار راحت هستند، اما ،وما تاییدی بر اینکه مواد واقعا بازیافت شده اند نیست.

  • ت،یب ، های پ،تیکی را به ،وان “بازیافت پیشرفته” برای تولید سوخت توصیف می کند. صندوق دفاع از محیط زیست (EDF) به طور خاص از تلاش‌ها در صنعت پتروشیمی برای «بر،ب‌گذاری مجدد ت،یب پ،تیک‌های ، به‌،وان «بازیافت پیشرفته» می‌گوید. مواد اولیه شیمیایی» وقتی اصطلاح «بازیافت پیشرفته» را می بینند. علاوه بر این، EDF اشاره می‌کند که این فرآیندها می‌توانند نگر،‌های زیست‌محیطی را در جوامعی که در آن انجام می‌شوند، ایجاد کنند. (ما قبلاً در مورد این موضوع صحبت کردیم اینجا.)

  • استفاده از اصطلاح گاز طبیعی همانطور که بحث کردیم، ممنوعیت های محلی برای اتصال گاز طبیعی رایج تر شده است اینجا. PIRG به این م،ی است که FTC باید از استفاده از خود اصطلاح “گاز طبیعی” به نفع استفاده از اصطلاحاتی مانند “متان” جلوگیری کند. PIRG استدلال می‌کند که «گاز طبیعی تجدیدپذیر» – بیومتان – همچنان یک «آلاینده گرم‌کننده آب و هوا» است که «دی‌ا،ید کربن را در جو منتشر می‌کند» و شرکت‌ها نباید اجازه داشته باشند آن را به‌،وان «پاک» یا عموماً تجدیدپذیر به تصویر بکشند. در مقابل، انجمن های تجاری صنعت گاز به FTC توصیه می کنند که نقش آژانس شامل سیاست گذاری زیست محیطی نمی شود.

مراحل بعدی

گام های بعدی FTC ممکن است شامل بازنگری در راهنمای سبز یا اتخاذ یک قانون گذاری رسمی باشد. FTC اعلام کرد که یک کارگاه عمومی برای بررسی ادعاهای «بازیافت» در 23 می 2023 در واشنگتن دی سی برگزار خواهد کرد. برای پیشرفت بیشتر در اینجا همراه باشید.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/esg-update-ngos-push-substantive-policy-agendas-comments-to-ftc-s-green-guides