نحوه رسیدگی به یک قانون ادعاهای نادرست تحقیق مدنی


پنجشنبه 8 دسامبر 2022

اگر شما یا شرکتتان درخواست تحقیق مدنی (CID) مربوط به تحقیقات ،تی تحت قانون ادعاهای دروغین دریافت کنید (31 USC § 3729 و دنباله) یا FCA، باید به طور من، پاسخ دهید تا از مسئولیت جدی قانونی در امان بم،د. در حالی که دریافت CID ،وماً به این م،ی نیست که شما فردی هستید که تحت بررسی قرار گرفته‌اید، پاسخ نادرست می‌تواند وضعیت را تشدید کند.

در اینجا چیزی است که شما باید در مورد مدیریت این فرآیند بالقوه خطرناک بد،د.

ممکن است تحت بازجویی نباشید

اول از همه، اگر درخواست تحقیق مدنی صادر شده توسط یک سازمان مجری قانون در رابطه با یک پرونده قانون ادعاهای دروغین را دریافت کنید، تضمینی نیست که شما هدف آن تحقیق هستید یا مظنون به نقض بالقوه قانون ادعاهای نادرست یا مظنون هستید. ارائه یک ادعای جعلی یا دروغین برای غرامت با ،ت فدرال. شما ممکن است فقط اطلاعاتی داشته باشید که مربوط به تحقیقات قانون ادعاهای نادرست است که شخص دیگری را هدف قرار می دهد.

با این حال، CID به ندرت چنین چیزی را بیان می کند.

به همین دلیل است که همیشه یک حرکت عاقلانه است که یک وکیل م،ع برای وکالت شما یا شرکت شما استخدام کنید CID را اداره کنید. یک وکیل با تجربه در پاسخگویی به این درخواست‌ها برای اطلاعات می‌تواند بین خطوط CID مطالعه کند تا تعیین کند که نقش شما در تحقیقات چیست. مراحلی که برمی‌دارید و اطلاعاتی که برای رضایت CID ارائه می‌دهید باید بسته به نقش شما تغییر کند.

با این حال، حتی اگر شما هدف نباشید، مشاوره حقوقی یک وکیل م،ع می‌تواند برای اطمینان از اینکه همچنان خارج از محدوده تحقیقات در حال پیشرفت است، ضروری باشد.

اجرای یک توقیف قانونی می تواند از اتهامات انسداد جلوگیری کند

یکی از مهمترین کارهایی که باید پس از دریافت CID انجام دهید، اجرای یک نگهداری قانونی در سراسر شرکت از تمام اسنادی است که حتی از راه دور با اطلاعات درخواست شده مرتبط هستند. انجام این کار می تواند از وضعیتی که در آن اطلاعات مرتبط در روال ،ب و کار روزانه شرکت شما از بین می رود جلوگیری کند. این می‌تواند شما و شرکتتان را در معرض اتهامات مربوط به غارت و ممانعت از اجرای عدالت قرار دهد و اگر شما هدف تحقیقات اولیه نباشید، می‌تواند منجر به افزایش نظارت شود.

ماموران مجری قانون به سختی با این استدلال متقاعد می شوند که از بین بردن اطلاعاتی که مشمول یک CID بوده یک اشتباه بوده است.

یک تیم را برای پاسخ به CID با هم قرار دهید

درخواست‌های تحقیقاتی مدنی به دلیل تقاضای حجم عظیمی از اطلاعات و ارائه زمان بسیار کمی برای دریافت آن مشهور است. ایجاد یک تیم برای برخورد انحصاری با CID اغلب برای اطمینان از اینکه شما با درخواست های آن مطابقت دارید ضروری است.

آن تیم باید متشکل از مشاوران داخلی شرکت شما، پرسنل سوابق، کارشناسان موضوع داخلی و یک وکیل م،ع خارجی با تجربه در برخورد با CID باشد. تمام ارتباطات با این تیم باید از طریق یکی از وکلای موجود در آن جریان داشته باشد تا بتوان از امتیاز وکیل-موکل برای مصون نگه داشتن این پیام‌ها از افشا استفاده کرد.

پیشنهادی برای رفع تقاضا در نظر بگیرید

خواسته های تحقیق مدنی نوعی احضاریه اداری است. مانند سایر احضاریه‌ها، این احضاریه‌ها درخواست‌هایی برای اطلاعات مربوط به تحقیقات هستند و برای عدم رعایت آنها مجازات قانونی دارند. با این حال، به ،وان احضاریه اداری، لازم نیست از دادگاه یا قاضی عبور کنند تا تأیید شوند. این بدان م،ی است که آنها می توانند بدون نشان دادن علت احتمالی صادر شوند.

فقط به این دلیل که آنها برای آنها آسان هستند و، دادگستری ایالات متحده (DOJ) با این حال، گرفتن به این م،ا نیست که قدرت آن برای بدست آوردن یک مطلق است. CID ها را فقط می توان از طریق کانال های من،، برای اه، من، و با محدودیت های من، به دست آورد. برای CID های مربوط به تحقیقات قانون ادعاهای نادرست، 31 USC § 3733 نحوه استفاده از آنها را تعیین می کند. اگر CID که دریافت کرده‌اید این قانون را نقض می‌کند، مانند اینکه با تحقیقات جاری قانون ادعاهای نادرست مرتبط نباشد، می‌تو،د درخواستی برای لغو آن در دادگاه منطقه فدرال ارائه دهید.

با این حال، همانطور که دکتر نیک اوبرهایدن، الف وکیل دفاع از تقاضای تحقیق مدنی و قانون دعاوی دروغین در Oberheiden PC، اغلب به مشتریان می گوید: «حرکت برای لغو یک CID یک فرآیند دشوار است. و، دادگستری ابتدا به این پرونده رسیدگی می کند و تقریباً مطمئن است که استدلال شما را رد می کند. فقط در این صورت به دادگاه می رود. در طول این روند طول،، شرکت شما همچنان باید در تلاش باشد تا از تقاضای اطلاعات پیروی کند. شما نمی خواهید دادگاه چند روز قبل از پایان مهلت CID درخواست شما را برای ابطال رد کند، فقط برای اینکه متوجه شود شرکت شما هیچ پیشرفتی در اجرای آن نداشته است زیرا تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار داده اید.

اطلاعات را قبل از موعد مقرر به خوبی جمع آوری کنید تا بتوان آن را بررسی کرد

یکی از دشوارترین کارها برای انجام یک CID نیز یکی از مهمترین آنها است: شما باید سعی کنید تمام اطلاعات و مطالب مستند درخواست شده توسط CID را قبل از مهلت هایی که ارائه می دهد جمع آوری کنید. این ممکن است راهی برای دشوارتر ، یک کار دشوار به نظر برسد، اما دلیل بسیار خوبی برای ش،ت دادن ضرب الاجل وجود دارد: این به وکلای داخلی و م،ع CID شما این فرصت را می دهد که آن را بررسی کنند و بفهمند که چه چیزی، دقیقاً در حال تحویل به نیروی انتظامی است.

از امتیازات برای محافظت از آنچه می تو،د استفاده کنید

در طول این فرآیند بازبینی، وکلای م،ع داخلی و CID شما می‌توانند اسناد و اطلاعاتی را شناسایی کنند که توضیح آنها به مأموران اجرای قانون ممکن است مجرمانه یا ناخوشایند باشد. در صورت امکان، باید با استفاده از یک امتیاز قانونی، مانند امتیاز وکیل-موکل، از افشای آن اطلاعات محافظت کنید. هنگامی که غیرممکن است، ممکن است بتو،د به طور موجهی اطلاعات را به دلیل خارج از محدوده درخواست تحقیقات مدنی پنهان کنید.

حتی زم، که دور زدن این واقعیت غیرممکن است که اطلاعات از نظر قانونی باید توسط CID افشا شود، جمع آوری آن قبل از ضرب الاجل ضروری است زیرا به شما امکان می دهد از موقعیت پیشی بگیرید. در بسته افشا، می‌تو،د توضیح دهید که چرا اطلاعات آن‌قدر که به نظر می‌رسد مذموم نیستند، یا توضیح دهید که چرا اصلاً جرم‌انگیز نیستند. حتی اگر این امکان وجود نداشته باشد، می تواند برای وکلای م،ع شما وقت ارزشمندی را برای آماده سازی دفاع شما فراهم کند.

Oberheiden PC © 2022 بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 342


منبع: https://www.natlawreview.com/article/false-claims-act-civil-investigative-demands-and-،w-to-handle-them