نحوه رسیدگی به اسناد جعلی ارائه شده به سهامداران عمده


هنگامی که شما، سهامدار اقلیت، درگیر دعوای طلاق تجاری هستید، ممکن است حقایق برای اثبات اشتباه ا،ریت سهامداران در کنار شما باشد. اما چه اتفاقی می‌افتد زم، که حقایق واقعی – آنچه قابل اثبات است – به دلیل جعل یا حتی جعل اسناد به‌دلیل جعل و جعل اسناد توسط مسئولین، منحرف می‌شوند؟

هنگامی که یک سند جعل می شود – اغلب شامل یک امضای ساختگی – ممکن است به نظر برسد که سازنده به نحوی مزیتی به دست آورده است. و ممکن است برای ،ی که نام خود را در سندی می بیند که هرگز امضا نکرده است (و قبلاً هرگز وجود نداشته است) به نظر برسد که اکنون در مضیقه هستند. اما اغلب به این ترتیب کار نمی کند – به هر حال نه در دراز مدت. بیشتر اوقات، حقیقت آشکار می شود.

وقتی ،ی سندی را جعل می کند، برای او بسیار دشوار است که بداند آیا حقایقی وجود دارد که تقلب را آشکار می کند یا خیر. ممکن است اسناد متناقضی وجود داشته باشد که نشان دهد سند “جدید” احتمالاً نمی تواند واقعی باشد. گاهی اوقات ردیابی اینکه چه اسنادی ممکن است دروغ را افشا کنند دشوار است. ممکن است اسنادی وجود داشته باشد که قبلاً به شخص ثالث (مانند یک بانک) ارائه شده است که نسخه واقعی آنها را کاهش می دهد. ایمیل های خودشان ممکن است به طرح آنها خیانت کند. یا، ممکن است باور ، سند بسیار دشوار باشد، زیرا فردی که درگیر کلاهبرداری می‌شود به سادگی در آن خوب نیست. نکته این است که چنین تاکتیک هایی به ندرت جواب می دهند. حقیقت اغلب افشا می شود.

اکنون، به ،وان سهامدار اقلیت که معتقد است اسنادی که دریافت کرده‌اید تقلبی هستند، مسئله این است که در مورد آن چه باید کرد. اسناد جعلی می تواند عواقب شدیدی داشته باشد. به ،وان شاکی در دعاوی اختلاف سهامداران، می‌تو،د از تقلبی که ا،ریت مرتکب شده‌اند برای اثبات دروغگو بودن آنها استفاده کنید و احتمالاً تمام جنبه‌های دفاعی آنها را در این فرآیند از بین ببرد. گاهی اوقات ایجاد اسناد جعلی می تواند جرم محسوب شود. اسناد جعل شده برای گرفتن پول از سهامداران اقلیت را می توان به ،وان دزدی با فریب، که یک جنایت در نیوجرسی است. اغلب، سهامدار عمده ای که به مدارک جعلی متوسل شده است، متوجه می شود که خود را بیش از حد در عمق قرار داده است. چیزی که به ،وان یک حیله در نظر گرفته شده بود تا سهامدار اقلیت را اکنون “فرار کند” می تواند او را در یک دعوای طلاق تجاری از دست بدهد. و حتی ممکن است او را به زندان بیاندازد. اگر یک قاضی ببیند که جرمی مرتکب شده است، قاضی، اگر ریاست در نیوجرسی را برعهده دارد، یک حق دارد تعهد جرم را به مقامات گزارش کند.

با این حال، گاهی اوقات بهترین اقدام این است که منتظر اقدام دادگاه نباشید، بلکه خودتان جرم را گزارش دهید. اگر دادگاه بداند که سهامدار ا،ریت متهم شده است، یا حداقل تحت تحقیقات کیفری است، ممکن است بر دعوا تأثیر بگذارد. همچنین، آگاهی از اینکه تحقیقات جنایی در حال انجام است، اغلب متهم را وادار می کند تا حق خود را در اصلاحیه پنجم خود برای امتناع از پاسخ دادن به سؤالات در دعوی – که می تواند و اغلب نیز علیه شما در یک دادرسی مدنی برگزار می شود – ابراز کند.

نکته اصلی این است که اگر سهامدار عمده بالا،ه اطلاعاتی را به اشتراک بگذارد، اما شما معتقد باشید که جعل شده است، ممکن است همه چیز از بین نرود. در واقع، ممکن است درست برع، باشد – این ممکن است بزرگترین اشتباهی باشد که شریک تجاری شما تا به حال مرتکب شده است.

©2023 Norris McLaughlin PA، کلیه حقوق محفوظ استبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 117


منبع: https://www.natlawreview.com/article/what-to-do-when-you-suspect-falsified-do،ents-majority-share،lders