نحوه رسیدگی به اتهامات آزار و اذیت در محل کار


قانون استر،ورگر مک کنا گوتنیک و گفسکی SMGG

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 29 نوامبر 2022

هنگامی که یک کارفرمای پنسیلو،ا در مورد یک مورد احتمالی آزار و اذیت در محل کار مطلع می شود، بهترین حرکت این است که اقدامات اصلاحی سریع، معقول و موثر انجام دهد. این سری از پست‌های وبلاگ نمونه‌های قانونی یا قانونی اخیر را در مورد زم، که محل کار، مدرسه یا شهرداری شما ممکن است موظف به تحقیق باشد ارائه می‌کند.

قو،ن ضد تبعیض، مانند ،وان هفتم قانون حقوق مدنی 1964و معادل‌های ،تی آن‌ها، وظیفه مثبتی را برای بررسی و انجام اقدامات اصلاحی سریع در صورت طرح شکایت‌های آزار و اذیت تحمیل می‌کنند. اگر اتهاماتی مطرح شود، کاری انجام نشود، و آسیب های بیشتری به دنبال داشته باشد، کارفرمایان در معرض خطر مسئولیت هستند. که در دانشگاه نیومن علیه پوینت پارک، یک پرونده اخیر در منطقه غربی پنسیلو،ا، دادگاه اذعان کرد که به نظر می رسد بخش سوم برای طرح ادعای تبعیض بر اساس یک کارفرما “باز گذاشته است”. بررسی ناکافی اما برای انجام این کار، شاکی باید نشان دهد که تحقیقات ناقص “تغییر اساسی در شرایط یا شرایط استخدام شاکی داشته است.” شناسه. در *10. که در انسان جدیدشاکی مدعی شد، در میان دیگران، عدم بررسی به موقع ادعاهای تبعیض و آزار او. او ادعا کرد که عدم موفقیت برای هدف ادعاهای تبعیض اساسی قانونی او یک اقدام نامطلوب است.

اگر کارفرمایی با حسن نیت تحقیقاتی انجام دهد، کارمند نباید بتواند بر اساس تحقیقات ناکافی ادعای تبعیض را پیگیری کند. دادگاه در انسان جدید متوجه شد که متهم یک شرکت حقوقی خارجی را برای انجام تحقیقات، که شامل مصاحبه با شاکی بود، استخدام کرد. متهم شکایت وی و نتایج تحقیقات را مورد ارزیابی قرار داد و به شاکی اعلام کرد که نمی تواند گزارشات وی را ثابت کند. دادگاه اعلام کرد که شاکی به طور قابل قبولی نشان نداده است که ش،ت ادعای متهم در بررسی به موقع ادعاهای تبعیض و آزار شاکی، اقدامی نامطلوب به منظور ادعاهای تبعیض اساسی قانونی او بوده است. اگر شاکی از نتیجه تحقیق در محل کار “ناراضی” باشد، این بدان م،ا نیست که رسیدگی به تحقیقات، به موقع بودن یا نتیجه گیری آن، “ادعای تبعیض قابل تشخیص” ایجاد کرده است. شناسه. در *10 به نقل از McFalls v. BrightView Landscapes, LLC.

در بسیاری از موارد می توان از مسئولیت اجتناب کرد اگر کارفرما نشان دهد که تحقیقات فوری و کامل را انجام داده است و اقدامات اصلاحی من، و سریع انجام شده است. بنابراین، کارفرمایان، به سمت دیگری نگاه نکنید. اکنون به آن موضوع استخدام توجه کنید، یا ممکن است بعداً در دادگاه با آن برخورد کنید.

©2022 Str،burger McKenna Gutnick & Gefskyبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 333


منبع: https://www.natlawreview.com/article/don-t-look-other-way-anti-discrimination-investigations-part-1