نامزد DOL جولی سو کارمند آزمون ABC یا پیمانکار مستقل


قانون استخدام ،ون لوئیس

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

جولی سو، نامزد وزیر کار، همچنان با بررسی دقیق اعضای جمهوری خواه کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا مواجه است، که حداقل برخی از آنها معتقدند که وی واجد شرایط این پست نیست. با این حال، قابل توجه است که در طول جلسه استماع کمیته در مورد نامزدی خود، سو به صراحت اظهار داشت که از نظر او، DOL هیچ قصدی برای اجرای آزمون “ABC” برای تعیین وضعیت پیمانکار مستقل، یا صدور یک قانون کارفرمای مش، جدید ندارد.

آزمون “ABC” در حال حاضر توسط تعدادی از ایالت ها، به ویژه کالیفرنیا، برای تعیین اینکه آیا یک فرد به درستی به ،وان یک کارمند یا یک پیمانکار مستقل طبقه بندی شده است استفاده می شود، و آزمون بسیار سخت تری برای ایجاد وضعیت پیمانکاری مستقل نسبت به آنچه در حال حاضر در زیر اعمال می شود، است. FLSA در طول جلسات استماع کمیته، سو خاطرنشان کرد که هرگونه تغییر در تجزیه و تحلیل پیمانکاران مستقل که در حال حاضر توسط DOL پذیرفته شده است، باید کنگره را اجرا کند. قابل ذکر است، DOL در سال 2022 اعلامیه ای درباره قو،ن پیشنهادی صادر کرد تا هم قانون نهایی دوران ترامپ را در مورد تجزیه و تحلیل پیمانکاران مستقل پس بگیرد و هم یک قانون جدید منتشر کند. قاعده پیشنهادی، که هنوز نهایی نشده است، به تحلیل چند عاملی مورد استفاده و، برای دهه‌ها باز می‌گردد و در برخی موارد، دادگاه‌های فدرال در آن زمان از آن استفاده کرده‌اند.

به طور مشابه، سو شهادت داد که در حال حاضر، DOL هیچ قصدی برای صدور یک قانون کارفرمای مش، جدید ندارد. DOL نیز یک قانون دوران ترامپ در مورد این موضوع را پس گرفت (که متعاقباً توسط دادگاه فدرال نیویورک تا حد زیادی تخلیه شد) و سو اظهار داشت که این تجزیه و تحلیل یک “آزمایش ویژه واقعیت” است که همچنان “پایدار خواهد ماند”. [ ] بر اساس رویه قضایی که طی چندین دهه توسعه یافته است.»

علاوه بر نامزدی معلق سو به ،وان وزیر کار، جسیکا لومن، نامزد بایدن برای رئیس بخش دستمزد و ساعت DOL، هنوز توسط کل سنا تایید شود، زیرا به طور مطلوب از کمیته گزارش شده است.

،ون لوئیس به نظارت و گزارش هر گونه به روز رس، در مورد این تحولات DOL ادامه خواهد داد.

،ون لوئیس کامپیوتر © 2023بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 114


منبع: https://www.natlawreview.com/article/biden-s-labor-secretary-nominee-faces-scrutiny-reveals-position-independent