معرفی بازی اتاق فرار + پیشنهاد بهترین مرجع انتخاب بازیهای اتاق فرار ️ باحال مگ | allescape

معرفی بازی اتاق فرار + پیشنهاد بهترین مرجع انتخاب بازیهای اتاق فرار ️ باحال مگ | allescape

هر بازی در دل خودش یک هدف و دنبال می کنه و شما باید در کمترین زمان ممکن با حل معماها خودتون و به هدف نهایی برسونید .این هدف می تونه پیدا کردن کلید خروج یا خنثی کردن بمب و یا پیدا کردن قاتل باشد . اگر علاقه مند به بازیهای ویدئویی باشید حتما تجربه ژانرهای مختلفی را داشته اید. با رزیدنت اویل شما تجربه بازی ترسناک را داشته اید و با کال اف دیوتی تجربه بازیهای اکشن. از مهم‌ترین مشخصه‌های یک اتاق فرار، وجود تایمر و وسیله‌ی گرفتن کمک یا راهنمایی در حل پازل‌ها و چالش‌های آن است.

  • اتاق فرار اولین بار در سال 2006 توسط شرکت اسکراپ یک اتاق با 6 نفر طراحی و اختراع شد.
  • در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند.
  • در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید.
  • این نوع اتاق فرار با ژانر اکشن یا دلهره‌آور شباهت زیادی دارد.
  • اسکیپ‌باکس یک نمونه‌ی بسیار خوب برای اثبات این موضوع بوده و شما را قطعا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این بخش کمترین شباهت را به یک اسکیپ‌روم رئال دارد، چراکه قطعا امکاناتی که در یک اسکیپ‌روم واقعی میتوان درنظر گرفت، قابل مقایسه با یک اتاق فرار رومیزی نیست. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد allescape قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. بازی فرار در ایران نیز دایر شده است و در شهر های بزرگ اجرا می شود.

۱۳. اتاق فرار هکر (موقتا تعطیل)

بهتر است هر تیمی دارای یک سرگروه باشد و در مواقعی که حل مسئله دچار مشکل یا کندی می‌شود، کار تیمی مدیریت شود. حتی می‌توان پیش از رزرو اتاق فرار تیم‌سازی صحیح را انجام داد. یکی از وبسایتهایی که در حوزه معرفی و بررسی اتاق فراهای کشور فعالیت می کند مجله اتاق فرار یا اسکیپ مگ می باشد. اگر شما هم بدنبال انتخاب بازیهای با کیفیت و استاندارد این حوزه می گردید بدون شک مجله اتاق فرار می تواند یک بستر مناسب برای شما باشد و در کنار انتخاب بازی مناسب، شما می توانید از مطالب و آموزشهای مربوط به این سرگرمی نیز استفاده کنید. برای مراجعه به مجله اتاق فرار می توانید به آدرس escapemag.ir مراجعه کنید. یک سرگرمی گروهی است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به یک فضای واقعی بازی با حل معماها و پازلهای داخل آن در بازه زمانی مشخص که معمولا 60 الی 90 دقیقه می باشد باید به هدف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنید.

۴. اتاق فرار قتل مرموز

شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛ البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خودش را دارد. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی مهیج و از سرگرمی؜ های مورد علاقه بسیاری از مردم در رده سنی مختلف است. تخلیه انرژی در یک بازی محبوب با سبک؜ های متفاوت دارید؛ این سرگرمی را به شما پیشنهاد می؜ دهیم.

تنها پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار در ژاپن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱۰۰ اتاق فرار در کشور ژاپن راه‌اندازی شدند.محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد. در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند. در سرگرمی اسکیپ روم یا اتاق فرار، شما وارد یک فضا با یک سناریو شبیه به یک فیلم و یا بازی کامپیوتری می شوید، اما این مرتبه در دنیای واقعی! در هر سناریو شما و هم گروهی های شما یک ساعت زمان دارید تا مسائل و چالش های داستان را پشت سر بگذارید. اگر به داستان ها و فیلم های پلیسی و کارآگاهی علاقه دارید ، این بار شما خود یک کارآگاه هستید و می بایست یک پرونده ی قتل را در محل جرم حل کنید!