مصاحبه با وین هو، مدیر عامل شورای برنامه ریزی چینی-آمریکایی


همانطور که ماه میراث جزیره نشینان آسیایی آمریکا و اقیانوس آرام را به رسمیت می شناسیم، اخیراً با دوستمان وین هو، مدیر عامل شورای برنامه ریزی چینی-آمریکایی (“CPC”) به گفتگو نشستم تا درباره مسائل اجتماعی، بزرگترین سازمان خدمات اجتماعی آسیایی آمریکایی، اطلاعات بیشتری ،ب کنم. در حال کار برای رسیدگی است. از سال 2021، Proskauer با CPC برای میزب، چندین مجموعه کارگاه آموزشی با نوجوانان CPC، با محوریت عدالت اجتماعی و غنی سازی تحصیلی، همکاری کرده است. کارکنان Proskauer از طریق برنامه‌هایی مانند برنامه‌هایی که توسط CPC حمایت می‌شوند، به‌،وان مربی داوطلب می‌شوند و تخصص خود را فراتر از قانون برای اطلاع‌رس، و الهام بخشیدن به دانش‌آموزان برای موفقیت در کالج، مشاغل و سایر جنبه‌های زندگی‌شان می‌دهند.

لطفاً مأموریت شورای برنامه ریزی چینی-آمریکایی و درک تعداد افرادی که CPC به آنها خدمت می کند را توضیح دهید.

وین هو: شورای برنامه ریزی چینی-آمریکایی که در سال 1965 در جریان جنبش حقوق مدنی و اصلاحات مهاجرت تأسیس شد، مأموریت دارد که توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی چینی های آمریکایی، مهاجر و نیویورکی های کم درآمد را ارتقا دهد. بزرگترین سازمان خدمات اجتماعی آسیایی آمریکایی، CPC، اعضای جامعه را با اطمینان از داشتن منابع و فرصت های مورد نیاز برای پیشرفت، توانمند می کند. ما به بیش از 80000 عضو جامعه با هر سن و پیشینه از 56 منطقه اجتماعی شهر نیویورک خدمت می کنیم. دو سوم اعضای جامعه ما آسیایی آمریکایی، عمدتاً چینی آمریکایی هستند، و یک سوم دیگر جمعیت های متنوع دیگری را در سراسر شهر نیویورک نشان می دهند.

برنامه های اصلی شما چیست؟

وین هو: CPC با استقبال از اعضای جامعه در بیش از 50 برنامه با کیفیت بالا در نزدیک به 40 سایت در سراسر بروکلین، منهتن، و کوئینز به ماموریت خود می‌رسد. برنامه های ما در سه رکن سازماندهی شده است:

  1. تحصیلات – ما معتقدیم که آموزش مادام العمر است، بنابراین فرصت های یادگیری را برای همه سنین فراهم می کنیم – از برنامه های پیش دبست، و غنی سازی بعد از مدرسه تا کارگاه های موفقیت در کالج و ک، های ،یسی بزرگسالان.

  2. حمایت خانواده – ما دسترسی خانواده‌ها را در همه نسل‌ها و پیشینه‌ها به منابع شخصی‌سازی شده آسان‌تر می‌کنیم: از ک،‌های والدین، ثبت‌نام مزایای عمومی، و وعده‌های غذایی در خانه تا خدمات برای جوانان LGBTQ+، بزرگسالان مسن، افراد دارای معلولیت، و افراد مبتلا به HIV/ ایدز.

  3. جامعه و توانمندسازی اقتصادی – ما اعضای جامعه را قادر می سازیم تا از طریق توسعه اقتصادی (مسکن مقرون به صرفه، آموزش شغلی، و اشتغال جوانان و سالمندان) و مشارکت مدنی (خدمت یادگیری، ک، های شهروندی، و ثبت نام رای دهندگان) از خود، خانواده و جوامع خود دفاع کنند.

جنایات نفرت و بیگانه هراسی ضد آسیایی افزایش یافته است. CPC چگونه به آن رسیدگی می کند؟

وین هو: هنگامی که نفرت ضد آسیایی در طول همه گیری افزایش یافت، CPC ما را راه اندازی کرد ابتکار ایمنی و تعلق جامعه با هدف اطمینان از اینکه اعضای جامعه آسیایی آمریکایی شهر نیویورک احساس امنیت، احترام و مشارکت در محله های خود و در سراسر شهر نیویورک می کنند. ما چهار استراتژی به هم پیوسته را برای مق، با نفرت ضد آسیایی اجرا کردیم:

  1. آموزش و توانمندسازی جامعه – ما با همکاری آژانس‌های شهری، سازمان‌های شریک و مقامات منتخب برای همکاری در کارگاه‌ها و آموزش‌هایی به زبان‌ها و گویش‌های مختلف، اعضای جامعه آسیایی آمریکایی را درباره حقوقشان آموزش می‌دهیم. ما میزبان کارگاه های مجازی حقوق شما در مورد گزارش حوادث جانبداری بوده ایم. ما به اعضای جامعه آموزش می‌دهیم که بالادست باشند تا بدانند چگونه با خیال راحت مداخله کنند، مستندسازی کنند و از قرب،ان در هنگام بروز سوگیری و آزار و اذیت حمایت کنند. ما همچنین کارگاه هایی را در مورد تنش زدایی کلامی و دفاع شخصی فیزیکی ارائه کرده ایم.

  2. ایمنی و فراگیر بودن محله – ما اطمینان حاصل کرده‌ایم که اعضای جامعه در محله‌هایی که در آن زندگی می‌کنند، کار می‌کنند، درس می‌خوانند، بازی می‌کنند و عبادت می‌کنند، احساس امنیت، عزت و تعلق دارند. از آنجایی که سالمندان می‌ترسند خانه‌های خود را ، کنند، ما تحویل غذا را گسترش دادیم، بسته‌های PPE و سلامتی را توزیع کردیم و برای ،، که می‌خواهند وا،ینه شوند، وسایل بهداشتی تهیه کردیم. ما با آژانس های شهری و مقامات منتخب کار کرده ایم تا روشنایی بهتر در خیابان ها و بهبود ایمنی در ویترین فروشگاه ها و ساختمان ها فراهم کنیم. ما از رویدادهای اجتماعی، تأسیسات هنری و سایر اقدامات عمومی که فراگیر بودن و تعلق همه ،نان محله را ارتقا می‌دهد، حمایت کرده‌ایم.

  3. همبستگی چند نژادی – ما همبستگی را با جوامع مختلف آسیایی آمریکایی، جوامع رنگین پوست، جوامع مهاجر و جوامع LGBTQ برای پیشبرد عدالت نژادی و رسیدگی به علل ریشه‌ای خشونت ترویج کرده‌ایم. ما پاسخ‌های مش،ی برای محکوم ، جنایات نفرت‌انگیز ضد آسیایی و برتری سفیدپوستان ایجاد کردیم. ما جوانان، بزرگسالان و سالمندان آسیایی-آمریکایی را آموزش می‌دهیم تا به مبارزه با سیاه‌پوستان در جامعه خود بپردازند. ما کارگاه هایی در مورد تاریخ آسیایی آمریکایی ها و همبستگی با جوامع دیگر ارائه کرده ایم. ما همچنین آموزش های ضمنی سوگیری و ضد تبعیض خود را برای جوانان و بزرگسالان گسترش داده ایم.

  4. تغییر سیاست و سیستم – ما از سیاست‌ها، بودجه و خدمات قوی‌تر برای جامعه آسیایی آمریکایی حمایت کرده‌ایم. ما همچنان به ارائه توصیه هایی به دفتر شهردار برای پیشگیری از جنایات ناشی از نفرت، کمیسیون حقوق بشر، دفتر شهردار امور مهاجران، NYPD و دفاتر دادست، منطقه در مورد چگونگی واکنش به افزایش خشونت های ضد آسیایی ارائه می دهیم. ما با NYPD و دفاتر دادست، منطقه در مورد چگونگی پیشبرد پلیس جامعه، عدالت ترمیمی و جایگزین های حبس بحث هایی داشته ایم. ما همچنین با سازمان‌های ملی و حامیان مالی برای اطمینان از پاسخی هماهنگ به افزایش خشونت‌های ضد آسیایی و جنایات نفرت تعامل داشته‌ایم.

چه چیز دیگری برای جامعه ما برای رسیدگی به این موضوع جدی لازم است؟

وین هو: علاوه بر استراتژی‌هایمان که همین الان خلاصه کردم، ما معتقدیم که تنفر را می‌توان با کمک به جوامع برای درک بهتر یکدیگر برطرف کرد. ما خوش شانس هستیم که شریک دریافت کننده کمک هزینه هستیم بنیاد آسیایی آمریکایی، که در ابتدای همه گیری تاسیس شد. همراه با سازمان هایی در سراسر ایالات متحده و شهر نیویورک، ما از آن دفاع کرده ایم تاریخچه AAPI بخشی از K-12 و آموزش عالی باشد. ما هم بوده ایم بالا بردن داستان های معتبر و گزارشی مبنی بر مبارزه با کلیشه‌های مربوط به جامعه AAPI. از آنجایی که سازمان‌های AAPI از لحاظ تاریخی کمبود بودجه دارند، ما به این کار ادامه می‌دهیم حمایت از افزایش منابع ،تی و خصوصی برای جامعه ما

ما حدود سه سال است که با گروه هایی از دانش آموزان دبیرست، شما در سراسر نیویورک کار می کنیم. چرا مهم است که دانش آموزان خود را با عدالت اجتماعی، مشاغل و مسیرهای آینده آشنا کنید؟

وین هو: CPC یک سازمان خدمات اجتماعی است که تغییرات اجتماعی مثبت ایجاد می کند، بنابراین ما معتقدیم که نیویورکی ها باید عامل عدالت اجتماعی در زندگی خود و در جوامع خود شوند. ما از مشارکت با Proskauer سپاسگزاریم زیرا دانش آموزان دبیرستان های ،تی نه تنها در معرض تجربیات جدید بلکه در معرض مشاغل عدالت اجتماعی نیز قرار گرفته اند. با توجه به نرخ بالای فقر، ناامنی غذایی، بی خانم، و بیکاری در شهر نیویورک، درک نیازهای جامعه و احساس مسئولیت برای کمک به رفع چنین نیازهایی برای جوانان بیش از هر زمان دیگری مهم می شود. ما بر این باوریم که همه می توانند در حرفه خود به جامعه کمک کنند، صرف نظر از اینکه در ،ت، غیرانتفاعی یا تجارت کار می کنند. لازم نیست همه برای ایجاد تفاوت در یک سازمان غیرانتفاعی کار کنند. همه می توانند در یک پناهگاه بی خانمان داوطلب شوند، برای یک هدف خوب کمک مالی کنند، در یک جلسه هیئت مدیره جامعه صحبت کنند، در یک تجمع شرکت کنند، یا با دفتر قانونگذار تماس بگیرند. با قرار دادن جوانان در معرض عدالت اجتماعی، آنها به احتمال زیاد در آینده به جامعه کمک خواهند کرد.

© 2023 Proskauer Rose LLP. بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 139


منبع: https://www.natlawreview.com/article/creating-social-justice-awareness-and-positive-social-change-interview-wayne-،-ceo