مجلس نمایندگان آمریکا قانون صحبت کردن را تصویب کرد


اپستین بکر و گرین، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 30 نوامبر 2022

در 16 نوامبر 2022، مجلس نمایندگان ایالات متحده این قانون را تصویب کرد قانون حرف زدن (“قانون”)، که انتظار می رود رئیس جمهور بایدن آن را امضا کند و به قانون تبدیل شود. قانون دو حزبی که در 29 سپتامبر 2022 توسط مجلس سنا تصویب شد، قابلیت اجرایی شدن قانون قبل را محدود می کند.بندهای عدم افشا و عدم تحقیر مربوط به ادعاهای تجاوز ، و آزار ، را به چالش بکشید.

برای اه، قانون:

  • بند عدم افشا به م،ای «مقرراتی در یک قرارداد یا توافقنامه است که 1 یا چند طرف قرارداد یا توافق را م،م می‌کند که در مورد طرف دیگر اظهارنظر منفی نکنند که مربوط به قرارداد، توافق، ادعا یا پرونده است». و

  • شرط عدم انحراف به م،ای «مقرراتی در یک قرارداد یا توافق است که طرفین قرارداد یا توافق را م،م می‌کند که رفتار، وجود توافقی که شامل رفتار است، یا اطلاعاتی که تحت شرایط و ضوابط قرارداد یا توافقنامه قرار می‌گیرد، فاش نکنند یا درباره آن بحث نکنند. ”

این قانون شامل حفاری برای حفاظت از اسرار تجاری و اطلاعات اختصاصی است – مبنای بسیاری از بندهای عدم افشای پیش از منازعه و عدم تحقیر در قراردادهای استخدامی.

نکته مهم این است که این قانون فقط در مورد بندهای عدم افشا و عدم تحقیر در قراردادهای وارد شده اعمال می شود. قبل از تجاوز ، یا مناقشه آزار ، به وجود آمده است. با توجه به این محدودیت، این قانون در مورد توافقات جدایی و تسویه حساب که دعاویی را که کارمند قبلاً مطرح کرده است، حل و فصل نمی کند. با این حال، کارفرمایان ممکن است بخواهند یک معافیت در توافقنامه‌های آزادی استاندارد شامل مقررات عدم تحقیر و عدم افشا برای ادعاهای آزار ، و تجاوز ، که قبلا مطرح نشده است را در نظر بگیرند.

این قانون شامل قراردادهایی می شود که قبل از تاریخ لازم الاجرا شدن آن امضا شده اند، اما فقط در مورد ادعاهایی که پس از تاریخ لازم الاجراء شدن آن ایجاد می شوند اعمال می شود.

در حالی که به نظر می رسد دامنه این قانون محدود است، کارفرمای، که مفاد عدم تحقیر و عدم افشا را در قراردادهای کاری، قراردادهای محرمانه و توافقات عمومی جدایی یا تسویه حساب گنجانده اند، باید این اسناد را به دقت بررسی کنند تا مشخص شود آیا این بندها مورد نیاز است و آیا هرگونه ادعای آزار و اذیت ، و تجاوز ، وجود دارد یا خیر. باید به صراحت حذف شود. بیش از دوازده ایالت قو،ن مشابهی را وضع کرده اند، و برخی از آنها، مانند Silenced No More Acts در هر دو. واشنگتن و کالیفرنیا، مقررات عدم افشا و عدم تحقیر را گسترده تر از قانون محدود کنید. بنابراین، کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که توافقات آنها نیز با قو،ن قابل اجرا ،ت مطابقت دارد.

شایان ذکر است، این قانون پس از پایان دادن به قانون داوری اجباری تجاوز ، و آزار ، در سال 2021، که در 3 مارس 2022 به تصویب رسید، به ،وان دومین قانون استخدامی مهم در مورد تجاوز ، در محل کار و آزار و اذیت ، تصویب شد. کنگره. همانطور که قبلا گزارش شده است، آن قانون قانون داوری فدرال (FAA) را اصلاح کرد تا قراردادهای داوری پیش از منازعه برای ادعاهای تجاوز ، و آزار ، را نامعتبر و غیرقابل اجرا کند.

©2022 Epstein Becker & Green, PC کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 334


منبع: https://www.natlawreview.com/article/congress-p،es-speak-out-act