لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-پرتو وکیل

علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد.

  • شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد.
  • این قانون به قدری گسترده است که برای یک وکیل غیرممکن است که بتواند با موفقیت مشاوره حقوقی را در هر زمینه مختلف از قانون ارائه دهد.
  • اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود.

این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در شهر مشهد را انجام می‌دهند. مگر اینکه خود وکیل محترم مشهد تمایل به حضور در دادگاه های دیگر شهرهای استان خراسان رضوی را نیز داشته باشد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینموارد با شماره تلفن هر یک از وکلا تماس گرفته و در مورد جزییات به صورت خصوصی صحبت نمایید.

خدمات مشاوره ای و وکالت

البته ناگفته نماند که به غیر از اسامی نام برده شده، وکیل‌های باتجربه زیاد دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با انجام تحقیقات کامل در مورد سابقه کاری و مهارت‌شان، از آن‌ها هم کمک بگیرید. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.

حقوق پزشکی

اگر به دلایلی مادر بعد از گرفتن حضانت فرزند نتواند ازعهده نگهداری فرزند برآیدمی‌تواند حضانت را به پدر برگرداند؛ ولی اگر پدر شرایط مناسب یا صلاحیت لازم را برای حضانت فرزند نداشته باشند این امر به جد پدری محول خواهد شد. سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. وکیل خوب علاوه بر داشتن اطلاعات مهارت استفاده از ان ها را در پرونده ها و مشکلات حقوقی مختلف ، دارا می باشد. وکیل باید از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار باشد و از جدیدترین مصوله و قوانین اگاه باشد.

نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی مجله خبری وکالت امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است.