لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا وبلاگ طاقچه

لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا وبلاگ طاقچه

تقریباً در هر صفحه از این کتاب رویدادهای خارق‌العاده، تراژیک و مضحک با استادی تمام در کنار هم تلفیق دانلود فراکتاب می‌شوند. این جلوه‌ها از برلین در روزهای اندکی پیش از روی کارآمدن رژیم هیتلر، تصویری از تاریخ ارائه می‌دهد. گروهی شبه نظامی موسوم به سرخ‌جامگان، کنترل ناحیه‌ای دورافتاده و فقیرنشین در جنوب مکزیک را به‌دست گرفته‌اند. اعتقاد به خدا غیرقانونی اعلام شده، کشیش‌ها به شکلی سازمان یافته، تحت تعقیب قرار گرفته و کشته می‌شوند. در یادداشت «ارباب حلقه‌ها؛ از فیلم سینمایی تا کتاب» درباره تفاوت‌های کتاب و فیلم صحبت کردیم و سیر مطالعاتی درباره اینکه چگونه وارد دنیای داستان‌های تالکین شویم، گفته‌ایم.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. «یوکو اوگاوا»، این داستان پادآرمان شهری را با الهام گرفتن از کتاب «خاطرات آن فرانک» خلق کرد. به رنگ ارغوان مملو است از موضوعاتی مثل نژادپرستی و تبعیض جنسیت و حق‌کشی. استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ فیلمی به همین نام ساخت که نامزد جایزه اسکار در ۱۱ رشته شد. مختارنامه”’ یکی از آثار [[عطار نیشابوری|فَریدالدّین ابوحامِد محمّد عطّار نِیشابوری]] (۵۴۰ – ۶۱۸ قمری) از [[عارفان]] و [[شاعران]] به نام ایرانی است.

  • 479 کتاب خاطرات در این دسته آرشیوی از خاطرات سیاستمداران، نویسندگان، هنرمندان و افراد تاثیرگذار که خاطرات آن‌ها در قالب کتاب منتشر شده، در اختیار شما قرار گرفته است.
  • تلخی برباد رفتن دوران نوجوانی؛ هوس، سوءِتفاهم، ضعف عاطفیِ دوران بلوغ، و تلخی معصومانه‌ی مورد خیانت واقع شدن، با طنز و طعنه درون‌مایه‌ی این کتاب است.
  • این فروشگاه در هر کدام از صفحات مربوط به کتاب خلاصه ای از کتاب را برای شما قرار داده است تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید همچنین تصاویر کتاب ها دقیقا عین واقعیت می باشد.
  • كتاب ” چگونه در بورس دو ميليون دلار بدست آوردم” تجربه ى ٣٠ ساله ى معامله گرى نيكلاس دارواس در بازار بزرگ بورس است.
  • کاتر، این رمان را براساس زندگی واقعی دو مبلغ مذهبی کاتولیک، اسقف لامی و دستیارش نوشته است.

داستان کتاب، به هم خوردن ازدواجی اشرافی در لندن را به تصویر می‌کشد که در آن، زنی دردسرساز، حوصله‌اش از زندگی خود سرمی رود و دلباخته‌ی شخصی دیگر می‌شود. اولین وو، در رمانی که تراژدی، کمدی و کنایه‌هایی گزنده را با هم ترکیب می‌کند، به بی‌مسئولیتی‌ها و مشکلات نسلی دمدمی مزاج، بینِ دو جنگ جهانی می‌پردازد. روز جمعه، بیست جولای ۱۷۱۴، بهترین و بزرگ‌ترین پل در تمام کشور پرو شکست و پنج مسافر به خلیج زیر پل پرتاب شدند.

کتاب مثل خون در رگ‌های من

رمان خانم دالووی شرح یک روز از زندگی یک زن ثروتمند و اهل معاشرت در جامعه بریتانیا با نام «کلاریسا دالووی» است که از زبان سوم شخص روایت می‌شود. رمانی پرکشش نوشته «مورگان فوستر» که داستان زندگی زن انگلیسی به همراه پسر قاضی و عروسش در هندوستان است. در این گیر و دار زن انگلیسی که خانم «مور» نام دارد با پزشکی هندی به نام دکتر عزیز آشنا می‌شوند.

گتسبی هم یکی از همان ثروتمندانی است که کسی نمی‌داند چگونه توانسته تا این حد میلیونر شود. نویسنده کاراکترهای مختلفی خلق کرده تا به کمک آن مفاهیم عمیقی از عدالت، قدرت وخیانت را در طبقات مختلف اجتماعی به تصویر بکشد. 120 کتاب تاریخ ادبیات در دسته تاریخ ادبیات امکان دانلود کتاب‌های تاریخ ادبیات ایران و دیگر ملل جهان فراهم شده. علاقه‌مندان می‌توانند تاریخ سبک‌های ادبی، زندگی شاعران و سیر تحول ادبیات در قرون گذشته را در این دسته دنبال کنند. به نظر می‌رسد جنگ‌هایی که آمریکا درگیر آن‌ها بوده، به شدت بر روی ادبیات آن‌ها تاثیرگذار بوده است. یک نمونه عالی از چنین تاثیرپذیری را می‌توان در کتاب زنان کوچک دید.

نصف‌النهارِ خون اثر کورمک مک‌کارتی

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت « چرا باید مزرعه حیوانات را بخوانیم؟ » را هم بخوانید. ناگفته نماند؛ دانلود سفرنامه‌ها مانند گذشته سخت نیست و با یک بررسی کوتاه به راحتی می‌توانید از سفرنامه ابن بطوطه و مارکوپولو گرفته تا شرح مسافرت‌های معاصران خود را پیدا کنید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه انتشارات پیام مهرعدالت می باشد. وجه دین ،رساله ایست به نثر در مسائل کلامی و باطن و عبادات و احکام شریعت. در کل باید گفت که بچه های دهم و یازدهمی بهتره که با کتابای تک پایه شروع کنن و تمرین کنن و الکی سر خودشونو شلوغ نکنن. این کتاب درسنامه ش حجم کمی داره و همچنین تعداد تست پایینی هم داره.

عبوری که آن‌ها را در برابر کویر، اعراب و استعمارگران فرانسوی قرار می‌دهد. داستان زجر و شکنجه‌ است که از دید پسری یهودی و تنها و سرگردان در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. پرواز بر فراز آشیانه فاخته و یا دیوانه از قفس پرید نام رمانی‌ست که در بیمارستانی روانی در ایالت اورگون آمریکا می‌گذرد.

این رمان کهه یکی از بهترین رمان های جهان است، درواقع ترکیبی از تخیل و زندگی‌نامه‌ی خود‌نوشت است که در بخش‌هایی از رمان با بازگو کردن زندگی دانش‌آموزی ارائه می‌شود. دو پرنده در شنا، در زمره نوع خاصی از طنز قرار می‌گیرد که اوبراین آن را از طریق ادبیات مدرن، در معرض دید قرار داده است. داستان این رمان برتر جهان درباره‌ی دختر دوازده ساله‌ای به نام مارگارت است، که با پدر و مادرش از نیویورک به حومه‌ی شهر نقل مکان کرده است و برای پیدا کردن دوست‌های جدید و سازگاری با محیط تازه استرس دارد. تراژدی آمریکایی یکی از بهترین رمان های جهان که داستان جوان فقیری است که برای کار به شهر دیگری می‌رود. در آن‌جا با دختر کارگری به نام آلیس آشنا می‌شود و با او رابطه عاطفی برقرار می‌کند. رمان روایت سفر اُدیسه‌وار جوانی به نام سالواتوره پارادایز (سَل، سَلی) است.

دسایی جیه جونگ

لباب الالباب محمد عوفی با تصحیح عزیزالله علیزاده توسط انتشارات فردوس تهران در سال 1391 در 520 صفحه همراه با نمایه منتشر شده است. آثار منثور و منظور ادبیات فارسی از جمله افتخارات ما هستند و باعث خوشحالی‌ست که علاقه‌مندان را در این زمینه همراهی کنیم. ادبیات آمریکا شامل افسانه‌ها و داستان‌هایی است که در دوره‌های مختلف این کشور نوشته شده. زمانی آمریکا یکی از مستعمرات بریتانیا بود و همین مسئله تأثیر زیادی در آثار ادبی این کشور گذاشته‌است. در آن دوره، سبک آثار آمریکایی بسیار شبیه به ادبیات انگلیسی شد اما مدتی بعد آمریکا توانست استقلال خود را به دست بیاورد و از همین‌جا بود که آثار ادبی آمریکا قدم در دوره رشد و شکوفایی خود گذاشت.