لایحه Omnibus شامل حمایت هایی برای کارکنان باردار و پرستاری می شود


جمعه 30 دسامبر 2022

نکات برجسته

  • به دنبال رهبری ایالت های مختلف و ،ت های محلی، کنگره حمایت های خود را برای کارکنان باردار و شیرده در سراسر کشور گسترش داده است.

  • قانون منصفانه کارگران باردار حق درخواست تسهیلات معقول را برای کارگران باردار تحت چارچوبی مشابه قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت گسترش می‌دهد.

  • قانون ارائه حمایت های فوری مادران از مادران شیرده، حمایت از دوشیدن شیر مادر را به کارکنان حقوق بگیر گسترش می دهد و راه حل های موجود برای تخلفات را گسترش می دهد.

در رقابت با زمان، کنگره از 1.7 تریلیون دلار عبور کرد صورتحساب هزینه های همه جانبه در حالی که دوره کنگره 117 در 23 دسامبر 2022 به پایان رسید. اصلاح قانون شمارش انتخابات؛ و با ارائه کمک به اوکراین، کنگره همچنین دو قطعه مهم از قانون حقوق مدنی را در بسته برای مادران جدید و باردار در محل کار گنجاند: قانون انصاف کارگران باردار (PWFA) و ارائه حمایت های فوری مادران (PUMP) قانون مادران شیرده.

پرزیدنت جو بایدن این لایحه را در 29 دسامبر امضا کرد و به قانون تبدیل شد. هر اقدام با حمایت گسترده دو حزبی مواجه شد و دستورات جدیدی را ارائه می دهد که کارفرمایان باید از ورود به سال جدید آگاه باشند. برخی از حمایت های جدید اکنون شامل کارمندان حقوق بگیر می شود.

قانون انصاف کارگران باردار

پس از تلاش‌های متعدد برای تصویب، یک ائتلاف دو حزبی به رهبری سناتور باب کیسی (D-PA) و سناتور بیل ،یدی (R-LA) این اقدام را احیا ،د و پیش از ارسال لایحه به مجلس، الحاق آن به بسته را رهبری ،د.

PWFA همان حمایت‌های موجود تحت قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) و قانون اصلاح قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADAAA) را برای کارگران باردار که به دنبال مسکن در محل کار هستند، گسترش می‌دهد. به طور خاص، قانون جدید بیان می‌کند که برای کارفرمایی با 15 کارمند یا بیشتر، کار غیرقانونی است:

  • برای محدودیت های شناخته شده مربوط به بارداری، زایمان، یا شرایط پزشکی مرتبط یک کارمند واجد شرایط، تطابق معقولانه ای انجام ندهید، مگر اینکه این نهاد تحت پوشش بتواند نشان دهد که محل اقامت، مشقت های نامن،ی را بر عملکرد ،ب و کار این نهاد تحت پوشش تحمیل می کند.

  • از یک کارمند واجد شرایط که تحت تأثیر بارداری، زایمان، یا شرایط پزشکی مرتبط قرار گرفته است، بخواهد اقامتگاهی غیر از هر گونه اقامت معقولی را بپذیرد که از طریق فرآیند تعاملی ذکر شده در بخش 5 (7) به دست آمده است.

  • در صورتی که این انکار بر اساس نیاز نهاد تحت پوشش برای ایجاد تطابق معقول با محدودیت های شناخته شده مربوط به بارداری، زایمان یا شرایط پزشکی مرتبط یک کارمند واجد شرایط باشد، فرصت های شغلی را به کارمند واجد شرایط رد کنید.

  • از یک کارمند واجد شرایط برای گرفتن مرخصی چه با حقوق و چه بدون حقوق، در صورتی که بتوان تسهیلات معقول دیگری برای محدودیت های شناخته شده مربوط به بارداری، زایمان، یا شرایط پزشکی مرتبط یک کارمند واجد شرایط ارائه کرد، بخواهد.

  • اقدام نامطلوب در شرایط، شرایط یا امتیازات استخدامی علیه یک کارمند واجد شرایط به دلیل درخواست یا استفاده از تسهیلات معقول از سوی کارمند برای محدودیت های شناخته شده مربوط به بارداری، زایمان، یا شرایط پزشکی مرتبط با کارمند.

اگرچه تسهیلات برای عوارض مرتبط با بارداری توسط دادگاه های فدرال تحت ADA و ADAAA به رسمیت شناخته شده است، چنین حمایت هایی به صورت جزئی و متناقض بوده است. و به دنبال تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در یانگ علیه یو پی اس، کارگران باردار که به دنبال مسکن هستند، م،م به شناسایی کارگران غیرباردار در موقعیت مشابهی هستند که مسکن مشابهی به آنها داده شده است، تا در صورت رد شدن چنین اقامتی، ادعای قابل اقدامی را مطرح کنند. کارگر، که به دنبال مسکن تحت ADA یا ADAAA برای مسکن غیر مرتبط با بارداری هستند، با شرایط مشابهی مواجه نمی‌شوند – و اکنون کارگران باردار نیز این کار را نمی‌کنند.

PWFA توسط قو،ن کمیسیون فرصت های شغلی برابر (EEOC) اجرا خواهد شد. PWFA همچنین پس از اینکه یک کارمند آسیب دیده اقدامات اداری خود را با EEOC تمام کرد، حق اقدام خصوصی را فراهم می کند. اجرای قانون فوری نخواهد بود، اما در عوض، EEOC دستور داده شده تا قو،نی را برای اجرای قانون منتشر کند و اجرای آن را ظرف دو سال پس از تصویب آن آغاز کند.

قابل ذکر است، کنگره طبق اصلاحیه یازدهم، مصونیت حاکمیتی را برای نقض این قانون توسط سازمان‌های ایالتی لغو کرد و راه را برای شکایت علیه این سازمان‌ها برای رفع نقض قانون باز کرد.

قانون ارائه حمایت های فوری مادران برای مادران شیرده

بسیار شبیه PWFA، پس از تلاش های متعدد، دومین ائتلاف دو حزبی به رهبری سناتور جف مرکلی (D-OR)، سناتور لیزا مورکوفسکی (R-AL) و سناتور پتی موری (D-WA) گنجاندن این حزب را تقویت کرد. قانون PUMP برای مادران شیرده در لایحه. این قانون جدید حمایت های محل کار را برای مادران شیرده که قبلاً تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه در سال 2010 تصویب شده بود، گسترش می دهد – و به ویژه، اکنون شامل کارگران حقوق بگیر می شود.

بر اساس قانون PUMP برای مادران پرستار، قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) اصلاح شده است تا کارفرمایان با 50 کارمند یا بیشتر را م،م کند تا زمان استراحت معقولی را برای همه کارکنان، از جمله کارمندان حقوق بگیر، در صورت ،وم فراهم کنند. این لایحه همچنین تصریح می‌کند که نیازی به پرداخت چنین وقفه‌هایی نیست، مگر اینکه کارمند در طول این وقفه‌ها همچنان سر ساعت باشد یا “به طور کامل از وظیفه رها نشده باشد”.

اجرای قانون PUMP برای مادران شیرده 120 روز پس از تصویب آن و با رعایت مقررات FLSA، از جمله حق اقدام خصوصی برای کارکنان آسیب دیده که طبق این قانون با انتقام مواجه شده اند، لازم الاجرا است.

قو،ن جدید اختیارات ایالتی را گسترش می دهند

تصویب قانون PWFA و PUMP برای مادران شیرده به دنبال تصویب قو،ن مشابه در سطح ایالتی و محلی برای کارگران در ایالت هایی مانند کالیفرنیا، ک،ادو، ایلینویز، کنتاکی، نیویورک، تنسی، و واشنگتن است.

در حالی که ا،ریت قریب به اتفاق کارمندان ایالات متحده قبلاً تحت این قو،ن ایالتی قرار داشتند، قو،ن فدرال جدید چنین حمایت هایی را برای کارمندان در سراسر آمریکا گسترش می دهد. و با تصویب آنها، کارفرمایان باید از این ا،امات آتی آگاه باشند و همچنان به قو،ن ایالتی توجه داشته باشند که در آن حمایت ها ممکن است با قو،ن فدرال متفاوت باشد یا از آن فراتر رود.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/congress-tucks-accommodations-pregnant-and-nursing-workers-omnibus-spending-bill